Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 2.4 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

Ni možno-skoraj,sem ga čez vikend še enkrat spucal in so stene malenkost sajaste ampak nič več kot to.Sumim da je LMM šla v večna lovišča :wink:
Že kdo menjal sam :?:
"I cant" is not an option !
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

odklopi pa probaj brez. Ti bo Tribesman vec povedal...
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

A da bi LMM odklopil...hmmm

Tribesman povej mi kaj več... :wink:
"I cant" is not an option !
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Probaj odklopit, če gre bolje z odklopljenim potem je MAF fuč, če je isti kurc, potem menjaj EGR za novega.

Ko si čistil EGR, ali si ga kompletno razdrl? Odprl elektromagnet in spucal batek elektromagneta? Ker če si samo očistil saje v samem ventilu potem to ni to. Moraš vzet dol elektromagnet, izbit ven batek elektromagneta in vse temeljito očistit rje in svinjarije, pa potem ponovno namazat in sestavit vse.

Čeprav glede na to da praviš da je do 3000 mrtvo, bi upal stavit da ga MAF serje in sporoča mašini prevelik pretok zraka, zato mašina odpirat EGR ventil na polno, nad 3000 obratov pa je EGR deaktiviran v softwareu in potem tam začne avto vlečt normalno....
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

EGR sem spucal generalno tud batek in vse ostalo kar je povezano z njim.Tale LMM bi blokiral oz. odklopil samo nevem kje se nahaja niti kako zgleda in glede tega bi rabil pomoč oz.kakšno slikco :wink:
"I cant" is not an option !
Uporabniški avatar
Apophis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 02, 2010 12:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Gorenjska

viewtopic.php?t=20269

Tu imaš slik čez glavo. Lmm je takoj nad zračnim filtrom, vendar dostop ni glih najboljši. Mal je akumulator v napoto. :wink:
jtd-M 20V
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pri 156 je LMM na dokaj dostopnem mestu. Zraven akumulatorja gre cev od zračnega filtra proti turbini... Na tej cevi ga boš našel... moraš samo odklopiti konektor in boš videl če je kakšna razlika.

Blokirat pa LMMja nimaš kaj :D Če boš ugotovil da z odklopljenim dela bolje, potem je edina rešitev nakup novega... samo to je potem 100€+.
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

Razstavil sem LMM in ga odklopil šel na probo in ni bilo nič boljše.Potem ga nazaj priklopim in spet isto.Se pravi LMM je uredu,al kaj :?:
"I cant" is not an option !
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Sodeč po tem je LMM OK.
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

Kaj še ostane... :?:
"I cant" is not an option !
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Najdi nekoga ki je vešč z računalnikom in naj ti pogleda kaj pa kako :)

Če se napaka pojavi samo po tistem ko avto prvič doseže 3000rpm, potem je skoraj sigurno nekaj kar bo računalnik "povedal" zakaj noče it :D.

Poleg LMM in EGR gre lahko tudi za težave pri lopaticah turbine, ali ventilu ki kontrolira le te, lahko je pa kriv tudi merilec pritiska turbine. Uglavnem brez prikopa avta na računalnik bo težka...
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

Hvala za info glede LMM.Na tester grem pa ob prvi priliki :wink:
"I cant" is not an option !
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

verjetno je egr ventl elektricno prekinjen
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

In kako bi to uredil v domači delavnici :wink:
"I cant" is not an option !
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če bi bil EGR prekinjen bi bil zaprt. In ne bi bilo tega problema ampak bi samo lučka gorela...

svabo, če ne najdeš nikogar drugega ti lahko jaz pogledam ob priliki. Samo moraš pridt med 8 in 16h na elektro faks ;)
Odgovori
  • Informacija