svabo napisal/-a:S TribesMan-om sva odkrila vzrok za piskanje ki se je pojavljalo samo nad 2300obr/min.
Obrabljeno tesnilo na spodnji cevi EGR-ja.Problem je rešen in spet je nasmeh na ustih
p.s. TribesMan hvala za čas ki si ga vzel delodajalcu da si se posvetil mojemu avtu
-TribesMan,ti postajaš ekspert za vse možne senzorje in raznorazne cevi in cevke v alfah,bo treba odpret kliniko
Brez skrbi, jest sem dovolj kapitalista.
Imam poleg službe še popoldanski s.p. in mi zaenkrat ne manjka ne dela ne denarja (knock knock)
Tole z alfami je bolj za lastno veselje. In izkoristite dokler veselje traja, ker ko me bo minilo bom ali zelo drag ali pa ga ne bo dnarja da bi se s tem jahal
Danes sem za hec vprašal koliko pridejo te cevke na original servisu.. ena 47€, druga pa 30€. Se samo meni to zdi nekam zelo drago
Aja.. MAP da je pa 94€
Jest mam na svete cajte kot je danes tut ta problem z pospeševanjem. Danes recimo mi avto potegne šele po 2500obratov, tko rekoč je avto len. Ko ugasnem avto se lepo ugasne, včasih se pa malo zatrese.Klance sem premagoval v 4. prestavi danes komaj s 3. prestavo. Ko avto dela tako kot mora, pospeški že pri 1700-2000 je razlika več kot očitna v primerajvi z današnjim pospeški.
Tista vakum cevka je ok, ker sem jo zadnjič gledal.
Svabo nisem zasledil tvojega zaključka kaj je bilo na koncu narobe, razen piskanja???
Mogoče kdo ve, kaj bi lahko blo, namreč avto ne vleče kot bi moral. Gre za 2.4 jtd (140) mašino čipano na 170 konjev. Zadeva gre toliko kot original ali pa še manj (ko sem čipal sem mislil da bom zadevo odpravu).
Na avtu sem zamenjal turbino (novo original) prav tako je bil narejen veliki servis, menjal sem tudi maf in map senzor, egr je blindiran. Pri turbini vnt accutator dela pravilno in tudi sistem od turbine do mašine tesni in nikjer ne spušča nič zraka mimo (kolektor, intercooler, cevi).
Avto pri pospeševanju pri 2500 zgubi malo moči in jo nad 2800 spet dubi nazaj, kot bi spustil gas vmes. Ampak zadeva tudi ko je moč negre kot je treba.
Na mašini smo stestirali šobe pri bosch servisu, 4 so ble kot nove, 1 je blo pa treba obnovljeno dat, ker je mela počeno ohišje. Čudno je to, da avto tudi zdaj ko je čipan nič ne pokadi, kot da bi meu bencinarja. Aja brez katalizatorja je tko da je to sploh čudno. Sumili smo da je bosch črpalka že švoh, samo ko avto teče je pritisk črpalke pravilen. Mehankar je reku da mu je zmanjkalo idej ampak sumi da bi biu lahko računalnik kej v okvari. Zdaj čakam da dobi kako tako alfo, da mal probamo če je to res to.
V tem času me pa zanima, če ma kdo kako idejo oz. meu podoben problem in bi mi lahko znal pomagati. S tem avtom mam same probleme že od štarta, res sem se pošteno nategnu pri nakupu. Sicer meni ni nič crknilo ampak je blo prej že use tok zmahan da je šlo na avto krepko več denarja kot pa zanj....
Jaz imam podobne simptome...opažam, da mi v zadnjem času zelo slabo vleče pod nizkimi obrati...do 2000 obratov ni nič...če dam gas mi pokadi, velče pa ne...ko pa pride čez 2000 pa potegne....Tudi opažem, da moram vozit v manjših prestavah...
Pred kratkim sem zamenjal LMM (tako da LMM verjetno ni vzrok)...
kaj mi svetujete, kje naj se lotim..
Hvala za pomoč
Zadnjič spremenil svicar, dne Pe Nov 05, 2010 7:31 am, skupaj popravljeno 1 krat.