Lep pozdrav!
Ali kdo ve kaj je ta ropotajoča se stvar in kdaj je zrela za zamenjavo. Slišal sem že nekaj zelo različnih mnenj pa me zanima če ima kdo od vas kaj izkušenj s tem in kolikšna je cena novega za 156 1,6ts l.98.
Hvala za hiter odgovor. Razlika v ceni med obnovljenim in novim ni velika, tako pride v poštev le nov. Ob vžigu avtomobila se ga močno sliši cca 3 sek, a ne vedno. Ima variator (pojma nimam kaj je to), kakšen ključen pomen in lahko vpliva na kakšno večjo okvaro?
Toti špagetari naj si ta varijator v rit vtaknejo... Butli so, da leta 2000 ne znajo nardit varijatoja... Ni problema dat za variator 25 000 jurjev, če pa pride menjava še enkrat tolko, če si ne znaš sam naredit... Tukaj sem mrzel kar sem si na Xantiji vse sam šraufal tukaj pa sploh ne najdem motorčka prostega teka na primer pa sem ga menjal na Xantiji in na fotrovem Safraneu... ali se motorček dobi ponaredek ali samo original? ali je od BOSCHA al česa? Ker na BOSCH uvozniku sem ga jaz dobil takrat za poovico cene originalnega pa je bil enak... Kak je s tem... No sedaj najprej regulator prostega teka in toti posrani variator...
Jaz sem sondo lambda že zamenjal z NGK/NTK! Prejšnja BOSCH je krepavala po cca 50kkm! Sedaj bomo vidli kolko bo zdržala NGK!! Za druge stvari, kot so pa razni motorčki in merilci pretoka zraka smo pa po domače povedano u RITI, ker omenjene zadeve dela SAMO BOSCH!!!
Če ti varjator zaropota samo 3sek pa še to ne vedno ob vžigu, bi jaz na tvojem mestu pogledal tudi nivo olja in oz. le tega tudi menjal, ker varjator se ob novem olju veliko manj oglaša!
Še ta teden bom opravljal redni servis. Potem bom pa vidu kako bo z variatorjem. Ja res imel pa sem tudi težave z LMM. Veliko pa se govori tudi o lambdi. Moja 156ka ima 110k kilometrov, torej lahko pričakujem tudi kmalu menjavo lambde? Kako pa se avto obnaša, če lambda ne deluje OK?
No lambda za 2.0 TS pa že pa pride 40 000 SIT se motim???? Tukaj je vse 40 000 SIT al kaj? Qurbarija to pa je pizdarija... Lambda, regulator pa variator pa si ob 130 000 SIT pa kaj si naredil? Dreku si focn dal... Variator, da avto ne klenka ob vžigu, lambda, da je živ tudi ko je mrzl, pa regulator prostega teka, da obrati ne skačejo gor pa dol... Mislim za
Se dobi Lambda kaki pametni ponaredek??? Al samo 40 000 SIT????
xandrej napisal/-a:
Se dobi Lambda kaki pametni ponaredek??? Al samo 40 000 SIT????
Lamda te pride v CarAuto v Gorici med 50 in 60 ojrov, advisno kako dober pogajalec si, je pa od NTK/NGK, Alfisti se obnese, slebyju tudi, jaz jo pa zaenkrat še v prtljažniku vozim
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa
Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
xandrej napisal/-a:No lambda za 2.0 TS pa že pa pride 40 000 SIT se motim???? Tukaj je vse 40 000 SIT al kaj? Qurbarija to pa je pizdarija... Lambda, regulator pa variator pa si ob 130 000 SIT pa kaj si naredil? Dreku si focn dal... Variator, da avto ne klenka ob vžigu, lambda, da je živ tudi ko je mrzl, pa regulator prostega teka, da obrati ne skačejo gor pa dol... Mislim za
Se dobi Lambda kaki pametni ponaredek??? Al samo 40 000 SIT????
Na uradnem servisu pride lambda 25K.
Zgleda, da jo bom moral menjat tudi jaz, ker mi hladen nekaj cuka...
Bo kolega preveril, potem pa v nabavo.
Sem klical petrovčiča za npr mojo 166 pa pravi ja 40 jurjev je... Če jo kdo zrihta za 25 000 kupim in mislim, da mi ga serje Lambda ne Motorček prostega teka, ker mrzla en čas ne pride k sebi...
xandrej napisal/-a:Sem klical petrovčiča za npr mojo 166 pa pravi ja 40 jurjev je... Če jo kdo zrihta za 25 000 kupim in mislim, da mi ga serje Lambda ne Motorček prostega teka, ker mrzla en čas ne pride k sebi...
Mislim da si slabo prebral! Ne 25ksit oz 100 eur, jaz sem za mojo dal 49 eur v trgovini Sprint Auto v gorici! Sonda je od NGK in je brez konektorja, tako da jo samo spodaj odšraufaš in vštukaš žičke(ves materjal priložen)!