Variator faze - AR 147 / 156, TS

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
xandrej
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 622
Pridružen: Pe Okt 24, 2003 9:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

No simptomi so tile, da, ko je avto mrzel en čas ne pride k sebi tak kot je nekdo napisal ene 5 minut... Potem pa ko je zagret je finta ta, da obrati se en čas se ne umiri oz. hoče avto vgasnit... Ampak ne preko 1100 obratov mi jo ne požene. No stepančič mi je po telefonu rekel, da je debimeter cena reci in piši:

80 000 SIT do 120 000 SIT.... Mislim... Neoriginal polovico manj.... Samo že spet smo na najmanj 40 000 SIT... Podn od podna... Tale Bosch naj gre v pizdovce... Ima kdo kako idejo? Kje naj to dobim? oz. se bom odpeljal na tester pa bomo videli kaj bo tester rekel...
Slika
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

Če je sonda ti jo bo tester "zaznal" da je šla, ker se slabše odziva itd...! Če je pa debimeter šel ti ga pa noben tester ne odkrije, no razen če prov odpove, da tok skoz njega ne gre več, ker načeloma on dela, samo dela nekaj po svoje!
Debimeter dobiš v it za cca 200eur ORIGINAL BOSCH, ker jih samo on dela, in ne nasest takozvanim "ponaredkom", ker so to popravljeni stari debimetri in ne zdržijo veliko časa!

Malo se mi zdi čudno, da ti je postavil dijagnozo kar tako brez avta videt in slišat, pa je kar rekel da je debimeter!
No če ti ko je mrzel avto ob dodajanju gasa v prostem teku kaj kašlja oz. poka, strelja itd, zna bit da je res debimeter!

Ciao Alfista :mrgreen:
Slika
Uporabniški avatar
xandrej
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 622
Pridružen: Pe Okt 24, 2003 9:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Nič ne poka samo malo več obratov mu moram pri speljevanju dat pa nekaj cuka... Ampak samo na mestu, ko je mrzel ko vozim ni nič za čutit.. Strelja pa poka pa ne to pa ne... Ali bi moral streljat pa pokat? Za 200 EUR se dobi debimeter? Če ga bom rabil upam na pomoč... Kako se pa to pol zamenja oz. kako to zgleda? Mora serviser ali lahko sam? Se pravi ali lambdo ali debimeter se dobi bolj poceni. No vsaj ena tolažba. Hvala in upam, da mi bo kdo skočil na pomoč ko bo treba...
Slika
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

No, poka, ne vem kako bi opisal, kot nekako grgranje in pri speljevanju nekako ni moči pri nizkih obratih, sploh občutno pri hladnem avtu! Tako je nam delala 166 v6TB kateri sem sam zamenjal debimeter na predlog serviserja v NG, ki je rekel da je že imel tak primer! Na servisu pride debimeter cca 100k sit, jaz sem ga pa kupil za 210eur in zamenjal sam! Ni nič kaj kompliciranega, približno kot menjava zračnega filtra! Ta zadevica je pri 166 takoj za škatlo od zračnega filtra!

Če boš kdaj rabil, me kontaktiraj in ti bom zrihtal!

Ciao Alfista :D
Slika
Uporabniški avatar
xandrej
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 622
Pridružen: Pe Okt 24, 2003 9:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Aha bom jaz videl prvo kaj je in HVALA za pomoč bomo se pa 100% slišali ker nekaj je sigurno... Aja ve kdo za kako razbito 2.0 TS sigurno je enako sranje na vseh teh... Če dela dela...
Slika
Uporabniški avatar
xandrej
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 622
Pridružen: Pe Okt 24, 2003 9:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

No danes bil na servisu in bil na računalniku... Vse OK regulatorja prostega teka pa debimetra pa ne pokaže stvar tak, da je nekaj od tega... Samo se vedno bolj bojim, da je ono sranje od debimetra... Ko pa bom točno vedel, pa sporočim... Pa bi potem prosil pač kaj je treba je treba... Saj sedaj jo imam 1 leto pa je bilo mir nič samo termostat sem zamenjal no sedaj pridejo jermeni, da bo mir pa brez skrbi... Pa mirna bosna.... Pol zima nato pa styling... Po vsej vrjetnosti kaki MS design ali pa kaj takega... Bomo videli... :wink:

Alfista ko bom rabil se čujeva...
Slika
Uporabniški avatar
zombi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1933
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 7:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
Kraj: Logatec
Kontakt:

Jaz imel podobne probleme, Alfatuner je pomeril lambdo, gretje je delalo, ostalo pa ne... Po menjavi dela kot urca.
LTS3
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: So Apr 03, 2004 12:33 pm

XAndrej, pojdi k Puconji v Pocehovo. Strucko za Bosch elektroniko. Petrovcic je tak tak no, rad bi zasluzil, medtem ko pa Puconja v svojem poslu globoko spostovan tudi preko meje, beri Avstrija. V diagnostiki je stevilka ena, kar prica tudi nagrada maticne firme iz Nemcije. Ne delam reklame za njega, ampak imam izkusnje, pravtako pa nekaj kolegov prisega nanj.

Lep pozdrav
čamp
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 38
Pridružen: So Dec 06, 2003 10:13 am

ko je mrzla (med 2000 in 3000 rpm) tudi meni nekaj nagaja. Kot da ne bi imela moči, po 2 km lepe vožnjeje pa motor teče kot nov. Sem bil pa pri Strajnarju in mi je rekel, da preden grem menjati vse te predrage p**z*rije naj probam prečistit "ajnšpric". To stane 12.000 sit in ponavadi to zaleže. Seveda, če cuka samo ko je motor mrzel. Če pa cuka tudi ko je topel in sicer med 4000 in 5000 rpm, se pa začnejo življenska vlaganja.
Upam, da je to res ker drugače bom moral zaprosit na banki za kredit.

Lp, vsem alfistom
Uporabniški avatar
alf
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: Pe Avg 27, 2004 9:50 am

Hmmm. Ja moji alfici so z nekim ultrazvokom sčistili šobe. In rezultat: avto približno prve dve minute še vedno ne gre nikamor. Cuka tja do 3000rpm, več pa mrzle tako ali tako ne priganjam. Pri moji torej čiščenje šob žal ni zaleglo :( :( :( !
ALF
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Hmm .... moja mama ma na GTV letnik 2001 2.0 TS 3(tri) Lambda sonde!!!

Predn smo to pogruntal smo menjal debilmeter, testiral eno uro.. odpavljal napake čez tester.. Mogoče (malo vrjante) maš tudi ti 3 boscheve sonde notr.. vseeno vredno pogledat.
Uporabniški avatar
zombi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1933
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 7:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
Kraj: Logatec
Kontakt:

čamp napisal/-a:ko je mrzla (med 2000 in 3000 rpm) tudi meni nekaj nagaja. Kot da ne bi imela moči, po 2 km lepe vožnjeje pa motor teče kot nov. Sem bil pa pri Strajnarju in mi je rekel, da preden grem menjati vse te predrage p**z*rije naj probam prečistit "ajnšpric". To stane 12.000 sit in ponavadi to zaleže. Seveda, če cuka samo ko je motor mrzel. Če pa cuka tudi ko je topel in sicer med 4000 in 5000 rpm, se pa začnejo življenska vlaganja.
Upam, da je to res ker drugače bom moral zaprosit na banki za kredit.

Lp, vsem alfistom
To mi je tudi shadow svetoval.
Pri plači bom zamenjal svečke, ker so tudi že potrebne menjave, potem bom pa videl.
Kje pa to delajo? Pripeljem avto tja, moram razdret?
Uporabniški avatar
bostjanb
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 10
Pridružen: Če Apr 06, 2006 2:47 am

zanima kakšne so posledice če variatorja ne zamenjaš, ali lahko pride do kakšne večje okvare, kdo je naj mojster za to popravilo
Uporabniški avatar
krucymucy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2140
Pridružen: Če Jan 05, 2006 9:27 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: 50.000km od Ribata

do kaksne posledicne okvare ne pride. naj bi pa bile opazne razlike v zmogljivosti.
klici na alfa servis in povprasaj kako je z menjavo in ceno popravila.
Hombre
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 109
Pridružen: So Dec 25, 2004 8:49 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Cjele

Variator na servisu pride okol 40k, ga je pa zajeban montirat, ker je velik dela...

LP
Tako je na vasi!
Odgovori
  • Informacija