Zavore: diski in ploščice

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Me zanima kaj menite
Da če to počneš dejansko prvič, boš imel slab vikend pred sabo :lol:

Evo ti postopek za zadnje obloge:
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_rear_brake.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Disk ni problem menjat, samo en vijak ga drži in to je to. Bo pa potrebno navit nazaj cilinder v čeljust in ponovno nastavit ročno zavoro zato upaj, da sta oba kabla ročne ok (zelo rade zaštekajo).

Pa ploščice morajo lepo drseti po površini, ker bodo drugače cvilile za popizdit.
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Evo pa so na koncu še sprednji diski ter ploščice. Pred dobrom mesecem sem menjal zadaj ate diski in trw(ate niso meli na zalogi) ploščice cena 53e. Danes sem naročil še ate diske plus ploščice cena 130e, jutri že montiramo.

Sem klical okoli pa so mi ponudli tut trusting ampak po prebiranju na netu se nisem odločil za nakup. Sicer so zlo ugodno 30 do 40e kom. Komplet bi me prisel z ploščicamu tut nekje 100e. Zaj pa zaradi teh 30e dam zraven pa mam ate pa mir naslednjih xy km . Je pa res da polna cena ate bi bila okol 200e ampak če že lahko izkoristim popust nisem predolgo razmislal saj le gre za zavore.
Je pa zanimivo da komplet zadnjih zavor/diski so imeli od gmt nalepko kupil pa sem jih v anet. Zgleda da so vsi povezani med sabo.
dancekbanancek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 7:50 pm

Adel in GMT je eno in isto :wink:
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Aha se mi je zdela neka povezava ja.
SanMarino
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Nov 04, 2015 6:32 pm

Pozdravljeni, sem nov na forumu, upam da pišem v pravo temo.
Na Alfi 147 imam za zamenjati komplet zavore, diske in ploščice. Zanima me kaj priporočate za nakup, katerih proizvajalcev se je treba izogibati? Da ne bo cvililo, treslo, ali bobnelo.

Kje so prednosti navrtanih diskov, v primerjavi z navadnimi?
Uporabniški avatar
Assholer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1747
Pridružen: Pe Okt 29, 2010 4:57 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 156 SW 1.9 JTDm
Suzuki Vitara
Kraj: Logatec

Najbolj siguren nakup bo verjetno, če vzameš vse od ATE

Cvili, če so kakšne trde ploščice (ponavadi ta najcenejše pa kakšne dirkalne bi tudi znale ) in če ni dobro očiščeno in namazano kjer ploščica drsi po utorih na čeljusti.

Trese če so zviti diski ali če ni očiščena naležna površina pred montažo diska.

Bobni pa če imaš narezane diske, pri navrtanih ne vem če tudi.


Prednost navrtanih diskov proti navadnim je samo izgled, če so ti taki lepši, sicer tudi to ne, morda se zaradi malenkost manjše teže pozna na performansah avtomobila (nevzmetena teža) ampak to bi mogoče čutil kakšen profi dirkač in če se ti gre za to raje glej da imaš lahke feltne. Je pa večja možnost da disk razpoka ker je vsaka luknja šibka točka.
lp. Tomaž
Slika

If in doubt - flat out
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Lahko je katerikoli material, tudi zarjaveli diski! Takšne diske sem iz principa o mitu "da samo dober zavorni material dela", montiral na moj avto in na tehničnem vse vrhunsko!

Glej, da so vse kovinske zavorne cevi v dobrem stanju in pretočne, zamenjaj gumijaste zavorne cevi in očisti, zamenjaj tesnila na zavornih kleščah.
Če zavorne klešče ne gibajo dobro, ti tudi keramika ne pomaga. Je pa za vse to na avtu kar en dan intenzivnega dela.
SanMarino
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Nov 04, 2015 6:32 pm

Se mogoče navrtani (z luknjami) bolj hladijo? Nekako mi je čudno da bi bile luknje samo "estetske".

Trenutno mi nič ne cvili, cviljenje sem omenil zato ker tudi nočem da mi zavore cvilijo. :P Bom pazil da bo pri menjavi vse očiščeno in namazano.
Hvala obema za odgovore.

Torej ATE bi bila prava izbira? Kaj pa Brembo, TRW ali Zimmerman?
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Luknjasti in narezani diski majo neko minimalno prednost tudi v tem, da se umazanija/voda iz površine diska hitreje odstrani. Nekega smisla pa to za cestno uporabo povprečno hitrih avtov nima.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
gorazdr
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: To Sep 01, 2009 10:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD mjet
Kraj: Kočna

Jaz mam EBC narezane in lahko potrdim, da bobnijo. Luknjane sem videl kar nekaj primerov, ko so ravno okoli lukenj počili.
TRW ma Gregson pa nima pripomb z ATE pa je imel probleme.

Lp, Gorazd
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD m-jet FL
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7744
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

1. upgrejd zavor po prvogradnji: Brembo Max vs. Ebc Redstuff prevoženih 45 kKm, ploščice razpokane in oguljene par mm do železa:

Slika
Slika

nato sem na teh diskih še 15 kKm drgnil Ebc Greenstuff,

Slika

po 60 kKm so Brembo max diski bili dokončno gotofi [-o< neznosno treslo, bobnelo....

vgrajen komplet ATe spredaj, na AComercu takrat cca. 150€
za težavo z ATe spr. diski v kombinaciji s Ceramic ploščicami sem bil sam kriv :-& tako da so po 25 kKm leteli dol.

trenutno na Alfi komplet TRW za 230€ (spr + zad, plošč + diski) -> po 15 kKm zaenkrat ni pripomb 8)

in usput še tisti liter zavornega olja pomenjajte :wink: če že ne veste kdaj je bil nazadnje menjan
SanMarino napisal/-a:Zimmerman?
cca 200€/dva sp.diska
Slika
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Luknje in zareze v disku so narejene zato, ker med zaviranjem ploščice sproščajo plin. Ta plin zmanjša kontakt med diskom in ploščice, zareze/luknje pa odvajajo plin, zato imamo boljši kontakt in zmanjšamo zavorno razdaljo.To je pomembno zgolj in samo pri dirkanju. V normalnem prometu jih nobeden ne rabi. Vpliva na hlajenje zareze/luknje nimajo popolnoma nobenega, veliko veliko več narediš s speljavo kanala, ki dovaja zrak direktno v disk. Vendar spet, če avto uporabljaš normalno in ne dirkaš je to popolnoma odveč. Daleč najbolj se pozna menjava ploščic na original diskih. Ponavadi s tem skrajšaš zavorno za kakih 10%, vendar moraš imeti za to tudi dobre gume, ker se drugače abs oglasi. Za kaj več imeti pa na youtubu kanal Drive, kjer so ravnokar objavili video na to tematiko...
Slika
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

Kako so dimenzije diskov pri 156 po letniku in modelu ?
super
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

Imam ponudbo za sprednje diske...

Ferodo:104eur/par
Delphi:90eur/par

???

p.s. ploščice so bile menjane 15kkm nazaj
"I cant" is not an option !
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nikakor ne Delphi...
Odgovori
  • Informacija