Lep pozdrav!
Mene pa zanima, če mrzlo vreme tako fejst vpliva na olje v menjalniku?Ker zjutraj ko zalaufam avto pa začnem šaltat gre bolj trdo kot pa takrat ko naredim cca 10km,pol pa gre iz prestave v prestavo kot topel nož skoz puter?je možnost da bo treba olje zamenjat?
ja po moje bo treba kr olje zamenjat,pa malo bom razdrl okoli menjalnika da vidimo v kakem stanju so kaj zajle, pa zglob namazat...malo se bom pošpilal, tak sem v 100% bolniški pa nimam kaj za delat...
elyo napisal/-a:Lep pozdrav!
Mene pa zanima, če mrzlo vreme tako fejst vpliva na olje v menjalniku?Ker zjutraj ko zalaufam avto pa začnem šaltat gre bolj trdo kot pa takrat ko naredim cca 10km,pol pa gre iz prestave v prestavo kot topel nož skoz puter?je možnost da bo treba olje zamenjat?
Malo vplivajo tudi nizke temperature, saj je takrat olje gostejše in se težje prestavlja.
ok,misija bila uspešna olje menjano (valvoline durablend), zglob namazan z industrijsko mastjo...olje ni bilo ne vem kaj zanič,ampak preventiva pač...no danes zjutraj pa sledeče: avto vžgem, poskusim prestavit v prvo brzino pa spet isto...spet je šlo na trdo, se peljem dalje da testiram vse brzine in vse so šle na trdo dokler se ni avto zagrel...aha,direkt do kolega,avto v luft pa študiraj...nazadnje sma opazila da so manšete na zajlah za prestavljanje HIN in tam ko so razpoke pride vlaga not kar povzroči da vlaga zamrzne in mi otežuje prestavljanje...sledila je improvizacija, uporabil sem neki selotejp plus flis varianta,da sm območje malo izoliral...zdaj pa: novih manšet se ne da dobiti, ker je vse skup v kompletu (2 zajle plus vse ostalo), stanejo pa nekaj čez 150€...tako zdaj pa kaj naj naredim?al kupim nove ali pa varianta B: jih odmontiram iz razbite Alfe 156 2.4 JTD?zanima me samo če bi zajle iz 2.4 v 1.9 križem pasale?aja pa moja ma 5brzin...