Ne vžge / Noče vžgati - AR 147 / 156 / GT, 1.9 JTD/m

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
markusnder
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe Nov 13, 2020 10:09 am

Brothers help me,

v lasti imam AR GT 1.9 JTD, in kupil sem jo približno pol leta nazaj, (rabjeno ofc). Z začetkom mi ni delala težav ampak ko so prišle hladnejše noči mi pa zjutraj ni hotel vžgati oz. hotela šele v cca. 7mem poskusu in ko mu rata vžgati mi prve 20 min vožje v haubi spušča zelo glasen in neprijeten zvok , ki se po času umiri. Poleg tega mi začne kaditi izpod avsfuha kot iz raufnga in pržge se mi lučka za motor . Catch je pa v temu da lastnik pred menoj zamenjal kjučavnico z gumbom ki ima timer vžiga 3 sec. Gumb je valda bil nek cheap s**** z Wish-a in sem v dilemi, ker je vsak dan ista zgodba. Nimam fizičnega kluča kakor ne rezervnega in sem prisiljen dajati upanje v daljinski klujč da se mi slučajno ne sprazne akumolator. Moj knowlage v avtih je na minimumu in da ne zapravljam dnarja pr kakih nategunih iščem vašo pomoč kaj storiti oz. kako se tega znebiti.


Any answers welcome!
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Kupil si avto brez ključev? Pogumno :)

Na tester si jo dal? Kakšen je ta zvok?
markusnder
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe Nov 13, 2020 10:09 am

Ja use je blo naknap pa nujno sem rabil avto. Na tester? Nič nisem delal v tej smeri, razmišljal sem edino v zamenjavi celotnega zaklepnega sistema, sam se do zdej nisem našel nobenga , ki bi mi lahko pomagak v tej smeri. Zvok je pa podoben zvoku mašine samo bolj intenziven in glasnejši sej po določenem cajtu izgine oboje. ](*,)
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6821
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Tester ali MES da se vidi zakaj lučka,.
Ropotajo pa lahko do konca zjahani dročniki, ki rabijo pol leta da utihnejo.
Druge ključe se pa lahko preko testerja ali MES prijavi na novo, rabiš samo kodno kartico s 5 mestno kodo, ki se uporablja tudi za zasilen zagon motorja.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Alfista93
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Apr 03, 2014 4:40 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm

Potrebujem pomoč... Osnova problema je takšna, avto se matra z vžigom, ko vžge, pa pokadi belkast dim z vonjem po dizlu. Zadeva je prisotna že kar nekaj časa.

Avto hladen vžiga brez težav (npr. čez noč), prav tako vžiga odlično tudi ko je segret. Težava nastopi, kadar se peljem krajšo relacijo in ga potem po kratkem času poskusim ponovno prižgat. V tem času se motor seveda nima možnosti ogret na delovno temperaturo. Sledi "verglanje", včasih tudi po 10 sekund in potem vklop z dimom. Do sedaj je sicer zmeraj vžgal, ampak je zadeva izredno moteča. Ne vem če je tukaj kakšna povezava, ampak avto po takšnem vžigu potem tudi "trese" pri speljevanju (kot da bi dodal premalo plina). Delovanje med vožnjo je sicer brez opaznih sprememb.

Akumulator je star kakšno leto, grelne svečke so ok. EGR je blindiran iz računalniško izklopljen. Diagnostika ne beleži nobenih napak. Kje naj iščem razlog? Če bi krivec bili injektorji bi problem verjetno bil konstantno prisoten? Morda regulator pritiska?

Zanima me tudi kakšen tlak mora biti pred vžigom? V primeru, če ta ni zadosten, je okvarjena črpalka goriva?

Gre za GT 1.9, 2007.
Odgovori
  • Informacija