tudi meni je vsakič težje vžgala, potem sem dal na UZ čiščenje injektorjev k našemu forumašu, ki pa na žalost nima elektronike za pobudo za dizelske injektorje....torej je bilo čiščenje bolj površinsko.
Po čiščenju (cca 2, 3 x vžiganje) je bilo malenkost bolje, potem pa zopet vse slabše.
Potem pa mi je moj mehanik razkopal injektor ter ga očistil ( samo tistega, ki je puščal skozi povratni vod).
Od takrat dalje vžge avto tako kot mora.
PS: Vmes sem imel avto tudi na original testerju, ki je med delovanjem beležil normalen (željen) pritisk v CR sistemu....samo ob vžigu (verglanju) ni bilo zadosti pritiska.
(nisem pa nikoli probal vžgati z porivanjem )
Bezii napisal/-a:ampak tiste cevke so tako tanke, pa je kljub temu povratni vod odtekal POVSEM enakomerno, ker če bi spuščalo bi verjetno kar konkretno...
Blah... Poročam ko rešim težavo... Najraj bi jo kr z mal bencina polil pa...
iz vrha šob poberi vse cevke od povratnega voda dol!!!
nato pa natakni na vsako šobo svojo cevko!! in spelji cevko v eno posodico/ kozarček /......
ko daš kontakt ne sme iz nobene cevke tečti nafta, mogoče kvečjemu kaka kaplica
ko avto lavfa v prostem teku pa začne čez cevke kapljati......meni je čez eno cevka nafta tekla, čez ostale tri pa le kapljala!
točno tako smo delali, le da smo imeli 4 cevke in 4 kozarčke. (cevke so zelo tanke in takoj vidiš razliko-ki je pri meni ni bilo). V kozarčkih pa tudi do mikromilimetra enaka količina nafte.
ko smo že pri stavah... Očim trdi da je kljub temu zaganjač ki super obrača in se vrti kot da je na steroidih =D stavila sma 100€, jaz na pumpo on pa na zaganjač
Crazy Alfista: narobe si tole predstavljaš. Problem je ker dizl načeloma stiska samo zrak, in potem naknadno vbrizga gorivo. Če pa pušča injektor, pa pride do samovžiga, ker stiska mešanico dizla (ki je prišel v cilinder zaradi puščajočega injektorja) in zraka. Pride do samovžiga, in bat zabije v kontra... seveda jo zvije, če ne še kaj hujšega.
Kako pa pritisk goriva ko pohodiš na polno? Requested vs actual.
Če je to ok pol s pumpo ni nič narobe in zraven tega je še čudno, da ti ne vrže napake motorja, ker če pumpa ne vzdržuje pritiska bi moralo v isti sekundi vržt napako.
Bi blo za preverit regulator pritiska prej.
Zadnjič spremenil coolbits, dne Po Feb 28, 2011 9:19 am, skupaj popravljeno 1 krat.