Ne vžge / Noče vžgati - AR 147 / 156 / GT, 1.9 JTD/m

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 973
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

tudi meni je vsakič težje vžgala, potem sem dal na UZ čiščenje injektorjev k našemu forumašu, ki pa na žalost nima elektronike za pobudo za dizelske injektorje....torej je bilo čiščenje bolj površinsko.

Po čiščenju (cca 2, 3 x vžiganje) je bilo malenkost bolje, potem pa zopet vse slabše.
Potem pa mi je moj mehanik razkopal injektor ter ga očistil ( samo tistega, ki je puščal skozi povratni vod).
Od takrat dalje vžge avto tako kot mora.

PS: Vmes sem imel avto tudi na original testerju, ki je med delovanjem beležil normalen (željen) pritisk v CR sistemu....samo ob vžigu (verglanju) ni bilo zadosti pritiska.
(nisem pa nikoli probal vžgati z porivanjem )
Uporabniški avatar
Bezii
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 35
Pridružen: Sr Feb 23, 2011 9:43 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: CELJE

ampak tiste cevke so tako tanke, pa je kljub temu povratni vod odtekal POVSEM enakomerno, ker če bi spuščalo bi verjetno kar konkretno...

Blah... Poročam ko rešim težavo... Najraj bi jo kr z mal bencina polil pa... :flamer: :-({|=
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 973
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

Bezii napisal/-a:ampak tiste cevke so tako tanke, pa je kljub temu povratni vod odtekal POVSEM enakomerno, ker če bi spuščalo bi verjetno kar konkretno...

Blah... Poročam ko rešim težavo... Najraj bi jo kr z mal bencina polil pa... :flamer: :-({|=
iz vrha šob poberi vse cevke od povratnega voda dol!!!

nato pa natakni na vsako šobo svojo cevko!! in spelji cevko v eno posodico/ kozarček /......

ko daš kontakt ne sme iz nobene cevke tečti nafta, mogoče kvečjemu kaka kaplica
ko avto lavfa v prostem teku pa začne čez cevke kapljati......meni je čez eno cevka nafta tekla, čez ostale tri pa le kapljala!
Uporabniški avatar
Bezii
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 35
Pridružen: Sr Feb 23, 2011 9:43 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: CELJE

točno tako smo delali, le da smo imeli 4 cevke in 4 kozarčke. (cevke so zelo tanke in takoj vidiš razliko-ki je pri meni ni bilo). V kozarčkih pa tudi do mikromilimetra enaka količina nafte.

Torej po logiki ostane le še pumpa ali se motim?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jap, jaz stavim na pumpo.
Uporabniški avatar
Bezii
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 35
Pridružen: Sr Feb 23, 2011 9:43 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: CELJE

ko smo že pri stavah... Očim trdi da je kljub temu zaganjač ki super obrača in se vrti kot da je na steroidih =D stavila sma 100€, jaz na pumpo on pa na zaganjač :mrgreen:

Mogoče pa še biznis s tega naredim =D>
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mislim da ti bo očim plačal pumpo... :D
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Sta pa dobro kupčijo nardila.Lej da dobiš stavo in dobiš povrnjen denar za pumpo =D>
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

kaj pa ventil ki regulira pritisk nafte? se nahaja na zadnji strani pumpe

ce ti sobe puscajo, se bos poslovil od ojnic

sem ze tukaj napisal, da to zamenjajte :)
Zadnjič spremenil Crazy Alfista, dne Po Feb 28, 2011 7:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Temty
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: To Nov 30, 2010 8:37 pm

Samo za informacijo me zanima, zakaj bi prišlo do poškodbe ojnice v povezavi z pritiskom nafte oziziroma z puščanjem šob?

lp
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Prehiter vžig... Dobiš podoben efekt kot če bi ti bencinar "klenkal"... Posledice pa iste ali celo hujše.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

pa ce prevec nafte notr, jo ne more stisnt, in zvije ojnico

:sem videl kako to zgleda pri fordu tdci, in ja ojnice so konretne, kot od kaksnega stroja
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Crazy Alfista: narobe si tole predstavljaš. Problem je ker dizl načeloma stiska samo zrak, in potem naknadno vbrizga gorivo. Če pa pušča injektor, pa pride do samovžiga, ker stiska mešanico dizla (ki je prišel v cilinder zaradi puščajočega injektorja) in zraka. Pride do samovžiga, in bat zabije v kontra... seveda jo zvije, če ne še kaj hujšega.

Stisne on komot, problem je ker se vžge nafta...
Temty
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: To Nov 30, 2010 8:37 pm

Zdaj vse jasno, hvala.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Kako pa pritisk goriva ko pohodiš na polno? Requested vs actual.

Če je to ok pol s pumpo ni nič narobe in zraven tega je še čudno, da ti ne vrže napake motorja, ker če pumpa ne vzdržuje pritiska bi moralo v isti sekundi vržt napako.

Bi blo za preverit regulator pritiska prej.
Zadnjič spremenil coolbits, dne Po Feb 28, 2011 9:19 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Odgovori
  • Informacija