Moderator: Tehnika moderatorji
tribes, sej zastopm tole jst:) pac dizl komprimera zrak, in ko je zrak segret, diza spusti nafto notr, in s tem ubistvu pri dizlih kontrolirajo preduzig in uzig(na grobo napisan), in ce je nafta ze v zraku, seveda prej pride do uziga, in gred se vrti v eno smer,, uzig na tem cilindru pa povzroci, da se bat v trenutku obrne kontraTribesMan napisal/-a:Crazy Alfista: narobe si tole predstavljaš. Problem je ker dizl načeloma stiska samo zrak, in potem naknadno vbrizga gorivo. Če pa pušča injektor, pa pride do samovžiga, ker stiska mešanico dizla (ki je prišel v cilinder zaradi puščajočega injektorja) in zraka. Pride do samovžiga, in bat zabije v kontra... seveda jo zvije, če ne še kaj hujšega.
Stisne on komot, problem je ker se vžge nafta...
Ti šment, zej sem že kupil pumpo, je pa tudi meni bilo zanimivo, da v request vs actual sploh ni bilo razlik! Od začetka 1000rpm pa do konca sta se oba grafa lepo ujemala =/coolbits napisal/-a:Kako pa pritisk goriva ko pohodiš na polno? Requested vs actual.
Če je to ok pol s pumpo ni nič narobe in zraven tega je še čudno, da ti ne vrže napake motorja, ker če pumpa ne vzdržuje pritiska bi moralo v isti sekundi vržt napako.
Bi blo za preverit regulator pritiska prej.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov