Zadnje novice

Ne vžge / Noče vžgati - AR 147 / 156 / GT, 1.9 JTD/m

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a WiTBoY » To Dec 25, 2012 5:53 pm

a varovalke na + od aku. so ok ?
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 159 2.4 Q4
 
Prispevkov: 3718
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 11:10 am
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a alro156 » To Dec 25, 2012 6:16 pm

varovalke so vse cele. zajebat kaj dosti nisem mogel ker sm odsraufal samo plus in pa maso(kar se tiče kablovja) na alternatorju ki pa sta razlićne velikosti..
alro156
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 279
Pridružen: Če Nov 17, 2011 9:36 am

OdgovorNapisal/-a alro156 » To Dec 25, 2012 6:18 pm

akumulator je sigurno dober ker drugo vozilo z njem zalaufa
alro156
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 279
Pridružen: Če Nov 17, 2011 9:36 am

OdgovorNapisal/-a El Barto » To Dec 25, 2012 7:07 pm

Od kdaj pa na štarter pride masa in +?
Masa je ponavdi vezana na menjalnik (torej masa pride po ohišju), + pa pride po kablu, kakor tudi + za aktiviranje selenoida.

Očitno je nekaj zelo "strokovno" zvezano.

Edit
V primerih kot tale in ostalih, ko se vam ne sanja kaj delate, vzemite fotoaparat v roke in naredite par slikc, uporabite maskirni trak za barvanje, ker z njim enostavno označujete kable (nanj se zelo lepo da pisat).
Prihranilo vam bo precej poznejših glavobolov in eventuelnih dodatnih stroškov.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001
 
Prispevkov: 6480
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Kraj: Gorje

OdgovorNapisal/-a anzl » Sr Dec 26, 2012 1:12 pm

El Barto napisal/-a:Od kdaj pa na štarter pride masa in +?
Masa je ponavdi vezana na menjalnik (torej masa pride po ohišju), + pa pride po kablu, kakor tudi + za aktiviranje selenoida.

Očitno je nekaj zelo "strokovno" zvezano.

Edit
V primerih kot tale in ostalih, ko se vam ne sanja kaj delate, vzemite fotoaparat v roke in naredite par slikc, uporabite maskirni trak za barvanje, ker z njim enostavno označujete kable (nanj se zelo lepo da pisat).
Prihranilo vam bo precej poznejših glavobolov in eventuelnih dodatnih stroškov.


fant je mislu + ter kontakt + :wink: ko tedva skleneš posvetijo luči (če so seveda na stikalu vklopljene, če so izklopljene ne posvetijo)
Masa pride po ohišju, in je tudi ni jemal dol. Tako da ni ravno logično, da zdaj ko je dal pa alternator nazaj gor, ima pa slabo maso in to štarter, kateri je bil ves čas na vozilu :roll:

ps: štarter se zavrti, sva ga poizkusila na vozilu. Pomoje je ali avtomat na štarterju, ampak glede na to, ko daš kontakt kratke luči ne posvetijo, pa bi morale... se pravi bi bila lahko električna ključavnica?
Slika
anzl
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 419
Pridružen: To Nov 09, 2010 7:13 pm

OdgovorNapisal/-a bvogri » Sr Dec 26, 2012 3:28 pm

A alternator je enak kot prejšnji oz. se je obnovil al kako?? Sicer pa avto bi mogu vžgat tudi brez alternatorja ali pač ne?

Na štrom se ravno ne spoznam ampak pri volvotu ki smo ga ravno šraufali sta med letniki različna Alternatorja in gor ptideta dva kabla. + in pa še signal iz ključavnece ki pa je imel različen konektor in ima baje lahko različen protokol (v smislu inpulzov) Vglevnem če kdo zna povedat kej več je dobrodošlo. Pa sory za OFF
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 5:40 pm

OdgovorNapisal/-a anzl » Če Dec 27, 2012 12:21 pm

bvogri napisal/-a:A alternator je enak kot prejšnji oz. se je obnovil al kako?? Sicer pa avto bi mogu vžgat tudi brez alternatorja ali pač ne?

Na štrom se ravno ne spoznam ampak pri volvotu ki smo ga ravno šraufali sta med letniki različna Alternatorja in gor ptideta dva kabla. + in pa še signal iz ključavnece ki pa je imel različen konektor in ima baje lahko različen protokol (v smislu inpulzov) Vglevnem če kdo zna povedat kej več je dobrodošlo. Pa sory za OFF


avto mora zalaufati tudi brez alternatorja. alternator je zgolj za polnjenje akumulatorja. Alternator je bil obnovljen, zamenjana diodna plošča ter regler.

Na alternatorju imaš ponavadi + (debel kabel, ki gre na štarter od tam pa na accu) ter signalni kabel, za vzbujanje. Ta je povezan na lučko v števcu. To pa je vse kar je od kablov na alternatorju. Razen nekateri imajo še kakšen dodaten signalni kabel
Slika
anzl
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 419
Pridružen: To Nov 09, 2010 7:13 pm

OdgovorNapisal/-a alro156 » Če Dec 27, 2012 11:37 pm

fantje avto je zrihtan. zdj dela. okvara je bila pa na avtomatu starterja.

hvala za odgovore

el barto: ne se kr neki takoj razburavat, pa vseen hvala za pomoc

uglavnm srečnga pa zdrauga vsem
alro156
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 279
Pridružen: Če Nov 17, 2011 9:36 am

OdgovorNapisal/-a El Barto » Pe Dec 28, 2012 9:51 am

Oprosti, ampak po prebranem prvem postu, si nisem mogel zamišljat nič drugega.

Hvala, enako.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001
 
Prispevkov: 6480
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Kraj: Gorje

Avto mi po nekaj dneh morovanja noče vžgati

OdgovorNapisal/-a Mirc » Sr Feb 06, 2013 1:15 pm

Imam alfo 147 1.9 jtd, in imam problem. Avto mi noče vžgati po nekaj dneh mirovanja. Potrebno ga je vžgati na kable in se lahko potem brez problema vozim. Naslednji dan pa mi na primer spet ne vžge. Kaj bi to lahko bilo? To se mi je naredilo tudi v začetki decembra, ko je bil najhujši mraz to zimo in sem mislil, da je akumulator. Ko pa mi je mehanik izmeril akumulator, pa ni pokazalo napake.

Mislil sem, da je krivo ozvočenje, ki ga imam v avtu. Zato sem včeraj poskusil izklopiti napajalni kabel, ki gre direktno iz akumulatorja v prtljažnik, vendar tudi danes avto noče vžgati.

A je možno, da imam kje kakšnega skritega odjemalca? Kakšno leto in pol nazaj, sem jeseni prišel domov z dopusta, in po dveh tednih, ko je avto miroval, mi tudi takrat ni hotel vžgati. Se pravi, da ni v tolikšni meri kriv mraz. (to je bilo še pri prejšnjem akumulatorju).

Torej, kakšni so vaši predlogi?
Mirc
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 178
Pridružen: To Okt 20, 2009 5:05 pm
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a fiatista » Sr Feb 06, 2013 1:16 pm

zmeri tok v mirovanju
Trentatre 1.3S
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1369
Pridružen: Po Nov 05, 2007 11:11 pm
Kraj: Sorško polje

OdgovorNapisal/-a alfa111 » Ne Feb 10, 2013 9:34 pm

Akumulator je fertik, pri meni je bil enak problem, mi ga je pa spraznilo tudi sredi poletja, ampak se je očitno še nekak filal, čez zimo je crknil..
alfa111
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: ex 156 2.0 selespeed
156 SW 1.9jtd
156 1.9 jtd
 
Prispevkov: 283
Pridružen: To Apr 13, 2010 10:23 pm

OdgovorNapisal/-a Spyke » Ne Feb 17, 2013 1:06 pm

SI lahko sposodim to temo, namreč imam AR 156 in imam uprašanje glede vezalne sheme za notranje varovalke desno poleg volana.
Gre se za varovalko v spodnji vrst druga varovalka 10A kjer piše da je za servis, poleg nje pa je še ena za servis. Zanima me kaj vse je vezano na to prvo varovalko, ker mi avto v mirovanju rabi 220mA ko pa to varovalko odstranim mi tok pade na 30mA. Ima kdo kašno idejo kater porabnik bi bil razlog za to? :doubt:
Spyke
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 370
Pridružen: So Avg 20, 2005 11:55 am
Kraj: Loka pri Mengšu

Ne vžge - AR 147 1.9 JTD 8V

OdgovorNapisal/-a ronin » To Okt 29, 2013 8:13 pm

zdravo,

je imel kdo tako tako težavo da avto težko vžiga ko pa se segreje na 90 pa nad 3000 rpm ga vrže v rezerni program. Pol ga vgasnem in noce prižgat dokler se ne ohladi nato vžge normalno in dela brez napake.Ko se segreje se napaka zopet ponovi.Na testerju je pokazalo nizek pritisk nafte.ko napako resetiras avto dela normalno dokler ga zopet ne stisnes do 3000 rpm.
je mozno da gre za regulator pritiska goriva in ce je enak pri 8v in 16v .

aja avto je 147 1.9 jtd 8v

hvala za pomoc
ronin
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 20
Pridružen: So Jul 28, 2007 1:35 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Okt 29, 2013 10:01 pm

Regulator tlaka goriva ali pa visokotlačna črpalka za gorivo.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9637
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: MSN [Bot] in 1 gost