Zadnje novice

EGR ventil

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a Perme » Sr Apr 25, 2012 12:39 am

@Alro: =D> =D>
poročam jutri ob priklopu na FiatECU. Upam da je kakšna neumnost, cevka najraje :roll:

lp
Perme
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Jan 29, 2006 10:44 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a j4n3k » Sr Apr 25, 2012 1:19 pm

alro napisal/-a:Loputa se nahaja kjer ti kaže modra puščica. Če pogledaš še tisti vzvod obkrožen z zeleno, v taki poziciji more bit ko avto laufa, ko avto ugasneš, se premakne v smeri zelene puščice in zapre loputo. Loputa se po nekaj sekundah (saj ne vem točno 10-15s ?) spet odpre in vzvod se vrne v prvotno pozicijo (kot na sliki), če vse dela kot je treba. Meni je že enkrat počla vakumska cevka zadaj, med motorjem in požarno steno in enkrat spredaj na spodnji strani ---> TALE. Obakrat je avto močno zatresel ko sem ugasnil motor, se pa ne spomnem kako se je obnašal med vožnjo v nižjih obratih.

P.S. Naj te ne motijo z rdečim obkroženi vijaki EGR -ja. Stara slika :mrgreen: .

Slika


Hm, domnevam, da je enako tudi pri 2.4 jtdm motorju....ravnokar sem gledal pri mojem in se zadeva ne premika.
Kaj je potem vzrok tega?? Zašteka mogoče?
Je pa res, da mi avto zatrese ko ga ugasnem.

Edit: SEm preveril še enkrat, loputa se odpre ko se avto uganse, vendar samo za kakšno sekundo in nato postavi nazaj v prvotni položaj, tak da zgleda da je Ok.
j4n3k
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 42
Pridružen: Če Sep 22, 2011 2:13 pm

OdgovorNapisal/-a Perme » Sr Apr 25, 2012 2:28 pm

Update:
Egr sem odnesel k lokalenmu avtoelektričarju, kjer smo ga sprobali, elektromagnetek krasno odpira in zapira loputo v ventilu. S tem verjetno EGR odpade?
Prav tako sem po napotkih TribesMan-a avto priklopil na FiatECU, ga zagnal, pustil kako minuto laufat in pod "Actuators" pritisnil "Inlet circ. throttle solenoid valve". Zadevo slišim da nekaj "tik-taka", a same lopute pri sesalnem kolektorju ne premika. Probal sem jo ročno odpreti in zapreti - to gre brez težav, tako da zataknjena ali kaj podobnega ni.
Glede akutatorja na turbini pa žal nevem, kam točno gledati. Vseeno sem poizkusil z FiatECUjem - sliši se, toda nevem kam gledati če tudi premika? Kje točno se to nahaja?

vnaprej hvala za pomoč,

lp, Perme
Perme
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Jan 29, 2006 10:44 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a alro » Sr Apr 25, 2012 4:40 pm

Kar se "računalništva" tiče ti bo Tribes bolj pomagal :). Glede te lopute pa probaj vžgat avto in medtem ko ti ga nekdo ugasne glej ta vzvod lopute če in koliko se premakne. Če se ne motim more it dol skoraj za 90° v smeri zelene puščice, da loputo popolnoma zapre, če ne je velika verjetnost, da je kakšna vakumska cevka kje počena. Ko je pri meni malenkost počila tista cevka spredaj, je loputo še vedno malo zapiralo, ampak ne do konca, pa tudi malo zaprta je ostala le dve, tri sekunde, medtem ko sedaj ostane zaprta sigurno več kot 10 sekund pomojem.

@j4n3k, preveri tudi ti koliko se tisti vzvod premakne, mogoče da lopute ne zapre do konca kot bi moglo.
Slika
alro
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2700
Pridružen: So Feb 11, 2006 1:39 am
Kraj: Nova Gorica/Gorenje pri Divači

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Sr Apr 25, 2012 6:32 pm

Perme napisal/-a:Update:
Egr sem odnesel k lokalenmu avtoelektričarju, kjer smo ga sprobali, elektromagnetek krasno odpira in zapira loputo v ventilu. S tem verjetno EGR odpade?
Prav tako sem po napotkih TribesMan-a avto priklopil na FiatECU, ga zagnal, pustil kako minuto laufat in pod "Actuators" pritisnil "Inlet circ. throttle solenoid valve". Zadevo slišim da nekaj "tik-taka", a same lopute pri sesalnem kolektorju ne premika. Probal sem jo ročno odpreti in zapreti - to gre brez težav, tako da zataknjena ali kaj podobnega ni.
Glede akutatorja na turbini pa žal nevem, kam točno gledati. Vseeno sem poizkusil z FiatECUjem - sliši se, toda nevem kam gledati če tudi premika? Kje točno se to nahaja?

vnaprej hvala za pomoč,

lp, Perme


Če ti "klika" in se loputa ne premika to pomeni samo eno... nimaš vakuma.
Zdaj moraš najti kje ti pušča vakumski sistem. To je tudi vzrok za tvoje težave s turbino.
Pri nizkih obratih računalnik odpre vakum in lopatice turbine se premaknejo v pozicijo za doseganje čimvečjega pritiska turbine (to se pri tebi ne zgodi). Ko so obrati dovolj visoki ne rabiš več toliko vakuma za doseganje visokega pritiska turbine, in takrat imaš dober pritisk in avto dobro gre.

Tako da kar lepo vse cevke res natančno pogledat.

Turbina pa je drugače čisto spredaj. Če pogledaš v luknjo med ventilatorjem in mašino boš videl vakumski aktuator turbine, na katerega je priklopljena vakumska cevka. S spodnje strani vakumskega aktuatorja je pritjen mehanizem lopatic turbine. Tam moraš gledat.
Če samo klika je to elektromagnet, ki odpira vakum, vendar če se aktuator na turbini (ali loputi na sesalnem kolektorju) ne premakne, potem nimaš vakuma.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9637
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a Perme » Sr Apr 25, 2012 7:37 pm

ob izklopu avtomobila sem gledal loputo pri sesalnem kolektorju - le ta se ne premakne niti za milimeter. Verjetno to pomeni, da je na kaksni cevki res vidna poskodba, kjer uhaja. Avto, po obcutku sodec, še kasneje "potegne", šele okrog 3000rpm. upam da,nisem kej skode naredil ob ciscenju egrja.
ce sam nebom nasel napake na ceveh vakuma, ga po praznikih peljem k serviserju, pa naj on najde napako.
Perme
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Jan 29, 2006 10:44 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a alro » Če Apr 26, 2012 12:30 am

Če imaš možnost dvignit avto ali kako pogledat spodaj, poglej prvo to cevko ----> KLIK. Pri meni je bila počena tam na desni strani kjer je nataknjena in tako malo, da skoraj ni bilo videti. Na levi strani kjer je staknjena je tisti vakumski aktuator turbine o katerem govori Tribes. Na zgornji strani poglej to ---> KLIK. Tudi to sem že menjal ker so bile vidne majhne razpoke a ni še delala problemov. Potem pa še na zadnji strani ---> KLIK, kjer je obkroženo z zeleno (spet stara slika - puščica :mrgreen: ) in malo pobrskaj ker od tam se mi zdi da gre še naprej dol in proti tisti loputi.
Če ti niti malo ne premakne lopute more bit fajn počena cevka pomojem ali iztaknjena, razen če je še kakšna razlaga da ni vakuma.
Slika
alro
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2700
Pridružen: So Feb 11, 2006 1:39 am
Kraj: Nova Gorica/Gorenje pri Divači

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Če Apr 26, 2012 7:01 am

Treba bo zrihtat vakum...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9637
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a Perme » Pe Maj 04, 2012 4:22 am

z veseljem napišem, da alfica zopet normalno diha in povleče od 1800 rpm. Težava je bila, kot sta namigovala Tribes in alro v vakumu - počena cevka na zadnji strani motorja.
Strošek popravila = 10 evrov pri serviserju.
Moram ga še na FiatECU priklopiti, da vidim če so vrednosti prave, a po občutku definitivno so =D>

Hvala obema za koristne nasvete, so bili v pomoč.

lp in čim manj rumenih luči na JTDjih,

perme
Perme
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Jan 29, 2006 10:44 am
Kraj: Ljubljana

Re: EGR ventil

OdgovorNapisal/-a Piki » Po Apr 10, 2017 4:13 pm

Bom kar to temo dvignil. Kje se dobijo neoriginal vakum cevke, tiste na AT so zlatarna ? Vprašal sem pri Adel, pa je rekel samo original na AT...
Piki
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: AR 156 SW 2.4 JTD 10V
 
Prispevkov: 382
Pridružen: Pe Dec 01, 2006 7:59 pm
Kraj: Ljubljana

Re: EGR ventil

OdgovorNapisal/-a Banny » Po Apr 10, 2017 4:37 pm

Cevke za nafto so enake. Dobiš v vsaki trgovini
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 1764
Pridružen: Če Okt 04, 2012 11:14 am
Kraj: Tolmin

Re: EGR ventil

OdgovorNapisal/-a Piki » Po Apr 10, 2017 4:44 pm

Če te prav razumem, so cevke za nafto enake vakum cevkam, notranji fi 4mm, zunanji 8mm ?
Piki
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: AR 156 SW 2.4 JTD 10V
 
Prispevkov: 382
Pridružen: Pe Dec 01, 2006 7:59 pm
Kraj: Ljubljana

Re: EGR ventil

OdgovorNapisal/-a Banny » Po Apr 10, 2017 4:49 pm

Me prav razumeš.
Pomemben ti je samo notranji premer cevi, ki pa se pri teh ceveh dobijo od do. Samo poveš koliko rabiš debele in kako dolge
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 1764
Pridružen: Če Okt 04, 2012 11:14 am
Kraj: Tolmin

Prejšnja

Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov