Zadnje novice

EGR ventil

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a Jersy » Po Apr 25, 2011 8:06 am

kako pa je potem z turbino pri zaprtem egru?se greje bolj?
Jersy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 71
Pridružen: Če Jan 07, 2010 5:11 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Po Apr 25, 2011 9:29 am

Kvečjemu manj. Če mešaš izpušne pline v sesalni kolektor, se s tem dviga temperatura mešanice v sesalnem kolektorju, kar ima negativen vpliv na temperaturo izpušnih plinov. (študije kažejo da če ohladiš zrak v sesalnem kolektorju za 10°C se izpušni plini ohladijo za 20°C)
Tako da turbina sigurno ne bo trpela nič več pri enaki vožnji, raje manj...

Sicer se pa to pozna samo pri majhnih in srednjih obremenitvah motorja, ko je EGR aktiven. Ko ga tiščiš je EGR tako ali tako zaprt.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9637
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a paranoja » Sr Maj 25, 2011 1:45 pm

ali imajo EGR samo dizli?
paranoja
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: To Jun 03, 2008 9:23 am
Kraj: Škofljica

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Sr Maj 25, 2011 1:46 pm

Pri alfah samo dizli, ampak obstajajo tudi nekateri bencinarji drugih znamk, ki imajo egr. Na primer Oplov 1.6-2.0 EcoTec motor (iz sredine 90-ih let) ima EGR...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9637
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a paranoja » Sr Maj 25, 2011 5:28 pm

hvala. Se pravi, da moram ali očistiti LMM ali zamenjati le tega, če mi avto na vsake toliko malo cuka.. sej vem že 1000x premleta tema :roll:

p.s. ali pa lambda sonda?
paranoja
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: To Jun 03, 2008 9:23 am
Kraj: Škofljica

pucanje EGR

OdgovorNapisal/-a svicar » Pe Maj 27, 2011 10:03 pm

Za vse ki pucate EGR:

Če elektromagnet ne teče lepo, ga je potrebno spucati. Na prvi pogled zgleda kot da se ga ne da razdret, vendar ni tako.

po postopku
http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?t=45867

se prevrta elektromagnet in izbije batek...ponavadi je notri vse od saj in vse oksidirano...to se lepo ščisti, namaže in nazaj sestavi. Luknjico, ki ste jo izvrtali nazadnje zamašite z vijakom ali čim podobnim.

Če vam avto kadi dodajte vmes ploščico za delno blokiranje EGR ki na servisu stane 7€

Kako ugotovite da se je EGR zapacal?...avto ko ga ugasnete močno zatrese. To je znak da je EGR ostal odprt, lahko pa je tudi znak da je počena cevka ki vodi vakuum na turbino..

če koga kaj zanima naj vpraša
svicar
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 75
Pridružen: To Okt 27, 2009 4:35 pm

OdgovorNapisal/-a mihecmiha » Pe Maj 27, 2011 10:30 pm

Meni ga ni bilo potrebno prevrtati. Samo un jeziček ki ven gleda sem dal v primež n nežno zvil ven...
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1256
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

OdgovorNapisal/-a damjan20 » So Maj 28, 2011 3:28 pm

Hej.

Imam bravota z mašino 1.9 120KS mJET.
Sprva je bil avto precej len v nižjih vrtljajih, tudi ko je zagledal kakšen klanec je bilo potrebno hitro prestavljanje v nižje prestave. Potem sem očistil egr ventil in sestavil nazaj. Poznalo se ni praktično nič. Naj še omenim, da se batek v egr-u ne zatika (vsaj na prvi pogled in vse lepo teče).
Nato sem zasledil da ga lahko blendiram z ploščico, ki ima 3 luknjice (mere našel na internetu). To sem tudi storil, napake ne javlja. Avto je bolj odziven, bolje se speljuje...še vedno pa se mi zdi da, če speljujem kje v klanec morem dati precej gasa da ne crkne in potem ko prestavljam tudi ni neke moči, ki bi jo pričakoval pri 120 konjih. Če pa imam prižgano klimo, je pa stvar še precej slabša (ko pohodim gas, mine kako sekundo da se odzove).
Če pa zahodim pri cca. 2100 obratih ni nobenih težav. Avto normalno vleče.

Kaj menite? Je egr potreben menjave ali je kaj drugega?
damjan20
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne Jan 11, 2009 1:17 pm

OdgovorNapisal/-a svicar » So Maj 28, 2011 5:27 pm

preveri cevke za vakuum...moja je bila natrgana. To so gumijaste cevke, ki gredo iz clilndra na turbini (clilinder premika ročico na turbini) od bučke, ki ustvarja podtlak. Če so cevke natrgane se je pri meni pokazalo, da ko sem avto ugasnil je močno zatreslo.

preveri visokotlačne cevi (debele cevi ki grdo od filtra zraka čez turbino, čez intercooler na sesalni kolektor). Cevi lahko s časom preparijo in počijo.

Očistiš lahko tudi senzor tlaka v sesalnem kolektorju (MAP senzor) očistiš ga nežno z zobotrebcem, in kontakt sprejem.

lahko pa gre dejansko za kakšno mehansko okvaro ali obrabo turbine...
svicar
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 75
Pridružen: To Okt 27, 2009 4:35 pm

OdgovorNapisal/-a Perme » To Apr 24, 2012 8:51 pm

Problem sledeč: 1.9 mJTD, "zadiha" šele pri cca. 2700rpm (od teh obratov naprej pritisk turbine, količina zraka ... vse OK), do teh obratov čisto premalo zraka in pritiska v turbini. Avto ko ugasnem kar močno strese.
Slabo leto nazaj razstavljen in očiščen EGR, blindiran. Prav tako je bilo cca. pol leta nazaj menjan LMM (original).

Po prebiranju primernih tem na forumu in predvsem po nasvetu TribesMana sem se odločil ponovno razdreti EGR in odmontirati MAP.
1.) MAP je bil zelo zapacan (zelo mastno) ... očistil sem ga z zobotrebcem in sprejem za čiščenje kontaktov.
2.) EGR - po mojem občutku zelo malo zapacan, vseeno sem ga razdrl, "spodnji" del namočil v ultrazvočno kopel - ven je prišel kot nov.
Tudi "zgornji" del EGRja v dobrem stanju, "batek" se lepo premika. Navkljub temu sem se odločil navrtati plastiko in ga izbiti ven. Tukaj sem pa naletel na problem.
Vprašanje za vse tiste, ki so EGR ventil razdrli v celoti:
-z kako močnim udarcem ste spravili ven tisti cilinderček iz zgornjega dela EGR ventila. Sam sem probal z kar močno silo, se ni premaknilo niti za milimeter?

Prav tako sem preveril tudi gumijaste cevke za vakuum, ne vidim nobenih razpok oz. drugih poškodb.

Kakšne ideje, nasteti - predvsem EGR ventila (cilinderček)???

lp, Perme
Perme
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Jan 29, 2006 10:44 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Apr 24, 2012 9:14 pm

Da razdreš elektromagnet je treba udarit kar konkretno... brez skrbi... če ne gre rabiš večje kladivo :)

Drugače tvoje cifre za pretok zraka so popolnoma OK, ko turbina doseže pritisk, ampak turbina preprosto ne ustvarja pritiska v nižjih obratih. Najbolj direktna diagnoza je seveda EGR, samo če je čist in zgleda brezhiben, kot praviš, potem je druga možnost, da nimaš dovolj vakuma ki bi poskrbel da bi premaknil lopatice turbine. Drugače ko pritisk naraste na "normalne" vrednost pri 2700 obratih, potem drži pravi pritisk do konca... in tudi količina goriva je taka kot mora bit.

Glede na to da praviš da avto močno zatrese ko ugasneš avto, preveri še loputo na vhodu v sesalni kolektor. Tudi ta je vodena z vakumom, tako da bi lahko puščanje cevke na tem sistemu vplivalo na krmiljenje turbine. Vakumski sistem je namreč povezan in bi to lahko bil znak da je nekaj narobe na vakum strani...

Imaš možnost testiranja s FiatECUScanom.
Vžgi avto za nekaj časa toliko da se vakumski sistem napolni z vakumom.
Potem pa se poveži na računalnik motorja in ugasni motor (pusti kontakt)... V FiatECUScan pojdi pod zavitek "Actuators" in stestiraj delovanje vakumskega ventila za turbino "Boost control solenoid" ko klikneš "execute" pojdi gledat pod havbo da vidiš če aktuator na turbini miga (miganje traja ene 5-10sekund). Če ne potem sta lahko dva problema. Ali je nekje predrta/preperena cevka in vakum prehitro uide. Ali pa je elektromagnetni ventil fuč. No pa še najslabša možnost, mehansko zaštekane lopatice na turbini (primi z roko in pomigaj, mora se premaknit za dober centimeter ali dva)
Potem po istem postopku stestiraj še loputo na sesalnem kolektorju isto vakumski aktuator. "Inlet circ. throttle solenoid valve". Isto ko sprožiš test glej pod havbo, če se premika. Če se tudi ta ne premika, potem je skoraj zagotovo problem da ti vakum pušča. Tudi ta aktuator lahko probaš z roko premigat. Mora it v skrajno lega brez kakšnega zatikanja... če se zatika je kriva svinjarija, in bo treba razdret in pucat...

Vakumski sistem pri ugasnjeni mašini bi moral zdržat dva taka testa zaporedoma... za vsak slučaj lahko vmes še enkrat vžgeš mašino, da se vakum spet "nafila".
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9637
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a Perme » To Apr 24, 2012 10:34 pm

Loputa na vhodu v sesalni kolektor - je to na tistem delu, kjer je EGR pritrjen na kolektor?
Ali lahko avto prižgem brez fizično montiranega EGR ventila?
Ali je bolje, je imam ob testeranju obeh loput prižgan avto? (ga imam v taki garaži, da je to možno)?

hvala vnaprej za odgovore,

lp
Perme
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Jan 29, 2006 10:44 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Apr 24, 2012 10:39 pm

Avto lahko vžgeš brez EGRja, samo bo verjetno javil kako napako, če EGR ne bo priklopljen.

Pri testiranju pa naj bo mašina izklopljena, mislim da se testi sploh ne morejo izvajati če je mašina prižgana.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9637
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a Perme » To Apr 24, 2012 10:50 pm

ok, potem bom egr samo priklopil na konektor, fizicno pa ga nebom montiral. kje se nahaja loputa na sesalnem, da vem kam gledati ob testiranju? hvala in upam da jutri odkrijem krivca.
Perme
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Jan 29, 2006 10:44 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a alro » Sr Apr 25, 2012 12:14 am

Loputa se nahaja kjer ti kaže modra puščica. Če pogledaš še tisti vzvod obkrožen z zeleno, v taki poziciji more bit ko avto laufa, ko avto ugasneš, se premakne v smeri zelene puščice in zapre loputo. Loputa se po nekaj sekundah (saj ne vem točno 10-15s ?) spet odpre in vzvod se vrne v prvotno pozicijo (kot na sliki), če vse dela kot je treba. Meni je že enkrat počla vakumska cevka zadaj, med motorjem in požarno steno in enkrat spredaj na spodnji strani ---> TALE. Obakrat je avto močno zatresel ko sem ugasnil motor, se pa ne spomnem kako se je obnašal med vožnjo v nižjih obratih.

P.S. Naj te ne motijo z rdečim obkroženi vijaki EGR -ja. Stara slika :mrgreen: .

Slika
Slika
alro
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2700
Pridružen: So Feb 11, 2006 1:39 am
Kraj: Nova Gorica/Gorenje pri Divači

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost