Lambda Sonda - 3.2 V6

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

Eno vprašanje, malo bolj tehnične narave. Tisti, ki veste , boste vedeli o čem govorim.
Zanima me sledeče: AR 3.2 V6 ima 4 lambde (2 na sprednih kat. in 2 na zadnjih kat.)- ločeno, vsaka stran ima na izpušni cevi svojo lambdo ! Zanima me, če združim zadnje 2 lamdbi na eno cev, ali bo javljao napako ali je možno da bi delovalo ? Oziroma, če bi javljalo napako, kako jo obiti in kako zmontirati 2 lambdi na eno cev za katalizatorjem ? Vsaka nasvet bo dobrodošel !


Hvala, Yagi-san
Uporabniški avatar
Dräger
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2421
Pridružen: To Jun 06, 2006 9:40 pm

Ti bom opisal moj primer na prejšnji alfi.
105km motor v 147 ima 2 lambdi ter en katalizator. Ena pred in ena za.
120km motor v 147 ima 3 lambde ter 3 katalizatorje. 2 sta takoj od kolektorja. (prvi in tretji cilinder v enega, drugi in četrti v drigega). Vsak ima spredaj po eno lambdo.
Ker sem jaz dal izpušni kolektor od 120km na 105 km motorj je nastal problem ker mi je manjkala ena lambda. Tako da sem eno in edino lambdo dal na enega od katalizatorjev, na drugega pa sem dal eno staro lambdo ter odcvikal kable. Se pravi da je lambda dobivala podatke samo od dveh cilindrov.
Motor je delal BP in ni javljal napake.
Verjamem da bo v tvojem primeru isto.
L.P.
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

Dräger napisal/-a:Ti bom opisal moj primer na prejšnji alfi.
105km motor v 147 ima 2 lambdi ter en katalizator. Ena pred in ena za.
120km motor v 147 ima 3 lambde ter 3 katalizatorje. 2 sta takoj od kolektorja. (prvi in tretji cilinder v enega, drugi in četrti v drigega). Vsak ima spredaj po eno lambdo.
Ker sem jaz dal izpušni kolektor od 120km na 105 km motorj je nastal problem ker mi je manjkala ena lambda. Tako da sem eno in edino lambdo dal na enega od katalizatorjev, na drugega pa sem dal eno staro lambdo ter odcvikal kable. Se pravi da je lambda dobivala podatke samo od dveh cilindrov.
Motor je delal BP in ni javljal napake.
Verjamem da bo v tvojem primeru isto.
L.P.

Hm zanimivo, in pa good da se ti je tako izšlo ! Jaz bi sprednja 2 kata in lambde pustil.....le zadnja 2 kat-a bi zamenjal za enega in za njim nasproti si, montiral obe lambdi, kateri sta sedaj vsaka na svoji cevi, za svojim kat-om.......
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Eno morda neumno vprašanje :) Če imam pri lambdah tak graf
lambda GT.JPG
potem verjetno nekaj ni ok z lambdami za katalizatorjem? Samo malo mi je sumljivo, da bi obe odpovedali?

Motor mi v prostem teku kar močno trokira, pa iščem možne težave. Gre se za 3.2 motor.


Edit: Premaknjeno v sorodno temo .... :wink:
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Kakšne so pa napetosti na sondah?

Če ti trokira v prostem teku, bi jaz težave iskal oz. vsaj preveril na vžigalnem delu najprej.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Za tole ti bodo drugi povedali.Za trokiranje je pa pri meni na 2.5 V6 bila pocena cev za dovod zraka. Ta drek poci tako, da sploh ne vidis, spodaj na pregibu. Zelo dobro preveri to cev, glede na moje internetno "znanje" bi lambda bila bolj krivec za povecano porabo/slabse performanse.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

aja pa se to: lahko je tudi kaksna tuljava, ampak ce je samo ena, ima samo rahlo nemiren tek. Jaz ti posodim za sprobat jih mam ene dve al tri, ce bos rabil.
Nasvet: tuljave ki prebijajo se slisijo. Potem vse razdres, neoporecne das na zadnje tri cilindre. Ker spredaj menjat jih je sala mala, zadaj pa malo svicas :)
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Zadaj so vse tuljave nove, tako da vsaj to :)
Hvala, bom potem malo prevohal še okoli tuljav. Cevi sem že preverjal in izgleda ok. Namesto te narebrane imam pa silikonsko, tako da tam ne bi smelo puščat.
Lambde sem šel preverjat, ker je bila ena napaka v zvezi s tem, samo ko sem počistil napake in se šel peljat se res ni nazaj pokazala.
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

Napaka oz. lučka se ti bo nažgala po približno 80 prevoženih km. Ecu scan jo pa že prej zazna, če je napaka prisotna.
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Bilo je res slišat eno preskakovanje pri tuljavah, tako da sem vzel dol pokrov in po minuti pozornega poslušanja sem zgleda zadel tapravo, ker po menjavi z rezervo dela avto kot mora :)
Hvala za nasvete!
Odgovori
  • Informacija