Tresenje & Vibriranje - 2.4 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4820
Pridružen: Po Jul 11, 2011 8:41 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
Kraj: Ljubljana

Saj ne pravim da vpliva na menjalnik. Vem samo, da v mojem primeru ni problem v menjalniku, ampak v podvozju, ker se je sedaj zabijanje izboljšalo. Za vse ostale ki jim zabija, pa je to le še ena možna rešitev.

Lp,
Bojan
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Mislim da je problem v vztrajniku. Vsaj pri meni, ker udari takrat ko sklopka "vgrizne" to se pravi ko se spojita sklopka in vztrajnik. Takrat pride do razlik v vrtenju motorja in menjalnika in takrat bi moral vztrajnik pobrati te vibracije. Dejansko je občutek tak, kot da ni blaženja oz da so fedri, ki so v vztrajniku premehki in ne ublažijo udarca. Zna bit da pri obnovi dajejo v vztrajnike neprimerne vzmeti. Je pa problem, ker če je vztrajnik v ku... se posledično uničuje še vse ostalo. Je tudi verjetnost da je za zabijanje kriv diferencial, sam če bi bilo to, bi verjetno tudi tulil med vožnjo. Je tudi verjetnost ležajov na glavni gredi, sam bi bilo tudi še nekaj drugih simptomov prisotnih. Jaz sem skoraj siguren da je DMF, če bi imel kanal ali pa dvigalo bi ga že pobral menjalnik dol in bi pogledal v čem je fora
rastek
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe Dec 24, 2010 10:40 pm

Čez približno 3 tedne poročam, če se bo pri meni kaj izboljšalo, ko grem na gewinde (že imam nabavljene). :)
Uporabniški avatar
Apophis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 02, 2010 12:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Gorenjska

mihecmiha napisal/-a:Mislim da je problem v vztrajniku. Vsaj pri meni, ker udari takrat ko sklopka "vgrizne" to se pravi ko se spojita sklopka in vztrajnik. Takrat pride do razlik v vrtenju motorja in menjalnika in takrat bi moral vztrajnik pobrati te vibracije. Dejansko je občutek tak, kot da ni blaženja oz da so fedri, ki so v vztrajniku premehki in ne ublažijo udarca. Zna bit da pri obnovi dajejo v vztrajnike neprimerne vzmeti. Je pa problem, ker če je vztrajnik v ku... se posledično uničuje še vse ostalo. Je tudi verjetnost da je za zabijanje kriv diferencial, sam če bi bilo to, bi verjetno tudi tulil med vožnjo. Je tudi verjetnost ležajov na glavni gredi, sam bi bilo tudi še nekaj drugih simptomov prisotnih. Jaz sem skoraj siguren da je DMF, če bi imel kanal ali pa dvigalo bi ga že pobral menjalnik dol in bi pogledal v čem je fora
Ja sam če bi bil vztrajnik pol med vožnjo ne bi zabijalo, če v katerikoli prestavi sunkovito dodajaš ali odvzameš gas??

A monomasni vztrajnik pa ne obstaja za 2.4 20v?
jtd-M 20V
Uporabniški avatar
Apophis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 02, 2010 12:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Gorenjska

Moramo narediti en 2.4 20V meet da se mal pomenimo okoli teh težav. :wink:
jtd-M 20V
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Valda da bi zabijalo, saj skoz blaži sunke, tudi ko sta sklopka in vztrajnik spojena, se dela razlika med hitrostmi. Če spusiš gas in ga spet dodaš spremeniš moment vrtenja in takrat bi moral vztrajnik, oz fedri v njemu pobrat ta moment ki nastane. Meet bi bil kul ja, po možnosti kar pred avto triglavom :D
sergio87
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 93
Pridružen: Če Jun 26, 2008 3:03 pm
Vozilo: 156 2.4 mjet

jst sem tud za meet, da vidmo če je stvar ista in če nas je več lahko tudi bolj realno reklamacijo naredimo, saj so zgleda te obnovljeni vztrajniki bolj zanič..
Uporabniški avatar
Alč
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne Apr 04, 2010 4:27 am

+1
tudi jaz bi malo primerjal tele vztrajnike in motočke med sabo :wink:
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Odlično =D>
Uporabniški avatar
Apophis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 02, 2010 12:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Gorenjska

Smo za. Kdaj pa kje? =D>
jtd-M 20V
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

Je bilo kaj ugotovljeno glede tega zabijanja? Je probal kdo menjat diferencial?
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
mitek
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: Ne Apr 12, 2009 9:52 pm
Vozilo: Alfa 156 3.0 V6
Kraj: maribor

Meni tudi zabija motor ko spustim sklopko pri toplem motorju pa imam 156-ko v6 z enomasnim vztrajnikom. Sklopka je pa skoraj nova pa diferencial sem tudi menjal za quaifa, tak da po moje diferencial ni kriv. Kaj pa cilindra za sklopko nebi mogla bit kriva?
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

mitek napisal/-a:Meni tudi zabija motor ko spustim sklopko pri toplem motorju pa imam 156-ko v6 z enomasnim vztrajnikom. Sklopka je pa skoraj nova pa diferencial sem tudi menjal za quaifa, tak da po moje diferencial ni kriv. Kaj pa cilindra za sklopko nebi mogla bit kriva?
Nosilci motorja so OK?
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
mitek
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: Ne Apr 12, 2009 9:52 pm
Vozilo: Alfa 156 3.0 V6
Kraj: maribor

Nosilci motorja so OK?
Ne zgledajo več najboljši, jih mam v planu zamenjat. Čudno mi je da včasih fejst zabija včasih pa nič.
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

Ja meni isto. Sem opazil, da pri višjih obratih se to zabijanje sploh ne občuti. Nevem, sumim diferencial ali vtrajnik. Jaoo vztrajnik..
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
Odgovori
  • Informacija