Saj ne pravim da vpliva na menjalnik. Vem samo, da v mojem primeru ni problem v menjalniku, ampak v podvozju, ker se je sedaj zabijanje izboljšalo. Za vse ostale ki jim zabija, pa je to le še ena možna rešitev.
Mislim da je problem v vztrajniku. Vsaj pri meni, ker udari takrat ko sklopka "vgrizne" to se pravi ko se spojita sklopka in vztrajnik. Takrat pride do razlik v vrtenju motorja in menjalnika in takrat bi moral vztrajnik pobrati te vibracije. Dejansko je občutek tak, kot da ni blaženja oz da so fedri, ki so v vztrajniku premehki in ne ublažijo udarca. Zna bit da pri obnovi dajejo v vztrajnike neprimerne vzmeti. Je pa problem, ker če je vztrajnik v ku... se posledično uničuje še vse ostalo. Je tudi verjetnost da je za zabijanje kriv diferencial, sam če bi bilo to, bi verjetno tudi tulil med vožnjo. Je tudi verjetnost ležajov na glavni gredi, sam bi bilo tudi še nekaj drugih simptomov prisotnih. Jaz sem skoraj siguren da je DMF, če bi imel kanal ali pa dvigalo bi ga že pobral menjalnik dol in bi pogledal v čem je fora
mihecmiha napisal/-a:Mislim da je problem v vztrajniku. Vsaj pri meni, ker udari takrat ko sklopka "vgrizne" to se pravi ko se spojita sklopka in vztrajnik. Takrat pride do razlik v vrtenju motorja in menjalnika in takrat bi moral vztrajnik pobrati te vibracije. Dejansko je občutek tak, kot da ni blaženja oz da so fedri, ki so v vztrajniku premehki in ne ublažijo udarca. Zna bit da pri obnovi dajejo v vztrajnike neprimerne vzmeti. Je pa problem, ker če je vztrajnik v ku... se posledično uničuje še vse ostalo. Je tudi verjetnost da je za zabijanje kriv diferencial, sam če bi bilo to, bi verjetno tudi tulil med vožnjo. Je tudi verjetnost ležajov na glavni gredi, sam bi bilo tudi še nekaj drugih simptomov prisotnih. Jaz sem skoraj siguren da je DMF, če bi imel kanal ali pa dvigalo bi ga že pobral menjalnik dol in bi pogledal v čem je fora
Ja sam če bi bil vztrajnik pol med vožnjo ne bi zabijalo, če v katerikoli prestavi sunkovito dodajaš ali odvzameš gas??
Valda da bi zabijalo, saj skoz blaži sunke, tudi ko sta sklopka in vztrajnik spojena, se dela razlika med hitrostmi. Če spusiš gas in ga spet dodaš spremeniš moment vrtenja in takrat bi moral vztrajnik, oz fedri v njemu pobrat ta moment ki nastane. Meet bi bil kul ja, po možnosti kar pred avto triglavom
jst sem tud za meet, da vidmo če je stvar ista in če nas je več lahko tudi bolj realno reklamacijo naredimo, saj so zgleda te obnovljeni vztrajniki bolj zanič..
Meni tudi zabija motor ko spustim sklopko pri toplem motorju pa imam 156-ko v6 z enomasnim vztrajnikom. Sklopka je pa skoraj nova pa diferencial sem tudi menjal za quaifa, tak da po moje diferencial ni kriv. Kaj pa cilindra za sklopko nebi mogla bit kriva?
mitek napisal/-a:Meni tudi zabija motor ko spustim sklopko pri toplem motorju pa imam 156-ko v6 z enomasnim vztrajnikom. Sklopka je pa skoraj nova pa diferencial sem tudi menjal za quaifa, tak da po moje diferencial ni kriv. Kaj pa cilindra za sklopko nebi mogla bit kriva?
Nosilci motorja so OK?
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v