Ne gre v nobeno prestavo AR156

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

Stric resni pokvaril vso zabavo :mrgreen:
In odAlfala sta domov
anzl
Alfist
Alfist
Prispevkov: 419
Pridružen: To Nov 09, 2010 7:13 pm

El Barto napisal/-a:En kup nakladanja pamtnjakovičov ... #-o

Če gre težje v prvo ali rikverc, ko avto stoji na mestu, daj v drugo ali kako višjo prestavo in potem šele v željeno.

Obenem bi pa mogoče razmislil, kdaj je bilo nazadnje zamenjano olje v menjaliku ...
To je pri meni standardna praksa. najprej druga potem šele prva. pa gre vedno brez problemov v prvo. za rikverc pa tretja ali četrta. na vseh avtomobilih, ne glede na to ali ima hidravlnično sklopko, ali ima na zajlo.

Kar se pa olja v menjalniku tiče, a ni to za zmeraj? :mrgreen:
Slika
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

El Barto napisal/-a:En kup nakladanja pamtnjakovičov ... #-o
Zaj upam, da ni to na mene letelo. :?:
anzl napisal/-a:To je pri meni standardna praksa. najprej druga potem šele prva. pa gre vedno brez problemov v prvo. za rikverc pa tretja ali četrta. na vseh avtomobilih, ne glede na to ali ima hidravlnično sklopko, ali ima na zajlo.

Kar se pa olja v menjalniku tiče, a ni to za zmeraj?
Men v rikverc tud vedno šteka. 3 pa pol v "R" (rally :D )

Naj bi bilo za vedno, ampak mi "obsedeni" to menjamo, ker se nam prav zdi. Škodit ne more niti 1%. Malo morda koristi, ker se ta "kovinski prah" ob drgnjenu zobnikov zlije ven in gre sveže olje not. Malo bolje morda tud za sinhronske obroče, ker mislim, da utorom v medeninastih sinhronskih obročih ta "prah" tud ne paše. Pa še okrog ležajev je sveže olje. Kaj vem. Men je bo bolj po všeči sveže pa sem menjal.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
NejcKo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Sr Jun 13, 2012 3:42 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v
Kraj: Depala vas

bom kar tukaj vprašal.

Včeraj pridem domov, no ja, ko bi vsaj. Peljem se proti domu in 100m pred hišo pri prestavljanju iz 2 v 3. prestavo nekaj malega pokne in ročka postane čisto mehka, ne najde nobene prestave več.

Pa smo malo porivali do doma :)

Se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo?
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

vzvodi prestav so ti šli. poglej na vrhu menjalnika če so se vzvodi sneli.
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
NejcKo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Sr Jun 13, 2012 3:42 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v
Kraj: Depala vas

A to lahko z vrha pridem zraven ali je potrebno avto dvigniti?

Bom danes pogledal ker je malo več časa, hvala za odgovor :)
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Od zgoraj pogledaš.
Kak pedenj od cilindra sklopke na menjalniku proti kabini imaš mehanizem, 2 zajli prideta iz prestavne ročice. Ena je za premik levo-desno, druga pa naprej-nazaj.
Pomočnik v avtu naj premika ročico, ti pa opazuj. Če nimaš "dveh levih" ti bo hitro jasno kje je težava (staknjena zajla, počen sedež ročice ali problem znotraj menjalnika).
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
NejcKo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Sr Jun 13, 2012 3:42 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v
Kraj: Depala vas

Evo, to sem rešil, samo staknilo se je s tiste bunkice, bom pa jutri to podrl da vidim v kakšnem stanju je bunkica in tisto ki se pritrdi gor. Sedaj me pa zanima kako pritrditi vijake pri ročki menjalnika, ker pleše naokoli (vijaki se vrtijo v prazno?). Ali ima to spodaj kakšno matico ali kaj podobnega ali je samo navoj?

Prilagam sliko za lažjo predstavo kaj dejansko mislim.

Slika
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Kolikor vem, tile vijaki gredo v večjo plastiko spodaj, ki je v bistvu nosilec za mehanizem prestavne ročice. Za priti do te plastike (za zamenjavo npr.) pa moraš dat dol srednji del izpuha.
Odgovori
  • Informacija