Zadnje novice

Menjava zgornjih rok - AR 156

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a Creed » Če Jun 07, 2012 10:42 am

Jaz ne vidim variante da spravis vijak ven, ne glede na to kako je obrnjen. Je enostavno predolg.

LP
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4299
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm
Kraj: Posočje

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Če Jun 07, 2012 2:23 pm

Moj mehanik pravi da če obrneš vijak se da... da je to že delal...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9637
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a Alan » Če Jun 07, 2012 2:55 pm

Ja ker če je obrnjen, ga zvlečeš ven samo toliko da gre iz prve puše in iz alu nosilca ven, potem gre pa itak roka dol.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 2.4 JTD 110kw in 156 3.0 24V V6 GTAm
 
Prispevkov: 4388
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm

OdgovorNapisal/-a Creed » Pe Jun 08, 2012 8:13 am

Aha kul. Vsak dan nekaj novega :D ....bomo obrnil ob priliki.

LP
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4299
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm
Kraj: Posočje

OdgovorNapisal/-a Scremer » Pe Jun 08, 2012 1:45 pm

Alan napisal/-a:Ja ker če je obrnjen, ga zvlečeš ven samo toliko da gre iz prve puše in iz alu nosilca ven, potem gre pa itak roka dol.


Če ga obrneš, potem je matica na notranji strani... Ali ni potem vse skupaj malo predolgo. Mogoče drgne v vzmet?

kosir1234 napisal/-a:jah veš da ne more vse lepo pasat če so hotli macphearson prvo notr dat


Aja?

Alan po čem pa to vidiš, ko odpreš havbo? Povej kaj več.

lp
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: AR159
 
Prispevkov: 1665
Pridružen: To Apr 05, 2005 8:43 pm
Kraj: Kransterdam

OdgovorNapisal/-a Alan » Pe Jun 08, 2012 7:45 pm

Mislim da ne drgne.

Glede mcphersna, ko sem imel ravno odprto havbo na 145 in na moji 156 sem opazil nekaj podobnosti, pa vedno mi je bilo čudno zakaj je zato čudo sestavljen oz. zvarjen zgornji del struta v motornem prostoru. Grem stavit da je bil avto že razvit na mcphersnu pa so pač hoteli nekaj več (kot pri zgodbi fiat coupe in gtv zadaj z trailing arm vs. multilink) ker je le alfa in se mora dobro peljati :mrgreen: Seveda jih ni zanimalo kako bo na dolgi rok, samo da se pelje ko je nova :lol:

Slika 156 in del označen s puščico (točno take oblike kot strut na 145/146/155 )

Slika



na 155 (nakazano kako pride strut od 156)

Slika
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 2.4 JTD 110kw in 156 3.0 24V V6 GTAm
 
Prispevkov: 4388
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm

OdgovorNapisal/-a jeba2 » Pe Jun 08, 2012 8:33 pm

jest sem na svoji 156 zamenjal roke ne da bi dal amortizer dol ,samo snel sem plastiko od blatnikov pa se moral sem odsraubat neko skatlo pol je pa slo.je pa res da je na knap.ko pa sem vracal nazaj sem pa obrnil vijak kontra je precej hitreje in lazje,in nikamor ne zapenja.
jeba2
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 75
Pridružen: Pe Mar 05, 2010 2:44 pm

OdgovorNapisal/-a Scremer » So Jun 09, 2012 1:10 am

Alan napisal/-a:Seveda jih ni zanimalo kako bo na dolgi rok, samo da se pelje ko je nova :lol:


Za novinarje na testih :D

Drugače pa zanimivo. Ne bi nikoli opazil. Hvala.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: AR159
 
Prispevkov: 1665
Pridružen: To Apr 05, 2005 8:43 pm
Kraj: Kransterdam

OdgovorNapisal/-a kosir1234 » So Jun 09, 2012 2:54 am

@alan

nardiva 145 z double wishbone spredaj pa multilinkom zadaj? :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a Scremer » To Jun 12, 2012 10:11 pm

Jah nč... Zgornje in spodnje prednje roke zamenjane. Zadaj zamenjani vzdolžni roki in puše. Zaenkrat še niso zamenjane gumice stabilizatorjev spredaj in zadaj, palčki stabilizatorja spredaj in zadnje štiri prečne roke.

Recimo, da sem že čez polovico obnove podvozja. Ampak meni še vedno nekaj ropota. Sicer precej precej manj kot pred menjavo, ampak še zmerom se sliši tisto tapkanje. Če grem čez ornk grbine se pač sliši normalno "tap", ko pač avto zaječi, manjše grbinice pa generirajo tisto tapkanje, ki se ustvarja, ker ima pač neka zadeva luft. Danes sem preveril vse vijake, da ni morda kateri premalo zategnjen, vendar so vsi ok. Sem pa bolj ali manj prepričan da ropotanje prihaja od spredaj. Iz voznikovega mesta je slišat, kot da prihaja iz desnega kolesa. Če se presedem na desni sedež pa je lokacijo nekoliko težje definirat. Če se spravim zadaj ni na zadnjih kolesih slišat ničesar. Se nekako jasno sliši, da ropota spredaj.

Ima mogoče kdo kakšen namig kaj naj pogledam oz. na kaj naj se fokusiram, predno zamenjam pol avtomobila. Na tehničnem ni opazil ničesar in pravi, da je vse brezhibno.

:cry:
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: AR159
 
Prispevkov: 1665
Pridružen: To Apr 05, 2005 8:43 pm
Kraj: Kransterdam

OdgovorNapisal/-a Alan » Sr Jun 13, 2012 4:36 pm

radio dej bolj na glas :mrgreen:
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 2.4 JTD 110kw in 156 3.0 24V V6 GTAm
 
Prispevkov: 4388
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm

OdgovorNapisal/-a Alan » Sr Jun 13, 2012 4:37 pm

kosir1234 napisal/-a:@alan

nardiva 145 z double wishbone spredaj pa multilinkom zadaj? :D


Ti bi rad dal pol za obnovo podvozja 1000 eu pa menjal 20+ puš vsakič :mrgreen:
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 2.4 JTD 110kw in 156 3.0 24V V6 GTAm
 
Prispevkov: 4388
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm

OdgovorNapisal/-a Scremer » Po Jun 25, 2012 9:02 am

Alan napisal/-a:radio dej bolj na glas :mrgreen:


Ha ha... Ni pomagal, ker sem še vedno vedel, da poka.

Uglavnem zamenjal sem še končnike stabilizatorja in je sedaj okej. Se mi pa zdi, da sem se mogoče prenaglu z menjavo rok. Morda bi bilo dovolj če bi zamenjal samo omenjene končnike. Po menjavi rok, se je dejansko po vsakem prevoženem kilometru ropot stopnjeval. Po tednu dni se mi je zdel že precej glasen in podoben zvoku od prej.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: AR159
 
Prispevkov: 1665
Pridružen: To Apr 05, 2005 8:43 pm
Kraj: Kransterdam

OdgovorNapisal/-a slayer » To Okt 02, 2012 2:11 am

Se original roke kaj posebej maže, ko jih staviš gor? Je dovolj da namažeš vijak?
slayer
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 309
Pridružen: Ne Apr 26, 2009 3:09 pm

OdgovorNapisal/-a Veron » Sr Dec 19, 2012 10:24 pm

TribesMan napisal/-a:Moj mehanik pravi da če obrneš vijak se da... da je to že delal...

eden od uradnih serverjev Alfa (ne bom pisal kateri) tudi naredi, brez da bi jemal amortizer dol (vidu na lastne oči) :)
Veron
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 410
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 5:13 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost