Pozdrav vsem
imam alfo 156 SW 20v 192kw
Kakšen je najbolj primeren postopek za ostranitev celotne voznikove polosovine (mora it na obnovo, zaradi poškodovanega križa).
kaj vse moram odviačiti?
Pozdravljeni,
Da ne odpiram novega poglavja bom kar tu dodal.
Nujno bi potreboval desno polosovino za alfo 156 1.9 jtdm 6 gang. Rabljeno ali novo.
Če kdo ima ali pa ve
Hvala in lp
Imam podoben primer na svoji AR 2.4 20V in sicer ob močnejšem pospeševanju mi poka nekje v desni strani. Sam sem sumil tudi polosovino, ker so mi ob menjavi vztrajnika našli zjeban zglob na desni polosovini, so zamenjali zglob, na začetku (kakih 1000km) tega pokanja ni bilo, zdaj pa ob močnejšem pospeševanju v 1.,2.,3. in še celo včasih v 4. se čuje konstantno pokanje. Je tebi samo enkrat počilo ali ti je pokalo cel čas pospeševanja?
Se mogoče komu sanja, kaj bi lahko to bilo (polosovina, roke,...?).
LP
Lucky_Boy napisal/-a:
Binji napisal/-a:Jaz sem pred 2 meseci kupil obnovljene polosovine in po 1 mesecu je začela ena pokati. Pod garancijo sem zamenjal obe, in spet je čez kak mesec začela pokati ena od njih... Prodajalec pravi, da naj naprej pogledam še avto, če je tam kaj takega, da bi potem preveč pritiskalo na zglobe in jih tako hitro obrabilo. Kakšna ideja kaj naj se gleda ali so pač obnovljene polosovine eno sranje?
si pogledal kaj okol zgornjih rok? je bil pri meni tud problem da je pokalo sploh ce si pohodil v drugi ali tretji prestavi. mehanik trdil da polosovine. sporihttali polosovine, pa je se dalje pokalo. na koncu sem zamenjal zgornje roke z originalnimi in pokanja ni vec.
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
imam 156 katera je čipirana (okvirno okoli 220-230hp in med 500 ter 600Nm) in imam probleme pri izbiri polosovin. Namreč, cca 15kkm nazaj sem montiral nanjo nove SKF polosovine, pa so danes praktično že zanič. Avto je preprosto premočan in ne zdržijo.
Avta sicer načeloma ne preganjam oz. se trudim da na določenih točkah obračanja volana ne speljujem agresivno.
Mi lahko kdo priporoča kaj kupit, v kolikor je kdo v podobni situaciji oz. ima podobne izkušnje?
.. v mojem primeru na 20v, nižani - 4cm in ćipćapani na 200 + km;
pred 2000 km vgrajeni novi skf aksi, odprlo zunanjo/pri kolesu manšeto, ki je bila dejansko plastična na otip, zamenjana z mehkejšo manšeto iz neoprena in daljšo / 105mm., ko smo podrli še notranjo manšeto/pri menjanlniku, je bila sicer mehkejša ampak notr povsem tekoča mast, je kar stekla ven.....
nabavil sem kilo masti od Olme za 8 eur in ćk pk, trenutno nobenih potresavanj v območju med 2500 in 3200 rpm, kot prej...
Ko bo pa spet kaj okoli osi problem se pa obrnem na zgoraj omenejnega majstra, da mi obnovi prvotne originalne akse
Pri meni je bolj problem v ovinkih. Namreč, čisto nov zglob je začel pokat v desnih ovinkih praktično po par tisoč KM. Trese sicer ne, je pa križ na zunanjem zglobu (po zvokih sodeč), že čisto na meji.
Nova objemka (ja, smo menjali) ne odpravi pokanje in rožljanje v zglobu.
Po eni strani mi je škoda ta jajca vozit k mehanikom, ker imam tako ali tako do konca leta namen menjati, obenem pa mi ni do tega, da mi karkoli odlomi pri 150+ na avtocesti. Vložil sem že 3k v avto, katerega vrednost je med 500 in 1000€. Malo mi je že odveč, če sem iskren. Motor je super, vse kar se le-tega drži pa so žal polizdelki.