Mogoce kdo ve, paseta polosovini iz Alfe 156 1,9jtdm 116km letnik 2004 na Alfo 156 2,4jtd 140km letnik 2001? Gre pa pri obeh za 5-stopenjski menjalnik.
zakaj bi pa vi menjavali polosovine? vam je stange polomlo al kak, da bi zamenjal celo? ce poka homokineticni zglob, zamenjas samo tega. ce pa poka na notranji strani lezaj pa zamenjas te. jas sem zamenjal vse skupaj pa mir. bos pa kupil rabljeno celo polosovino, dal pol tolk koliko bi dal za "obnovo", pa lahko da bo drzala 14 dni ali pa 1o let...
Odsvetovat nakup rabljene in svetovat nakup obnovljene je enako noro
polosovine, turbine itd. ko izveš kaj vse pride iz obnove, verjemi da je nikoli več ne kupiš obnovljene. Ok saj se tudi pri novih zgodi da se vse skupaj razleti po parih metrih ampak pogostost pri obnovljenih je pa malce prevelika in je za moje pojme popolna loterija.
wolfyy napisal/-a:Odsvetovat nakup rabljene in svetovat nakup obnovljene je enako noro
polosovine, turbine itd. ko izveš kaj vse pride iz obnove, verjemi da je nikoli več ne kupiš obnovljene. Ok saj se tudi pri novih zgodi da se vse skupaj razleti po parih metrih ampak pogostost pri obnovljenih je pa malce prevelika in je za moje pojme popolna loterija.
obnovis jo sam! stanga polosovine ne crkne nikol razn ce je keremu tribes tak cipal da jo je raztrgalo. kot sem ti napisal, na notranji strani kupis novo tripodo, na zunanji pa homokineticni zglob in imas NOVO polosovino. zato sem dal pod narekovaje "obnovljena". pri turbinah je pa isto... ce se zamenja sredica oz vsi lezaji ter veternice in je nareta tak kot mora bit skupaj, je isto kot nova. problem je samo v tem, da si nekateri kupijo masino za balansirat in mislijo da so majstri za obnovo turbin. potem jo pa spoca skupaj in imas smorn. primer je Korenjak na ptuju, ki ni spravil turbine skupaj pa jo je imel 3x tam.
Lucky_Boy napisal/-a:
obnovis jo sam! stanga polosovine ne crkne nikol razn ce je keremu tribes tak cipal da jo je raztrgalo. kot sem ti napisal, na notranji strani kupis novo tripodo, na zunanji pa homokineticni zglob in imas NOVO polosovino.
A šalco v kateri se vrti tripoda boš tudi sam obnavljal če so se žlebovi- utori od tripode naredili?! Sem skoraj 100% da je imel wolfyy to v mislih.
Ker je nova šalca precej draga = parkratna cena tripode se mnogi odločajo za obnovo pri npr FD-ju. In včasih res zdrži en kurc malo.
Sprasujem samo zaradi tega, ker dobim ugodno obe polosovini, in bi jih imeu na rezervi.
Ker so polosovine precej problematicne, ce avto priganjas skozi ovinke, nekje mora nekaj popustit. Usaj meni se tako zdi. Je pa avto znizan in na 17" platiscih...
Lucky_Boy napisal/-a:
obnovis jo sam! stanga polosovine ne crkne nikol razn ce je keremu tribes tak cipal da jo je raztrgalo. kot sem ti napisal, na notranji strani kupis novo tripodo, na zunanji pa homokineticni zglob in imas NOVO polosovino.
A šalco v kateri se vrti tripoda boš tudi sam obnavljal če so se žlebovi- utori od tripode naredili?! Sem skoraj 100% da je imel wolfyy to v mislih.
Ker je nova šalca precej draga = parkratna cena tripode se mnogi odločajo za obnovo pri npr FD-ju. In včasih res zdrži en kurc malo.
kak bi ti tisto obnovil? probaj jo od zunaj z hamrom tolct. tisto te spasi samo nov del, v kolikor zelis imet mir.
Lucky_Boy napisal/-a:
kak bi ti tisto obnovil? probaj jo od zunaj z hamrom tolct. tisto te spasi samo nov del, v kolikor zelis imet mir.
Ja, saj si ti napisal da naj polosovino obnovi sam. In sem te pač vprašal kako naj šalco obnovi sam. Šalca pač paše zraven. Ker mi je pač kristalno jasno da jo ne moreš sam. Lahko jo pa odneseš obnovit npr v FD. In o tem je najbrž govoril wolfyy da se ne obnese ravno najboljše (bo sam povedal).
Točno v tem je problem. "Velemojstri" obnove pač obnavljajo kot obnavljajo, včasih podvomiš da niso zadeve samo malce oprali in na novo zapakirali. Čeprav je zadeva direktno za v smeti, bodo oni zadevo "obnovili" toliko da bo laiku zgledala nova in jo lahko prodajo, sem že imel v roki obnovljeno polosovino za katero smo rekli da je slabša od tiste, ki smo jo iz avta sneli in to se je potem tudi pokazalo praktično po 50ih kilometrih.
ko uvrstiš v slednje da precej ljudi te zadeve menjava pod kozolci in da ti pri takšni vgradnji garancije marsikdo ne bo priznal si kjer si, da se firmam splača tako obnavljat. Problem je da če bi govoril sedaj samo za eno obnovljeno polosovino bi rekel OK se zgodi, ampak je tega toliko, da je res 50:50 na kaj naletiš, v vsakem primeru pa če prideš z obnovljeno tja do 100.000 km si lahko srečen.
če obnoviš sam in veš kaj delaš je seveda drugo, ampak pošteno povedano: koliko od nas bi se ljubilo lotiti takšne obnove? in potem z vsem iskanjem materiala vprašanje koliko prišparaš. Če se ti ljubi s tem ubadati potem še, ostalo je pa samo izguba časa in denarja.
Jaz sem pred 2 meseci kupil obnovljene polosovine in po 1 mesecu je začela ena pokati. Pod garancijo sem zamenjal obe, in spet je čez kak mesec začela pokati ena od njih... Prodajalec pravi, da naj naprej pogledam še avto, če je tam kaj takega, da bi potem preveč pritiskalo na zglobe in jih tako hitro obrabilo. Kakšna ideja kaj naj se gleda ali so pač obnovljene polosovine eno sranje?
Binji napisal/-a:Jaz sem pred 2 meseci kupil obnovljene polosovine in po 1 mesecu je začela ena pokati. Pod garancijo sem zamenjal obe, in spet je čez kak mesec začela pokati ena od njih... Prodajalec pravi, da naj naprej pogledam še avto, če je tam kaj takega, da bi potem preveč pritiskalo na zglobe in jih tako hitro obrabilo. Kakšna ideja kaj naj se gleda ali so pač obnovljene polosovine eno sranje?
Obnovljene polosovine so eno sranje !!!
Jaz sem imel srečo na 156ki obe sta bili obnovljeni in obe sta delali brez problema.