Zanima me kaj bi lahko bilo narobe in sicer ne dobim v vzvratno prestavo , avto sem ravno kupil, sklopka mi drsi v 3,4,5in 6 brzini od 2000-3500 obratov nameravam jo menjati naslednji mesec pri plači- bi lahko bil to vzrok vendar do sedaj se je prestavljalo brez težav.
Sem ravno na dopustu ko se mi je začelo to dogajati da ne dobim v vzvratno prestavo , sicer včasih uspe ampak zelo redko, kaj pa tam pri ročici menjalnika ko moraš prevzdigniti da das v rikverc kako najlažje vidiš če je tam kaj narobe?
Prosim čimprej za pomoč da porihtam da pridem z dopusta da ne bo kakšnih večjih nevšečnosti.
lp
Ja prej to ni delalo ker je sklopka še dovolj prijela. Ker se z vsako vožnjo uporablja sklopka, se le ta obrablja dalje in sedaj je ravno toliko obrabljena, da ne prime dovolj in gre težko v vzratno. Počasi še v kako drugo prestavo ne bo šlo več oz. bo neprestano škrtalo.
Zamenjaj predno greš na dopust in sem prepričan do bo vse okej. Če greš pa s takšno sklopko na dopust je pa vse možno.
Ok hvala y dopusta sem ravnokar prišel narejenih 1100 km in me je lepotica brez problema pripeljala domou.
Sedaj pa me yanima kje bi lahko dobil najcenejšo sklopko in kako najbolje veš da je vytrajnik zanič -sem že veliko prebral na forumu o tem, ter kako se vidi da je vztrajnik zanič ko imaš že odmontiranega?
Yanima me tudi če kdo ve okvirno ceno semeringa na glavni gredi ki je za vztrajnikom da še to menjam če je že ravno odprto?
zanic vztrajnik-poka trese ko speljujes, spoh nizki obrati in visoka prestava
ko pa je odprto, pa so razni opilki notr med sklopko in vztrjnikom, in se kje drugje
je pa v velikih primerih sel vztrajnik prej, kot pa sama sklopka oziroma lamela sklopke, in v vecini tudi kosara sklopke prej shodi kot lamela, vsaj kar sem jaz videl
Ko boš imel enkrat mašino in menjalnik odvojeno nima smisla šparat. Menjaj oboje, sicer je velika verjetnost, da boš kaj kmalu po menjavi sklopke menjal še vztrajnik. Žal.
menjal bom sklopko komplet lamela lezaj ter kosara ki jo dobim na GMTju za 190 € s popustom , semering na glavni gredi ko je ze ravno razdreno me pride 26€, ter vztranik kateri me bo prisel okoli 480 € menjal bom pa se potem kar olje v menjalniku samo se placo pocakam potem pa akcija pa da je mir za encas. Cudno se mi zdi samo ker vztrajnik res trese ter poka kar fejst vendar ko speljem je pa taksen glas pri nizkih obratih kot bi bili zanic ojni ni lezaji ceprav mi je malo cudno da bi to naredilo na 1.9. jtdm servisi so bili pa delani na 10k kilometrov licka se nic ne priziga sem pa pogledal tudi s testerjem kjer mi napise da je pritisk olja normalen tako da upam da se to tako vztrajnik slisi. Hvala za odgovore. lp
Semeringa zamenjaj oba (z obeh strani), original se da oba dobit z nosilcem(prirobnico) ali brez. Z nosilcem(prirobnico) je eden 26, drugi pa 51, brez nosilca(prirobnice) pa 6 in 8 eur. Zelo enostavno se ju da vstavit v staro prirobnico.
Original sklopka komplet 220 eur, valeo vztrajnik 420 (tapos). Naštete cene so iz dne 26.4.2012 ko sem jaz menjal. Vztrajnik se da pri Olefu nabavit še ceneje.
Kje si pa našel ti original sklopko za 220€??
Včeraj sem šel na uradni servis original sklopka 485€, original obnovljena sklopka 295, kar je pa ceneje so pa potem kopije iz raznih trgovin, vztrajnik pa je originalen 1053€ kopije pa tam okol 400-500 plus to da originalnega se ne da več dobiti ker jih ne delajo več niti se ne da več dobiti originalnega obnovljenega tako so mi včeraj povedli na uradnem servisu.
Semering pri glavni gredi za vztrajnikom pa verjetno malo pušča , nisem še razdiral vendar je spodaj na menjalniku malo mastno pač med menjalnikom in motorjem to je pa ponavadi zaradi semeringa za vztrajnikom.
71793048 sklopka obnovljena 223,44 eur z nekaj popusta na AC Ljubljana 26.4.2012....
Za obnovljeni vztrajnik so pa tudi meni tako rekli.
Meni je šel samo potisni ležaj, lamela je imela še skoraj polovico (avto je imel takrat šele realnih 117tkm prevoženih) ampak ker so vsi svetovali da naj menjam vse, sem menjal vse. Sploh vztrajnik se mi je zdelo skrajno butasto menjat pri teh kilometrih ampak sem požrl teh dodatnih 400 eur.
Vztrajnik si pa lahko na šajtrgo zmontiram da bo lepše peljala.