Menjava motorja: iz 2.0 na 1.8 TS - AR 156

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
jeba2
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 75
Pridružen: Pe Mar 05, 2010 2:44 pm

pozdravljeni,rabim malo pomoc.a je mozno vstavit motor 1.8 ts v 2.0 ts avto.ali so lahko kaki zapleti,lp.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ja, najmanj težav bo še, če sta motorja istega letnika oz CF izvedbe (alu pokrov vs. plastični pokrov).
Uporabniški avatar
jeba2
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 75
Pridružen: Pe Mar 05, 2010 2:44 pm

se pravi elektrika pase,kaj pa sklopka in polosovine?
anzl
Alfist
Alfist
Prispevkov: 419
Pridružen: To Nov 09, 2010 7:13 pm

mislm da bo ravno elektrika problem, ker naj bi imela motorja med sabo različne konektorje za računalnik. ampak to se načeloma da tudi rešiti. pač pobereš kable iz 1.8 motorja pa jih daš na 2.0 (seveda če imata oba vse iste priklope na motorju). ker drugače boš moral pa komplet prednjo napeljavo menjati.
Slika
Uporabniški avatar
bani
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 136
Pridružen: So Feb 21, 2004 6:17 pm
Član Alfa Kluba: 0

ni panike sem že menjal to ni nobenih težal
csamo001
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 37
Pridružen: Sr Okt 19, 2005 3:00 pm
Član Alfa Kluba: 0

Zdravo!

Forum spremljam že dalj časa, sicer bolj občasno, predvsem, ko se pojavi kakšna težava - kar pa je k sreči redko.

Zanima me sledeče: a se lahko motor v 156 sw 2.0 jts zamenja z motorjem od 146, 1.6 16v TS?

Imam namreč omenjeno 146-ko, ki je glede na svoja leta (1998) praktično brez vrednosti. Sedaj bo treba nekaj vložit (diski, itd.) in se seveda postavi vprašanje, če se glede na vrednost avta sploh še splača. Poleg tega smo dobili naraščaj in nekaj več prostora bi prav prišlo... Aja, pa 146-ka ima kljub svojim letom le dobrih 160.000 km pravoženih in nikoli nobenih težav.

Torej, a se da brez večjih posegov in predvsem stroškov zamenjati motor v omenjeni 156-ki za tega iz 146-ke? Kakšne stroške lahko ob tem pričakujem?

Hvala v naprej za odgovore.
jgsays
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Po Avg 13, 2012 7:00 pm

zakaj bi pa menjal motor ? je zaribala ? je velik servis na sporedu ?
csamo001
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 37
Pridružen: Sr Okt 19, 2005 3:00 pm
Član Alfa Kluba: 0

V bistvu nič od tega. Tista 156-ka, ki sem jo nagledal, je imela velik servis leta 2009 (ko je bila uvožena iz Italije), ima pa že 200.000 kilometrov na puklu...

Mislil sem bolj v smislu, a se da motor od 146-ke uporabit kot rezervni motor, v primeru, da se vendarle kaj zgodi? Kot rečeno ima ta od 146-ke "le" 160.000 km in nikoli nobenih težav. Placa je doma dovolj in uskladiščit motor "na zalogo" ne bi bil problem.

Je sploh smiselno razmišljati v tej smeri? Mimogrede: kolko od oke pride rabljen motor 2.0 JTS oziroma kolko pride čisto nov tak motor?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Čisto nov motor 2.0 JTS je okoli 5000€ s prevozom vred (ti pošlješ svojega v tovarno, ga obnovijo in pošljejo nazaj). TS-ji so 3500€. Vsi pa so obnovljeni motorji, novih iz tovarne več ni. Sploh JTS so izjemno redki motorji.

Menjavati JTS s TSjem je nesmiselno, nepraktično in neekonomično. Raje se drži rednih servisov za JTS pa bo vse OK.
ZORE89
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1374
Pridružen: So Okt 10, 2009 1:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9jtd16v
Kraj: Zasavje

Lahko brez problema menjaš edino težave boš imel če imaš klimo s kompresorjem ker je od 2.0 TS drugačen blok ki ima se balansirne gredi mores potem dobiti motor s klima kompresorjem od 1.8 , tudi če bo novejši motor s plastičnim pokrovom ti pa imas aluminijastega ni nekih večjih težav edino cinšpule ima drugačne vžige tist mores malo predelati ter jermenico na odmični gredi menjati ker ima drugače narejeno za senzor to je pa to sem sam isto vgrajeval motor od cf2 ali je bil celo cf3 v avto s cf1 motorjem. Pa par konektorjev bo treba pozamenjati jaz sem konektorje oziroma senzorje pobral s starega motorja in dal na novejšega lahko pa tudi samo konektorje pocvikas in prilotas.
lp
csamo001
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 37
Pridružen: Sr Okt 19, 2005 3:00 pm
Član Alfa Kluba: 0

Hvala za napisano.

Kakšne so pa kaj življenjske dobe teh motorjev oziroma kdaj pridejo v "rdeče območje"? Ker na avto.net vidiš tudi alfe s po 300.000 prevoženimi km... Mi sicer običajno naredimo le par tisoč kilometrov letno.
csamo001
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 37
Pridružen: Sr Okt 19, 2005 3:00 pm
Član Alfa Kluba: 0

ZORE89 napisal/-a:Lahko brez problema menjaš edino težave boš imel če imaš klimo s kompresorjem ker je od 2.0 TS drugačen blok ki ima se balansirne gredi mores potem dobiti motor s klima kompresorjem od 1.8 , tudi če bo novejši motor s plastičnim pokrovom ti pa imas aluminijastega ni nekih večjih težav edino cinšpule ima drugačne vžige tist mores malo predelati ter jermenico na odmični gredi menjati ker ima drugače narejeno za senzor to je pa to sem sam isto vgrajeval motor od cf2 ali je bil celo cf3 v avto s cf1 motorjem. Pa par konektorjev bo treba pozamenjati jaz sem konektorje oziroma senzorje pobral s starega motorja in dal na novejšega lahko pa tudi samo konektorje pocvikas in prilotas.
lp
Glede na to, da imam bolj štorasta vprašanja, si verjetno opazil, da nisem ravno na ti s konektorji, cinšpulami in cvikanje ter lotanjem ;)

Tak od oke, kolko misliš, da so kaj stroški, da ti nekdo to uštima kot se spodobi?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

csamo001 napisal/-a:Hvala za napisano.

Kakšne so pa kaj življenjske dobe teh motorjev oziroma kdaj pridejo v "rdeče območje"? Ker na avto.net vidiš tudi alfe s po 300.000 prevoženimi km... Mi sicer običajno naredimo le par tisoč kilometrov letno.
Najmanj vzdržljiv je 2.0 TS, ki večinoma zariba na ležajih pred 200.000 km. Če se ležaji menjajo, delajo bp.

1.8, 1.6 in 1.4 so praktično isti motorji, razlike so samo v konjih in navoru. S pravilnim vzdrževanjem delajo vsi enako kot vsi ostali motorji drugih proizvajalcev.

Meni se ne zdi preveč smiselno dajat v težak avto 156 SW šibkejši motor. JTS in TS nista sorodna motorja. JTS = Jet Thrust Stoichometric, TS = Twin Spark.

@ZORE: on ima v mislih menjavo 2.0 JTS z 1.6 TS, se mi zdi, da si malo napačno prebral.
ZORE89
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1374
Pridružen: So Okt 10, 2009 1:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9jtd16v
Kraj: Zasavje

Huh to si me pa sedaj vprašal :D nevem tut približno ker sem to vse delal sam , sej če nočes cvikati pa lotati pač odvijačiš cel senzor in celega prestaviš na drug motor, to ti govorim če ne menjaš motorja z istim če pa imaš naprimer alu pokrov ventilov in menjas za isti motor mislim isti letnik potem teh problemov ne boš imel edino kar ti preostane pri motorju če kupiš isti letnik ga moreš dobiti s klima kompresorjem ker od 2.0 ti ne paše gor ima drugačne nosilce, meni se ni dal se s tem ubadat in tudi kompresorja nisem kupoval drugega , sem kar jermen za motor brez klime kupil.
lp
csamo001
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 37
Pridružen: Sr Okt 19, 2005 3:00 pm
Član Alfa Kluba: 0

Ja, tako je. Če bi 2.0 JTS v nagledani 156 SW slučajno zaribal, bi bil pri roki 1,6 TS... tako je bilo mišljeno.
Odgovori
  • Informacija