Moderator: Tehnika moderatorji
Glede na to, da imam bolj štorasta vprašanja, si verjetno opazil, da nisem ravno na ti s konektorji, cinšpulami in cvikanje ter lotanjemZORE89 napisal/-a:Lahko brez problema menjaš edino težave boš imel če imaš klimo s kompresorjem ker je od 2.0 TS drugačen blok ki ima se balansirne gredi mores potem dobiti motor s klima kompresorjem od 1.8 , tudi če bo novejši motor s plastičnim pokrovom ti pa imas aluminijastega ni nekih večjih težav edino cinšpule ima drugačne vžige tist mores malo predelati ter jermenico na odmični gredi menjati ker ima drugače narejeno za senzor to je pa to sem sam isto vgrajeval motor od cf2 ali je bil celo cf3 v avto s cf1 motorjem. Pa par konektorjev bo treba pozamenjati jaz sem konektorje oziroma senzorje pobral s starega motorja in dal na novejšega lahko pa tudi samo konektorje pocvikas in prilotas.
lp
Najmanj vzdržljiv je 2.0 TS, ki večinoma zariba na ležajih pred 200.000 km. Če se ležaji menjajo, delajo bp.csamo001 napisal/-a:Hvala za napisano.
Kakšne so pa kaj življenjske dobe teh motorjev oziroma kdaj pridejo v "rdeče območje"? Ker na avto.net vidiš tudi alfe s po 300.000 prevoženimi km... Mi sicer običajno naredimo le par tisoč kilometrov letno.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov