Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 1.9 JTD 8V in JTDm 16V

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Za zračnim filtrom, iz njega gre gibljiva cev na turbino.
Se pa niti ti ne trudiš kaj dosti, kristalne krogle so ta mesec na letnem remontu 8)
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
bosces
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Mar 18, 2008 3:01 pm
Vozilo: 159 JTD 2.0, 170HP

Evo končno našel in izklopil merilec pretoka :D
Avto gre ko šus, očitno je s tem merilcem nekaj narobe, se ga da mogoče kaj porihtat ali novega kupit? koliko stane ta reč?
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Za kateri avto se gre?
Od 2,4jtd 103kw ga imam jst, ce je enak.
Drugac se mi zdi da je nekaj cez 100€
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Odvisno od tipa, pa kje kupiš, zna bit tudi blizu 200...
Glej da ne kupiš Pierburga, obvezno Bosch.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
bosces
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Mar 18, 2008 3:01 pm
Vozilo: 159 JTD 2.0, 170HP

Banny napisal/-a:Za kateri avto se gre?
gre se za 156, 1.9 JTD, letnik 2002.
Gledam te merilce...zakaj so tako različne cene že pri samem boschu???
http://www.silux.si/izdelki/motor/avtoe ... HqQ&page=2" onclick="window.open(this.href);return false;
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Zakaj so cene različne že pri samih alfah 156? :wink:
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
miki007
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Po Jul 01, 2013 1:28 am

Ker nisem zasledil podobne teme sem odprl novo. In sicer gre se za Alfo Romeo 156 1.9 JTD 85 kw. Zadnje dni opažam da avto nima moči na nizkih obratih. Torej ko speljem in pritiskam na gas le ta čisto počasi narašča do 2000 obratov ko pa pride do obratov pri katerih vklopi turbino pa avto potegne normalno. Ko je hladna se to še bolj pozna, ko pa je topla je malo boljše ampak ni to kar bi moglo bit. Sumim kakšen EGR ventil oz pač nekaj v zvezi z dovodom zraka. Je imel že kdo podobne težave? :D
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Odklopi merilec pretoka zraka ali pa blindiraj EGR ter probaj...
miki007
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Po Jul 01, 2013 1:28 am

Tako stvar uspešno porihtana. Avto gre normalno bilo pa je krivo tesnilo od EGR ventila do zračne lopute. Ampak mi nekaj ni čisto jasno in sicer tista dihtunga al kako bi se izrazu je imela pregoreto luknjo. Po pravem zgleda da luknje nebi smelo bit in bi mogla biti stvar zaprta. Ker ko sem jo vzel ven avto sploh ni šel, zdaj ko sem pa namesto tega dal notri navaden pleh pa avto gre kot mora. Ni mi jasno na kakšen princip to deluje če je pa cev od EGR-ja do zračne lopute zaprta. Je to tovarniško tako nareto ali je prejšni lastnik na takšen način blindirav EGR? Hvala za odgovore ker mi to res ni jasno.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Očitno je bil EGR fuč in je prejšnji lastnik blindiral EGR s plehom, ki pa je bil pretanek in ga je prebilo.
Upam da si zdaj vzel kak močnejši pleh za blindiranje...
miki007
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Po Jul 01, 2013 1:28 am

Možno ja je pa res da ko sem razstavil EGR torej sem odstranil elektromagnet (mislim da je tam elektromagnet) je EGR ostal odprt tako da se je dalo pihnit skozi zdaj pa nevem a je to normalno da če ga snameš da je EGR odprt al bi se mogel zapret. Ni se ga pa dalo na roke premaknit nič tak oda je po mojem mnenju pikno. Ampak mi je zanimivo da ko sem pleh odstranil je avto vžgal potem pa ugasnil potem pa ni več šel. Bi pa ja mogel avto it normalno kljub temu da je EGR pikno, ker je EGR ostal odprt. Ali kako? Ker na Alfi 159 1.9 JTDm nam je egr pikno ampak v takšnem položaju da je avto šel normalno.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če EGR ostane odprt, avto ne gre nikamor...
miki007
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Po Jul 01, 2013 1:28 am

Aha torej zato ga je prejšnji lastnik blindirav :-k hvala za vse ogovore :D



Edit: Združene vse identične teme ....
tropico
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Ne Avg 14, 2016 3:07 pm
Vozilo: 147 1.9 JTD 8v

Pozdravljeni

Moja Alfa Romeo 147 1.9 jtd 8v je imela včeraj zjutraj nekaj problemov. Skratka, prvih 10 minut vožnje je s težavo nabirala obrate, tja do ~3200, nato pa so bili pospeški normalni. Večer pred tem se je vozila normalno, čez noč je avto stal (cca 14 ur), zjutraj pa je bilo treba malo v klanec takoj po vžigu, kamor še s prvo prestavo nisem prišel. Ampak ko je mašina dosegla več obratov, jo je spet odneslo.

Če bi me kdo znal usmeriti, kaj bi to lahko bilo, kako težka napaka je to in te stvari :D sem pa prav tako danes vžgal avto in je bilo vse normalno, tako da možno da ga je zmešala višinska razlika :lol:

Hvala že vnaprej!
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

Odklopi lmm pa se vozi pa bos vidu ce bo ok.
Odgovori
  • Informacija