Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 1.9 JTD 8V in JTDm 16V

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jest bi stavil na EGR...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Mogoče EGR ventil zablokiran oz ne zapira pravilno... je blo to kaj preverjeno?
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

Zdej sm ga zapelal na Avtotrade pa tud pravijo, da je verjetno to, zvem enkrat danes.
tine
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: To Dec 29, 2009 7:14 pm

Jtd 147 mi že kakih 70000km zelo poredkoma , ko je med 3000 in 4000 obrati , za trenutek zmanjka , če za sekundo spustim gas, dela vse normalno spet. To se dogaja ko vozim v hud klanc. Zdaj se mi je začelo malo bolj pogosto , zasveti tudi lučka motorja, za sekundico. Ali mogoče kdo ve kaj bi bilo lahko. Po moje je vrjanta, egr ventil,.. Mogoče se tudi motim...
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Kakšen overboost mogoče?
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Mogoče je luftmesser že slab, ko je mene zaj. da mi je avto moril, sem ga odklopil, ter se en čas vozil brez in mi je večjem klancu sam enkrat zmanjkalo moči, kot da b mel avto 50 konjev, menda ti vrže recovery način al kako že. Lahko da je pri tebi kaj podobnega, da ti luftmesser zj. in ti preklop. Aja pa tud lučka za motor mi je svetla se mi zdi.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Overboost ventil bi bila prva stvar za preverit... ali pa kakšne vakumske cevke puščajo.

Vzrok je nihanje tlaka turbine.
tine
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: To Dec 29, 2009 7:14 pm

Hvala za informacije, sem bil pri mehankarju in pravi da bova kak dan preverila, pravi da bo prečistil egr, za kr trdi da verjetno nima nič s tem , ampak preventivno ker je mal dela. Po njegovem je tudi overbost, če ni prešan , pravi da ga bo prečistil , če pa je bom mogel novega kupit. Lučka motorja ne posveti , sam alartem izpiše na armaturni, moči pa avto vedno ne izgubi. včasih. Hvala za informacije. lp ,tin.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pri tvojem motorju je tako da se napaka za overboost "resetira" takoj ko pritisneš sklopko. Zato verjetno včasih ni opaziti da bi avto zgubil moč.
tine
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: To Dec 29, 2009 7:14 pm

Vzrok smo odkrili, ventil egr je bil zapackan do popolnosti. Mehanik ki mi ga je čistil , pravi da česa takega ni še videl, .. Egr je očistil, notranje vitalne dele podmazal in avto dela veliko bolje. Pravi da na začetku mi bo mogoče še kdaj javilo napako , dokler se vitalni deli v notranjosti popolnoma ne sprostijo. Problem je moja vožnja, do sedaj sem prevozil 175000 km, vozim pa po navadi med 2000-2500 obrati. Seveda mi zato paca avto. Ah, kaj čmo, navada je železna srajca.
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Vsake toliko časa ga steraj na avtocesti pa bo, jaz 90% vožnje vozim do 2000 obratov, in se pozna da je avto zamorjen, pol ga morm pa mal sterat pa je :D
tine
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: To Dec 29, 2009 7:14 pm

sasoz se strinjam , če imas počasno vožnjo v podzavesti ne ostane drugega.

imam pa še eno vprašanje , po vsem tem kar sem napisal, in ko je avto delal spet kot more , le za kratek čas , je prišel na plano pravi vzrok . Turbina, ko smo se poigračkali z njo , je delala spet kot more, avto ni cukal , problem pa je , ker je čez dva dni začela ropotat , zatem pa še piskat.
Zanima me kako je z našimi firmami ki jih obnavlajo , vsi propagandirajo neke smešne cene za obnovo, garantira pa ti jo ne nobeden, češ, moram prej videti turbino. Tako so mojemu kolegu za bmw 20 , zaračunali 800e in turbina mu je po enemu letu spet crknila.
Je pa firma v nemčiji , ki ti pošlje turbino domov,dve leti garancije, obnovljena stane 300 e daš tudi 70 e kavcije in ko jim pošlješ staro , ti jo vrnejo.
Jaz jo bom naročil v Nemčijo , zanima pa me kako je kaj z Slovenci...
marjanvogrinc
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Po Mar 31, 2014 3:43 pm

Pozdravljeni,imam AR 156, 1.9 jtd,sportwagoon,letnik 2000,77 kw(105konjev) ta avto imam ze kakšno leto in do sedaj še ni bilo problemov,pred kakšnim tednom se mi je pa med voznjo prizgala lucka za šobe in avto je začel cukat,sem ustavil,ugasnil,v prvo ni vzgal,v drugo pa in lucka je ugasnila,drug dan ga spet prizgem in spet gori lucka za sobe,odprem haubo,in tisti vakumski motorcek ki odpira EGR je zelo brenčal,zato sem cevko ki gre na egr ventil odklopil in ugasnila je lucka za sobe in avto je normalno delal. Drug dan sem sel na tester,ampak mehanik ima jezik testerja v hrvaščini :D pokazalo je 3 napake,prvo za grelne svecke,drugo za egr,na tretji je pa pisalo nekaj v zvezi z položajem leptira,in pol mi je mehanik reku da to je napaka na potenciometru,zbrisal smo vse,zj za grelne svecke pa egr me ne skrbi,za ta potenciometer pa,mogoce je to napako zaznalo takrat ko mi je crknu egr in res mi pedal za gas ni prijel..pa še to me zanima,avto nima neke moči,ko pohodim gas grejo obrati sam do 3000 pol pa ko da bi neki zadusil motor,obrati grejo se naprej ampak vlece pa ne vec,ocistu sem senzor pretoka zraka in onega ki na sesalnem kolektorju meri pritisk.. Hvala za pomoc.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Če je leptir, je to verjetno butterfly valve? Loputa, kjer gre cev za zrak v sesalni kolektor.
marjanvogrinc
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Po Mar 31, 2014 3:43 pm

Binji napisal/-a:Če je leptir, je to verjetno butterfly valve? Loputa, kjer gre cev za zrak v sesalni kolektor.
Misliš cev ki gre iz intercoolerja v sesalni kolektor,sam kje pa je tam kaka loputa?
Odgovori
  • Informacija