TribesMan napisal/-a:Preveri če je še blindiran, se namreč zgodi, da blendo prebije, če je ta narejena s tankega pleha.
Drugače pa nevem kaj bi še bilo... pogledat če je kaka napaka na računalniku... drugega pa ne morem rečt...
Ne loput v kolektorju nimaš.
Napako kaze za grelne svecke,je menda rele alpa svecka hin,pa napako za egr,menda zato ker je blindiran,pa napako za nek butterfly valve,nevem kaj je to tocn
Butterfly valve je ventil za ugašanje motorja. Samo ta se premika z vakumom, tako da če je kaj narobe na vakumu ali elektro ventilu za vakum loputa ostane odprta, tako da to nebi smel bit problem.
Razen če je loputa ostala zaprta...
Jaz bi razdrl tist del na vhodu v sesalni kolektor. Torej stran loputo in EGR, ter pregledat vse in očistit. Tudi EGR preglej blendo, če je še cela.
TribesMan napisal/-a:Butterfly valve je ventil za ugašanje motorja. Samo ta se premika z vakumom, tako da če je kaj narobe na vakumu ali elektro ventilu za vakum loputa ostane odprta, tako da to nebi smel bit problem.
Razen če je loputa ostala zaprta...
Jaz bi razdrl tist del na vhodu v sesalni kolektor. Torej stran loputo in EGR, ter pregledat vse in očistit. Tudi EGR preglej blendo, če je še cela.
Js še mam motor ko ma na turbini egr ventil,na pozarni stenipa tist vakumski motorcek ko ga odpira,nevem pa tocno kje bi bil ta ventil,ko vzamem ceu od turbota dol z sesalnega kolektorja ni nic noter.
Lp imam alfo 156 1.9jtd 16v 140konjev opazil sem da ko pohodim gas do konca avto potegne potem pa pri določenih obratih izgubi moč nato pa spet potegne.kaj bi lahko bilo to?
avto mi dela oz. vleče normalno do cca 2000-2500 obratov, nad temi obrati noče potegnit (kot je to ponavadi) oz. tuli na teh obratih ampak ne pospeši oz. potegne.
Čez čas, ko se ogreje gre normalno...
Kadi se ne čisto nič, egr ventil imam cca 6 let blokiran...
Je imel kdo takšen problem, kaj bi to blo...