Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 1.9 JTD 8V in JTDm 16V

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

Lmm čist komot sprobaš tako da ga odklopiš in če je isto ni lmm kriv.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jah, če izklopiš LMM se tudi EGR ugasne, tako na na koncu ne veš ali je EGR ali LMM :D

Ali drugače povedano... Its complicated.

Predvsem pa kristalna krogla bolj slabo dela...
joe dimaggio
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Jul 24, 2017 4:15 pm

bom vidu v soboto ko ba avto frej
joe dimaggio
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Jul 24, 2017 4:15 pm

pa še neki me zanima gledam ploščice za blindiranje egr pa vidim da majo čisto zaprte in take z majhnjimi luknjicami ????
kaj je zdej boljš da ga čist zaprem al ne?
tropico
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Ne Avg 14, 2016 3:07 pm
Vozilo: 147 1.9 JTD 8v

Brez luknjic mislim da so za JTD 8v mašine, z luknjicam so pa za mjet ker drugače javlja napako
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

joe dimaggio napisal/-a:pa še neki me zanima gledam ploščice za blindiranje egr pa vidim da majo čisto zaprte in take z majhnjimi luknjicami ????
kaj je zdej boljš da ga čist zaprem al ne?
Ploščica z luknjami ne blindira EGRa, to je samo dodatek, ki preprečuje da se v EGRu nabirajo saje...

Če hočeš blindirat moraš uporabit ploščico brez lukenj.
joe dimaggio
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Jul 24, 2017 4:15 pm

Evo zrihtano 1.5 urce dela na izi blindiral sem na 2 mestih eno pred egr in drugo pred sesalno cevjo (loputo), vem da bi lahko dal samo eno blendo vendar sem nalašč naredil tako da sem ohranil egr v zaprtem prostoru, ker je še dober. ploščice sem pa izrezal iz 1mm rostfrei pleha s flexo in bormašino.
Umazanije ni bilo nevem kaj ampak tudi čisto ni bilo, avto pa sedaj vleče normalno ima boljšo odzivnost in nobene vmesne izgube moči. :D
Tako da se je kar izplačalo.
8)
sapko98
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Sep 28, 2017 8:15 am
Vozilo: Alfa 147 1.9jtd 16v 140hp

Pozdravljeni fantje, moj problem pa je tak, kar dolga zgodba, pred pol leta sem kupil alfo 147 1.9jtd 16v 140hp z 185k km, avto je imel orginal sklopko ki je sicer držala navor ampak trda k prasica, avto je šel super sem bil zelo zadovoljen, prvi teden sem takoj menjal jermen, pumpo, naslednji mesec se sklopko pa vztrajnik od tedaj mi tesko gre v prvo in drugo prestavo to je prvi problem, drugi pomoje bolj pomemben zame, mi je prejšnji mesec v snegu in mrazu padel 'čep' na odmicni gredi vn in mi je ušlo 1l olja, to smo use oprali, dali nov jermen itd... Zdaj pa glavni problem avto gre kot da ima 70kw in se to mora biti v obratih, en mesec se vozim pa se mi zdi da je usak dan vse slabše (1200km) računalnik ne kaže napak niti ene, motor laufa lepo, turbo se sliši enako kot prej, filtri so novi, moj edini sum da je turbo delno zaribal? Spin odpre potem komej pri 3000 obratov npr.. Druga možnost pa morda senzor pretoka zraka vendar ni nobene napake.. Kdo imel podoben problem na 16 ventilcu? Hvala vsem na trudu



Edit: Premaknjeno v obstoječo temo ...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Opcij je več.

Če avto ne gre v nizkih obratih sta ponavadi lahko vzrok ali EGR ventil ali pa overboost ventil (krmili turbino preko vakuma). Ampak v tem primeru potem ko si enkrat nad 3000rpm avto še kar dobro vleče.

Če vleče zelo slabo tudi v visokih obratih, potem pa je treba preveriti kakšen je boost, kakšen je pretok zraka...

Ni nujno da je turbo fuč, lahko so tudi kaki ležaji na glavni gredi, ali kaj podobnega. Če motorju zmanjka olja gre zelo hitro kaj v franže.
sapko98
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Sep 28, 2017 8:15 am
Vozilo: Alfa 147 1.9jtd 16v 140hp

Diagnostika je pokazala tlak sesalne cevi (senzor) konstantno odsoten tako da sem naročil novega bosch pa javim če je res to... dislike za admina ki je premaknil temo, ja da se problem ne razreši oz da noben ne vidi prispevka hvala :D
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

sapko98, tvoj problem je viden vsem na forumu - nič bolj in nič manj kot bi bil v lastni temi; glede tega te nima kaj skrbeti.
Poleg tega pa tebi in ostalim nudi odgovor(e) na enem mestu. Tudi ti si lahko prebereš prejšnje strani, mogoče najdeš kakšen odgovor na tvojo težavo .... :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

sapko98 napisal/-a:Diagnostika je pokazala tlak sesalne cevi (senzor) konstantno odsoten tako da sem naročil novega bosch pa javim če je res to... dislike za admina ki je premaknil temo, ja da se problem ne razreši oz da noben ne vidi prispevka hvala :D
Premeri z multimetrom če senzor sploh dobi napetost in sčisti kontakte. Ti senzorji so zelo odporni če ga ne dobi razrečilo ali voda.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

sapko98 napisal/-a:Pozdravljeni fantje, moj problem pa je tak, kar dolga zgodba, pred pol leta sem kupil alfo 147 1.9jtd 16v 140hp z 185k km, avto je imel orginal sklopko ki je sicer držala navor ampak trda k prasica, avto je šel super sem bil zelo zadovoljen, prvi teden sem takoj menjal jermen, pumpo, naslednji mesec se sklopko pa vztrajnik od tedaj mi tesko gre v prvo in drugo prestavo to je prvi problem, drugi pomoje bolj pomemben zame, mi je prejšnji mesec v snegu in mrazu padel 'čep' na odmicni gredi vn in mi je ušlo 1l olja, to smo use oprali, dali nov jermen itd... Zdaj pa glavni problem avto gre kot da ima 70kw in se to mora biti v obratih, en mesec se vozim pa se mi zdi da je usak dan vse slabše (1200km) računalnik ne kaže napak niti ene, motor laufa lepo, turbo se sliši enako kot prej, filtri so novi, moj edini sum da je turbo delno zaribal? Spin odpre potem komej pri 3000 obratov npr.. Druga možnost pa morda senzor pretoka zraka vendar ni nobene napake.. Kdo imel podoben problem na 16 ventilcu? Hvala vsem na trudu

Edit: Premaknjeno v obstoječo temo ...
Če ti gre težko v prvo ali drugo, ti lahko sklopka ne odklaplja popolnoma, moraš nastavit zajlo.
Gre v brzino lažje če je motor izklopljen pa avto malo naprej nazaj pomigaš ?

Turbo ne zariba delno. Če ni cvilil ali žvižgal bo težko problem. Pri vnt-jih se lopatice limajo in ribajo in je to stalen problem, če je navadni s ventilom je pa zagotovo krivo kaj drugo. Počen meh aktuatorja, pregnita cev itd ...

Filter zraka je ok, ni pregnil in spustil listje in svinjarijo čez ?
sapko98
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Sep 28, 2017 8:15 am
Vozilo: Alfa 147 1.9jtd 16v 140hp

AnAlfaBet napisal/-a:
sapko98 napisal/-a:Pozdravljeni fantje, moj problem pa je tak, kar dolga zgodba, pred pol leta sem kupil alfo 147 1.9jtd 16v 140hp z 185k km, avto je imel orginal sklopko ki je sicer držala navor ampak trda k prasica, avto je šel super sem bil zelo zadovoljen, prvi teden sem takoj menjal jermen, pumpo, naslednji mesec se sklopko pa vztrajnik od tedaj mi tesko gre v prvo in drugo prestavo to je prvi problem, drugi pomoje bolj pomemben zame, mi je prejšnji mesec v snegu in mrazu padel 'čep' na odmicni gredi vn in mi je ušlo 1l olja, to smo use oprali, dali nov jermen itd... Zdaj pa glavni problem avto gre kot da ima 70kw in se to mora biti v obratih, en mesec se vozim pa se mi zdi da je usak dan vse slabše (1200km) računalnik ne kaže napak niti ene, motor laufa lepo, turbo se sliši enako kot prej, filtri so novi, moj edini sum da je turbo delno zaribal? Spin odpre potem komej pri 3000 obratov npr.. Druga možnost pa morda senzor pretoka zraka vendar ni nobene napake.. Kdo imel podoben problem na 16 ventilcu? Hvala vsem na trudu

Edit: Premaknjeno v obstoječo temo ...
Če ti gre težko v prvo ali drugo, ti lahko sklopka ne odklaplja popolnoma, moraš nastavit zajlo.
Gre v brzino lažje če je motor izklopljen pa avto malo naprej nazaj pomigaš ?

Turbo ne zariba delno. Če ni cvilil ali žvižgal bo težko problem. Pri vnt-jih se lopatice limajo in ribajo in je to stalen problem, če je navadni s ventilom je pa zagotovo krivo kaj drugo. Počen meh aktuatorja, pregnita cev itd ...

Filter zraka je ok, ni pregnil in spustil listje in svinjarijo čez ?
Amm tako, mislim da je moj problem z sklopko in menjalnikom malo bolj kompliciran, to je tako priblizno, ko avto stiskam 2-3-4 prestava potem zaviram, sklopka rata mehka in gre v prestave normalno, kdaj pa ko se usedem v avto je sklopka kot da je prevozila 300k trda in ne pada od sredine dol in tudi v prestave gre tesko, tesko razumem ta problem, nova sklopka in cilinder menjan pred 15k km od sklopke.... na turbo sva z mehanikom sumla zato ker avto zdaj zacne vleči nekje 2400 obratov in je kar logicno da ker je turbo ostal brez olja en cas zaradi gor navadenega puščanja (ker turbo ne dobi olje iz oljne pumpe) sva razvila teorijo da je spin turba malce zaribal in se tezje zvrti in posledicno prime u visjih obratih ( ista stvar kot večji turbo kasneje prime boost) dan po prispevku na forumu sem dobil check engine in diagnostika je pokazala ta senzor sesalne cevi, tako zdaj cakam drugega ko zamenjam in pobrisem napako javim ce je to bil edini problem in javim situacijo glede sklopke.. ps: še vedno gre bolje kot 1,6tdi :D

Filtre imam vedno nove vsakih 14-15 k ko menjam olje, ta ima zdaj kaksnih 6k km za sabo :D
sapko98
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Sep 28, 2017 8:15 am
Vozilo: Alfa 147 1.9jtd 16v 140hp

AnAlfaBet napisal/-a:
sapko98 napisal/-a:Diagnostika je pokazala tlak sesalne cevi (senzor) konstantno odsoten tako da sem naročil novega bosch pa javim če je res to... dislike za admina ki je premaknil temo, ja da se problem ne razreši oz da noben ne vidi prispevka hvala :D
Premeri z multimetrom če senzor sploh dobi napetost in sčisti kontakte. Ti senzorji so zelo odporni če ga ne dobi razrečilo ali voda.
Sem že naročil novega žal, bom pa to preveril ob menjavi ter očistil kontakte, hvala vseeno :D
Odgovori
  • Informacija