Zadnje novice

Motor Control System Failure (M.C.S.F.) - 1.9 16V JTDm

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Motor Control System Failure (M.C.S.F.) - 1.9 16V JTDm

OdgovorNapisal/-a alfa156romeo156 » So Dec 22, 2012 3:22 pm

Alfa Romeo 156, 1.9 JTDm, letnik 2004. Čutil sem rahlo cukanje, empak res rahlo, nakar se mi zasveti lučka za motor in Motor Control System Failure. Ko se mi je to opzorilo prižgalo, pa mi avto kar lepo cuka. Več gasa dam, bol cuka. Drugače avto normalnno potegne in vse, samo rahlo zaporedno cukanje se pojavlja. Danes bil na testerju in je pokazalo, da bi naj bili injektorji oz. šobe. To smo zbridali. Sedaj sem po priporočilu mehanika nalit v poln tank nafte 1 liter motornega olja 10-40, če bi šobe slučajno pikale. Čez dva dni grem ponovno na priklop na računalnik, ker se mi je napka spet pojavila

Bi kdo lahko povedal, kaj bi lahko bilo glede na simptome. Tester že napiše injektorje, samo glede na prebrano, je lahko več stvari...LP
alfa156romeo156
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 117
Pridružen: Če Okt 20, 2011 6:26 am

OdgovorNapisal/-a Gregson007 » So Dec 22, 2012 3:40 pm

konketorji na injektorjih;
velika verjetnost, da ..prebija.. na tretjem, vzemi plastični pokrov dol in se pelji, ko boš čutil cukanje ustavi, odpri havbo, pritisni vse konektorje gor, če neha cukat je zihr to, bo pa kamlu spet začelo.

pri meni je problemček rešila menjava teh konektorjev za tiste od 8v oz 10v izvedenke, ki se malce drugače gor pritisnejo/zataknejo
strošek 45€ na pooblaščenem (Zega)

na Avtotriglavu sem spraševal za tiste konektorčke na koncu kablovja, če se jih da dobit, pa so mi pa hoteli prodati komplet to inštalacijo za +300€ od Iveco-ta ali nekaj takega, ko sem slišu ceno sem vse ostalo preslišal :roll: #-o
Zadnjič spremenil Gregson007, dne So Dec 22, 2012 3:48 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Slika
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: LaFa ...... 404
 
Prispevkov: 7518
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Kraj: Laibach

OdgovorNapisal/-a alfa156romeo156 » So Dec 22, 2012 3:43 pm

če je to, in če je samo 45€, potem sem srečen kot še nikoli...:D...najlepša hvala za nasvet, bom poizkusil to, čeprav nisem ravno neki mehanik...:D...će pa ima še kdo drug kakšno drugo oz. pritrditveno mnenje, pa lepo prosim, z besedo kar na dan, Gregson, tebi pa še enkrat hvala...
alfa156romeo156
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 117
Pridružen: Če Okt 20, 2011 6:26 am

OdgovorNapisal/-a Gregson007 » So Dec 22, 2012 3:47 pm

najcenej je, da poiskusiš najprej to, da boš videl če je po ,pritisku, na konektorje dobro in ne cuka

lahko pa jih odklopiš in boš takoj videl tiste rumene gumice, če je katera črna od ..šmelcanja..
stavim na tretjega
samo pazi da ne polomiš tistih roza plastičnih zakovic

... za Alfo krotit ne rabiš biti mehanik :mrgreen: :mrgreen:
Slika
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: LaFa ...... 404
 
Prispevkov: 7518
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Kraj: Laibach

OdgovorNapisal/-a alfa156romeo156 » So Dec 22, 2012 5:03 pm

Zmigal oz. pritisnil sem konektorje na injektorjih, pa ni bilo kaj boljše....nisem pa jih jemal dol, da nebi res polomil tistih jezičkov. No, in ko sem ravno to delal, sem opazil, da tista visokotlačna cev s premerom fi cca 8cm ni fiksirana s klemo na motor (mislim da pride tam od turbine). Pač, zgleda je popustila tista okrogla klema in je vleklo luft zraven. Sedaj sem dal novo klemo, jo čvrsto privil, naredil probe vožnjo, pa se mi zdi, da je bolje, ampak ne preveč...ne vem....mogoče še zato, ker je lučka prižgana in pač to moti računalnik?

opazil pa sem, da motor "matra" pod nizkimi obrati (pod 2000 obratov). Ko pride kazalec črez, gre avto lahko rečem, čisto normalno...no, skoraj...še kakšen predlog? aja, mehanik mi je rekel, da je kazalo tretji injektor. No, sedaj se bom vozil do ponedeljka zjutra, potem pa nazaj k mehaniku.

Če res ne bom odkril, kaj je vzrok, bo pač treba injektorje dol dobit in jih poslat na meritev...:S mogoče veste, kakšne so cene za takšno delo?
alfa156romeo156
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 117
Pridružen: Če Okt 20, 2011 6:26 am

OdgovorNapisal/-a Gregson007 » So Dec 22, 2012 8:41 pm

skor zihr je samo konektor na tretjem injektorju
Slika
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: LaFa ...... 404
 
Prispevkov: 7518
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Kraj: Laibach

OdgovorNapisal/-a dzuko » To Dec 25, 2012 3:11 pm

Jaz sem s kontakt sprejem pošprical in šraufncigerjem malo razširil kontakte in je v redu že skor 100k km. :wink:
dzuko
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 696
Pridružen: So Feb 27, 2010 9:59 pm

OdgovorNapisal/-a sičo » To Dec 25, 2012 7:28 pm

Pri meni isto prišla vlaga zraven in je cukalo na Vrhniki rešili tezavo.
Alfa Romeo
- You drive it
- You live it
sičo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 75
Pridružen: Sr Jan 06, 2010 4:37 pm
Kraj: Radeče

OdgovorNapisal/-a alfa111 » Sr Dec 26, 2012 2:42 pm

Pa ima kdo mogoče sliko kje so ti konektorji, oz. kako jih odstranit,zrihtat..?
alfa111
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: ex 156 2.0 selespeed
156 SW 1.9jtd
156 1.9 jtd
 
Prispevkov: 283
Pridružen: To Apr 13, 2010 10:23 pm

OdgovorNapisal/-a bvogri » Sr Dec 26, 2012 3:41 pm

Tut pri meni so bili podobni simptomi. Krivec pa konektor na prvem injektorju. Sicer pa priklopi na tester in se lepo pokaže kaj je krivo ker je napaka zabeležna ;)
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 5:40 pm

OdgovorNapisal/-a Gregson007 » Sr Dec 26, 2012 7:59 pm

če kaj pomaga :?:

Slika

Slika
Slika
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: LaFa ...... 404
 
Prispevkov: 7518
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Kraj: Laibach

OdgovorNapisal/-a alfa156romeo156 » Če Dec 27, 2012 3:29 pm

Rešil problem...tretji konektor na injektorju je bil tahlo rumenkast..kot bi nekaj šmelcalo......parkrat odklopil in priklopil, pošprical s kontakt sprejem in je nehalo cukat, pa tudi lučka je ugasnila...:D srečen kot še nikoli...:D
alfa156romeo156
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 117
Pridružen: Če Okt 20, 2011 6:26 am

OdgovorNapisal/-a Gregson007 » Če Dec 27, 2012 4:03 pm

Gregson007 napisal/-a:skor zihr je samo konektor na tretjem injektorju



:mrgreen: jap
Slika
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: LaFa ...... 404
 
Prispevkov: 7518
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Kraj: Laibach

OdgovorNapisal/-a alfa156romeo156 » Če Dec 27, 2012 4:06 pm

Svaka čast gregson...:-D
alfa156romeo156
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 117
Pridružen: Če Okt 20, 2011 6:26 am

OdgovorNapisal/-a Gregson007 » Če Dec 27, 2012 4:19 pm

jah, na Alfa-napkah se učimo.

sej če se ti bo pa to ponovilo in potem vedno pogosteje je pa opcija menjava teh konektorčkovz unimi starejšimi, iki se bolj zapnejo in tujdi kablovje je bolj debelo
Slika
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: LaFa ...... 404
 
Prispevkov: 7518
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Kraj: Laibach

Naslednja

Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov