No ponudba iz AT je prišla 932 evrov, v tem je 20 procentov popusta na delo.
Material so jermeni, napenjalci, ležaji, črpalka vode, antiftiz in pa jermenica. Ne vem zakaj se jermenica menja, ali je to normalno???
Skupaj material 780 evrov
Delo skupaj 183 evrov
Popust na delo 31 evrov
Kakšne se vam zdijo kaj cene? Za delo se mi ne zdi veliko 150 evrov, material se mi zdi pa drag.
Ja jermenico naj bi se menjal pri menjavi jermen, saj pravila so taka, vendar lahko rečeš da ti je ne menjajo, pa je takoj cca. 130 evrov manj.
Drugače pa eno vprašanje:
Zakaj pa naprimer ne peljeta Alfe na servis nekam kjer imajo pooblaščen servis za Fiat, za Alfo pa ne, vendar lahko tudi oni dobijo original materjal in nudijo garancijo na kose in deli?
Pa bo ceneje kot Avto Triglav.
Glede menjave jermenice. Na bivši 147 jtd sem pri 90.000km napravil velik servis. Po enem letu in dobrih 15.000km je začela ropotati jermenica (odstopljena guma) in je bilo potrebno še enkrat vse skupaj podreti.
Je povsem na tebi ali se boš odločil za menjavo jermenice ali ne...
Če je tako enostavno za zamenjat, potem je ne bom menjal, pride namreč 160 evrov. Sem pa poslal povpraševanje za avtodele tudi na prodajalce avtodelov. Olef mi je ponudil za set mikro jermena in pogonskega jermena, z vsemi napenjalci in ležaji 320 evrov. Je pa vse od firme SKF, oz oboje je SKF garnitura. Razlika v denarju je precejšna, krat 2 v bistvu... Pa verjetno je SKF itak tudi original, ali pa Gates. A kdo ve kaj je original. Če me spomin ne vara je v SKF škatli, SKF ležaji in Gates jermen....
zdravo
dajte se že enkrat zmenit, kje je najcenejši material pa da kupim in menjam, ker mi že cvili jermen al pa jermenica pa mi gre že na živce.
sam cvilt pa začne po nekaj prevoženih km, sploh ne takoj ko zalaufam
saj če bom dolg časa čakal bo tud cvilit nehal.
Sej nas je kar neki za glavni servis, bi se moral zmenit za "group buy"
Men je Potokar izračunal 445€ za komplet material, brez filtrov in olja. Se pravi garnitura zobatega jermena, vodna pumpa, mikrojermen+šponar+rolce. SKF in GATES.
To je brez popustov.
@Mihecmiha, tale cena, ki si jo napisal, je že s konkretnim popustom verjetno?
mihecmiha napisal/-a:Če je tako enostavno za zamenjat, potem je ne bom menjal, pride namreč 160 evrov. Sem pa poslal povpraševanje za avtodele tudi na prodajalce avtodelov. Olef mi je ponudil za set mikro jermena in pogonskega jermena, z vsemi napenjalci in ležaji 320 evrov. Je pa vse od firme SKF, oz oboje je SKF garnitura. Razlika v denarju je precejšna, krat 2 v bistvu... Pa verjetno je SKF itak tudi original, ali pa Gates. A kdo ve kaj je original. Če me spomin ne vara je v SKF škatli, SKF ležaji in Gates jermen....
na šponerjih piše DAYCO, , črpalka je najverjetneje kakšne italjanske ferme,