na stepančiču mi je rekel da je cena za velik servis za mojo 156 1.9 110KM cca 300 eur brez olja.. plus eno leto garancije, če pa je z original deli je pa mnda 50eur več pa 3 leta garancije.. to je blo septembra lani..
Ker tudi mene spomladi čaka glavni servis, sem danes malo klical okrog.
Material za gl. servis pride cca. 370€ + cca. 230€ za delo. To so cene brez popustov in brez olja ter filtrov, pri AVTO TRIGLAV.
Pri ADRIA NM so cene za material zelo podobne, za delo pa vzamejo cca 150€
Gre za 2,4 JTD 20V 129kW motor.
Jutri se bom pozanimal še za cene preverjenih aftermarket delov in me prav zanima kakšen bo končni izračun.
Bojanxe napisal/-a:Ker tudi mene spomladi čaka glavni servis, sem danes malo klical okrog.
Material za gl. servis pride cca. 370€ + cca. 230€ za delo. To so cene brez popustov in brez olja ter filtrov, pri AVTO TRIGLAV.
Pri ADRIA NM so cene za material zelo podobne, za delo pa vzamejo cca 150€
Gre za 2,4 JTD 20V 129kW motor.
Jutri se bom pozanimal še za cene preverjenih aftermarket delov in me prav zanima kakšen bo končni izračun.
Tudi mene čaka veliki servis, je že 85.000 od zadnjega. Sem pa gledal mrežo pooblaščenih serviserjev in so v Ljubljani sami Veit, Triglav in Avtotrade na Vrhniki. Kako pa to da ni Norda itd??
Ubistvu je vseeno, kam pelješ avtomobil na velik servis, ker to ni nek izreden poseg in ga zna kvalitetno opraviti vsak mehanik v pooblaščeni mreži. Boš pa lahko pri vsakem našel kako pomankljivost, oziroma bo imel kdo kakšno slabo izkušnjo.
Tako, da je povsem vseeno ali pelješ avtomobil na servis k Avtotrade, Veitu ali na Avto Triglav. Verjetno boš pri slednjem naletel še na najbolj tehnično podkovane mehanike, je pa res da ne boš deležen "družinskega" odnosa
Tiste akcije v pooblašeni servisni mreži ni več. Predvsem gleda ,družinskega odnosa, se splača izognit A.T. na daleč. Veit zadnjih 13 let - pocar, važno da mu prodaja novih Fiatov laufa, predvsem kobijev za okoliške ,porivatnike, katerim se z veseljem posveti. O Zegi je pa preveč deljenih mnenj in različnih izkušenj. Meni še vse špila in tudi odpadlo ni še nič, tako da . . . Navsezadnje pa: vsak naj svoje ojre nosi svojemu izbrancu.
Zadnjič spremenil Gregson007, dne Sr Feb 20, 2013 10:20 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Če nerabite pooblaščenca, se najdejo tudi popoldanci ki to 2 urno delo naredijo za manj kot 60e. Jaz sem dal za menjavo vseh jermenov, rolc, šponerjev itd kar paše zraven+olja v menjalniku, 50€.
Je tako, oz. je lahko strošek samo material v kolikor imaš kolega ki ti to nardi, oz. si kar sam poservisiraš. Tudi jaz bi si marsikaj sam, če bi imel kje. Kot rečeno vsak si sam najde način za vzdrževanje vozila. Tisti ki pa sploh ne poservisirajo vozila in dokler ne zaropota vozijo, takih pa itak ne štejemo zravn.
Ja res je, popoldanec pobere 50 evrov. Je pa druga stvar, da imaš na original servisu 3 leta garancije. Problem je ker imam slabe izkušnje z njimi, niso menjali tisto kar so rekli da so... Verjetno je mehanik pisal v nalog da je menjal, dal nov del v prtlažnik in ga popoldne prodal oz vgradil na kakšen avto... Sicer se to na takem servisu kot je AT verjetno ne dogaja.... Ali pač...