originalle, je na koncu najcenejša varjanta in še kakšen klubski popust se splača uveljavljatifolc napisal/-a:naj bo lambda original ...kakšen komentar od nekoga ki je to preizkusil ...
(146 1.4. Ts):
najprej sem nabavil univerzalno od Boscha (76€) tisto brez konektorja in moraš kablovje ,,pokvačkat,, s priloženimi valjčki in ni špilalo, so bili plini na rdečem in avto se je zaganjal, obrati nihali in poraba u pi... ma... bila pa je po katalogu 100% ustrezna sonda -> nato zamenjali in mi prodali še katalizator (po nepotrebnem) še vedno plini v rdečem.
in ko smo naslednji dan zabili 3 ure - (še dobro da mi jih niso računali) na servizziu ob ugotavljanju, preverjanju, merjenju, testiranju, prevezovanju kablovja in študiranju zakaj, sem pop.... in rekel naj mi vgradijo/prodajo originalle ricambi sondo ki že ima konektor za 85€, nato hitro pičim na tehničnega (če bi trajalo še 1 dan bi moral plačati ponovno tehničnega) in plini lepo na zelenem in je šlo skoz. poraba se je znižala in tudi motor lepše in mirneje deluje, v protem teku obrati ne nihajo, odzivnost motorja in pospešek je bil takoj boljši.
kasneje smo se pogovarjali s tem avtoelektričarjem s servizzia, ki je že dodobra švical, ker je imel drugo delo in se je moral 3 ure ukvarjati s to sondo, da je bil preslab signal in sonde Ecu ni zaznal, tudi tester je kazal kot da je ni.
@Jessy;
kakšni pa so simptomi oz. so to s testerjem oz merjenjem plinov ugotovili in kje? Veit?
glede na to pa; da si pred časom omenjala veliko porabo olja -> ?? šel katalizator ??
nasvet: zapelji še kam, da dobiš še drugo mnenje