Avto ima 0,6A porabe, ko je ugasnjen; AR147 1.6 120KM l.2001

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

tejtej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 118
Pridružen: Če Nov 08, 2012 9:42 pm

Crazy Alfista napisal/-a:radio ven, zadaj na konektorju iams dva drata, rumen in rdec, ta dva povezi med seboj vsakega posebej(ina vsak kabel se svoj konektor, kjer lahko pretaknes enega na drugega, ali pa oba dva zvezes skupaj, kot imas ti ocitno sedaj

sepravi rumen rumen, rdec rdec in probaj

ce pa radio ne bo drzal spomina, ap prevezi tako da mos imel kombinacijo rumen rdec, rdec rumen :)
Sorry, ne razumem najbolje :) Se pravi spojim kabla skupaj - kako potem povežem? Hvala.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

kot je on razložo imaš ti sedaj mogoče povezano rumeno in rdečo skupaj.
Morata pa biti ločeni.Torej rumen kabel na rumen na radiju in rdeč kabel na rdeč na radiju.
Če je pa slučajno že kdo pred tabo to delal nekak šalabajzersko,pa maš na radiju shemo narisano kama se kej poveže na kateri pin.

p.s. nekak tak zgleda na radiju shema.https://www.google.si/search?hl=sl&biw= ... 1245%3B603
tejtej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 118
Pridružen: Če Nov 08, 2012 9:42 pm

Ravnokar sem meril zadeve z ampermetrom.

Čez varovalko F39 gre cca 0,3A. Ko odklopim avtoradio, tok preko te varovalke pade na 0,03A.
Vse super. Torej ga avtoradio biksa, ker očitno ni prav zvezan. K temu se še vrnem.

Ampak, naj mi nekdo pojasni to.

Tok na akumulatorju z vklopljeno varovalko F39 je 0,6A. Ko odklopim varovalko, tok pade na 0,02A. Torej 580mA manj. Če gre na varovalko F39 300mA, to pomeni, da bi ob odklopu varovalke moral tok na akumulatorju pasti na cca 0,3A. Preprosta matematika pač.

Zakaj tok pade na akumulatorju iz 0,600A pade na 0,03A, potem ko odklopim varovalko F39?

skupni tok = tok1 + tok2.
0,6A = 0,03A + 0,300A = wtf

tok1=0,03A (tok brez varovalke F39) in je tok2 (tok NA varovalki F39)=0,30A

kje hudiča je potem še slabih 300mA?

Očitno sem spregledal nekaj zelo očitnega, ali pa Kirkofov zakon za tole Alfo ne velja :)


Kar se pa tiče povezave radia:
sedaj je povezano tako, da sta rumena in rdeča iz konektorja povezani skupaj na rdečo, rumena iz armaturne pa visi v luftu.

Če povežem kako drugače, se radio ne prižge. (recimo če povežem rdečo v rdečo in rumeno v rumeno, oz. rumeno v rdečo in rdečo v rumeno). Ideje?
tejtej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 118
Pridružen: Če Nov 08, 2012 9:42 pm

Hmmmm, razmišljam - edino, če bi priključen radio dajal signal še na ojačevalec (BOSE), kateri se napaja po drugi liniji (mimo varovalke F39)??

Torej, skupni tok = tok1(ugasnjen motor) + tok2(na varovalki F39), ter tok3 (ojačevalec preko druge varovalke).
0,6A = 0,03A + 0,3A + 0,27A (BOSE).

To bi pa že bilo bolj logično.
Je možno?
Kako je vezano napajanje na ojačevalec?
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Fora je namreč,da ugasnjen radio ne daje nikakšnega signala bose ozvočenju,torej orginal bose ojačevalcu sklepam?
Namreč ojač. je vezan sam za sebe na napajanje,radio ima samo funkcijo da pošlje signal ojač. za igranje muzike in remote kabel,da se vklopi ojač. ko vklopiš radio.Probi za foro ko je radio ugasnjen in izmeri tok na remote kablu,Tistem modrem, ki pride na ojač. v remote priklopljen.Pri ugasnjenem nebi smelo biti nič toka v remote kablu.
Drgač pa na radiu žico vežeš na barvo kot je treba,torej rumeno na rumeno in rdečo na rdečo pa mora radio samo delati preko kontakta.Ti pa imaš zdaj rumeno in rdečo skupaj vezano,torej stalni plus in spomin imaš vezano skupaj,zato pa je zadeva zafrkava.Namreč pri pravilni povezavi kot sem napisal bo še nekaj malega toka porabil radio zaradi spomina,ampak je tak malo da ni vredno govora.Pri trenutni povezavi ti pa kuri štrom.
Probej prevezat kot je treba rumeno na rumeno in rdečo na rdečo pa pol izmeri kolk žere toka.Nimaš 10 min. dela.

l.p.
tejtej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 118
Pridružen: Če Nov 08, 2012 9:42 pm

Ok, bom vezal in testiral.

Še vedno me zanima kje se porablja tistih ekstra 300mA?
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

tejtej napisal/-a:Ok, bom vezal in testiral.

Še vedno me zanima kje se porablja tistih ekstra 300mA?
Ali si imel slučajno vrata odprta, ko si meril tok? (Driver’s door control unit)
tejtej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 118
Pridružen: Če Nov 08, 2012 9:42 pm

Nope. Vrata so bila zaprta, tako da tudi lučke v kabini niso bile prižgane. Tudi ekran na števcih je bil ugasnjen.
Kam gre dodatnih 300mA? Jaz še vedno sumim daljinsko centralno, ki je nehalo delovati.
Kako naj se dokopam do centralnega? Kje je "škatlica" za daljinsko centralno?


Glede radia - poskusil sem vezati vse možne variante:
-rdeča+rumena na rdečo, druga rumena visi v luftu <-- edino ta varianta deluje, vendar porablja cca 0,3A, ko je motor ugasnjen.

-rumena na rumeno, rdeča na rdečo

-rumena na rdečo, rdeča na rumeno.

Radio se prižge le, če sta rdeča in rumena skupaj vezani na rdečo.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Najdi varovalko na kateri imaš poleg F39 še 300mA med tem ko je F39 vklopljena in meri, če je sprememba toka na njej ob izklopu F39. Upoštevaj tudi malo močnejše varovalke v motornem prostoru(na akumulatorju).
Emperor of The Dark Realm
tejtej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 118
Pridružen: Če Nov 08, 2012 9:42 pm

Ja, to bi bil naslednji logični korak.

Kje pa je centrala daljinskega centralnega sistema?

Pa še to - kaj je z radiem? Samo na en način (vezava) deluje...?
Josephe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1164
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 10:18 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

tejtej napisal/-a:Ja, to bi bil naslednji logični korak.

Kje pa je centrala daljinskega centralnega sistema?

Pa še to - kaj je z radiem? Samo na en način (vezava) deluje...?
To si meril kako? je bil avto v kontaktu?
Ko je v kontaktu imata rumena in rdeča napetost?
Ko je radio izštekan še žre štrom?

Kirchoffov zakon in še marsi kater na alfi ne velja :D

LP
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

tejtej napisal/-a:Nope. Vrata so bila zaprta, tako da tudi lučke v kabini niso bile prižgane. Tudi ekran na števcih je bil ugasnjen.
Kam gre dodatnih 300mA? Jaz še vedno sumim daljinsko centralno, ki je nehalo delovati.
Kako naj se dokopam do centralnega? Kje je "škatlica" za daljinsko centralno?


Glede radia - poskusil sem vezati vse možne variante:
-rdeča+rumena na rdečo, druga rumena visi v luftu <-- edino ta varianta deluje, vendar porablja cca 0,3A, ko je motor ugasnjen.

-rumena na rumeno, rdeča na rdečo

-rumena na rdečo, rdeča na rumeno.

Radio se prižge le, če sta rdeča in rumena skupaj vezani na rdečo.
prokleta banda italjanska :evil: pol pa maš to foro kot sem jaz imel v moji 146-ki,kjer sploh ni bilo monžnosti vezave preko klučavnice.Namreč meni je delal radio tudi brez kontakta.Ko sem razkopal celi avto okoli volana sem nazadnje ugotovil,da sploh nima možnosti priklopa preko kontakta,da bi radio delal samo z kontaktom.Razen,če bi si sam speljal kabel do ključavnice in tam pol sam zvezal na kontakt.
Tak da je pri tebi lahko isto kot je pr men blo.

l.p.
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

jebiga verjetno je vse prilagojeno original avtoradiu.Dejstvo je, da je vseeno nekaj narobe z njegovim Alpinom saj, ko je ugasnjen nebi smel imeti porabe.Kaj dejansko je crknilo pa bo vedel verjetno le tisti ki bo stvar odprl.

BTW saj si radio poiskusil prižgati ob kontaktu?Ker vezavi, ki so ti jih predlagali delujejo edino ob kontaktu.

lp
tejtej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 118
Pridružen: Če Nov 08, 2012 9:42 pm

Ko sem vezal drugače kot je sedaj (rumena in rdeča na rumeno) radio ni delal.

Ko sem vezal druge opcije:
rdeča na rdečo, rumena na rumeno,
rumena na rdečo, rdeča na rumeno
sem poskusil z in brez kontakta. V nobenem primeru se radio ne prižge.
Potem imam očitno enako težavo, kot je napisal Laško-team.
Ampak ugasnjen radio (vezan rdeča in rumena na rdečo) ne bi smel porabljati 0,3A toka. To vseeno ni ok!

Kaj pa glede centralne? Moj sum je še vedno daljinsko centralno.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

komot radio tolk zre elektrike

poglej ce imas na konektorju sepravi instalacija od avtomobila, na rdecem 12 voltov in na rumenem 12 voltov

na enem more biti stalnih 12v, na drugem pa sele ko das kontakt

ce to ni, preglej varovalke, lahkod a sta 2 za avtoradio

ps imas na radiu zadaj moznost postavitve varovalke na 2 poziciji?ima eadio varovalko?

dvomim, da original instalacija ne bi imela plus 12 v pod kontakt

je pa tko , avto recimo minuto ima porabo(vsa elektronka rabi da gre v stanje mirovanja), potem pa pade na tistih 30 mili
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Odgovori
  • Informacija