Ravnokar sem meril zadeve z ampermetrom.
Čez varovalko F39 gre cca 0,3A. Ko odklopim avtoradio, tok preko te varovalke pade na 0,03A.
Vse super. Torej ga avtoradio biksa, ker očitno ni prav zvezan. K temu se še vrnem.
Ampak, naj mi nekdo pojasni to.
Tok na akumulatorju z vklopljeno varovalko F39 je 0,6A. Ko odklopim varovalko, tok pade na 0,02A. Torej 580mA manj. Če gre na varovalko F39 300mA, to pomeni, da bi ob odklopu varovalke moral tok na akumulatorju pasti na cca 0,3A. Preprosta matematika pač.
Zakaj tok pade na akumulatorju iz 0,600A pade na 0,03A, potem ko odklopim varovalko F39?
skupni tok = tok1 + tok2.
0,6A = 0,03A + 0,300A = wtf
tok1=0,03A (tok brez varovalke F39) in je tok2 (tok NA varovalki F39)=0,30A
kje hudiča je potem še slabih 300mA?
Očitno sem spregledal nekaj zelo očitnega, ali pa Kirkofov zakon za tole Alfo ne velja
Kar se pa tiče povezave radia:
sedaj je povezano tako, da sta rumena in rdeča iz konektorja povezani skupaj na rdečo, rumena iz armaturne pa visi v luftu.
Če povežem kako drugače, se radio ne prižge. (recimo če povežem rdečo v rdečo in rumeno v rumeno, oz. rumeno v rdečo in rdečo v rumeno). Ideje?