Avto ima 0,6A porabe, ko je ugasnjen; AR147 1.6 120KM l.2001

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
tejtej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 118
Pridružen: Če Nov 08, 2012 9:42 pm

Ugotovili smo, da je za to kriv ali:
(boot control, stereo, drivers door control, climate control). Vse to naj bi kontroliral body computer?
To namreč pokriva varovalka F39.
Ko se varovalka F39 odklopi, poraba pade na normalnih 0,01A.

Moje vprašanje - je imel kdo podoben problem? Bo potrebno menjati body computer?
Kakšne je to strošek?

Če bo strošek prevelik se bom poslužil work-arounda in namesto varovalke F39 montiral stikalo in zaporedno vezal varovalko. Ko bom avto ugasnil, bom s stikalom odklopil še varovalko, da ne bo porabe.

Vidi kdo kakšno težavo v tem?
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Čist tko ena blesava, ti sigurno ne gori nobena žarnica v avtu ko meriš? Ker to marsikdo spregleda. Glede stikala, če se ti ne zgubijo nobeni podatki ko vzameš ven varovalko (pač je vse ok z avtom) potem ne vidim problema v uporabi stikala.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

Velika verjetnost, da je avtoradio.
tejtej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 118
Pridružen: Če Nov 08, 2012 9:42 pm

Da odgovorim obema.

@Alan
Avto je bil v avtoelektrični delavnici, kjer so ga pregledali. Jaz jim zaupam, da so vse preverili (tudi luči v kabini ipd.). Sem tudi plačal za to.
Bom pa še enkrat sam preveril delovanje vse luči.
Se pa akumulator izprazni čez vikend, tako da poraba dejansko JE. 0,6A ni bila napaka.

@ARfan
Radio sistem je BOSE. JE pa noter aftermarket radio Alpine. Radio jaz vedno vzamem ven, ko grem iz avta in ga s stikalom poweroff odklopim.


Jaz bi bolj sumil, da je nekaj z daljinskim centralnim zaklepanjem. Namreč, nekaj časa nazaj je prenehalo delovati (daljinsko). Na ključ (v vratih) centralno še vedno deluje, prav tako deluje tudi tipka za zaklep vrat (na armaturni).


Drugače pa avto normalno funkcionira in vžge, ter lepo pelje tudi brez varovalke F39. Edino šipe ne delujejo, klima ne dela, avtoradia ni. Mogoče še česa.

A se lahko klima pokvari, ker jo kar naprej odklapljam od napajanja in se mora vsakič, ko vstavim na novo varovalko noter (predvidevam da) kalibrirat?


Drugače pa bom kar vgradil stikalo, če ne bo druge. Ne mislim veliko vlagat v ta avto.
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

Če imaš Bose imaš potem še ojačevalec, tudi če odstraniš samo ploščico je radio kljub temu še vedno pod napajanjem.

Jaz bi dobesedno vzel ven radio tar ojačevalec, oz. ju odklopil.Dela ni veliko.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

tocno tako, tudi ce ploscico vzames ven, radio se zmeraj lahko ostane porabnik
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

:lol: :lol: #-o ti se sekiraš za 0.6A porabe.Jaz sem imel v moji 146-ki od 1.00 do 1.10 A porabe pa ni blo nobenga problema nikol z vžiganjem,čeprav je stal 1 teden .Res pa je da sem v avtu imel elektrarno zarad muzke.
Krivec je pa bil najbolj radio Alpine mamu mu je*** :lol:

p.s. naj še povem da če slučajno imaš priklučen usb ključek na radio.Enkrat tak za foro se vsedu v ugasnjen avto in odstrani ploščico iz radia in malo poslušal okoli radia.Velja samo e imaš usb priklopljen....slišal na vsake tolko mogoče na 5-10 sekund malo radio ˝zaškrta˝ sliši se tako kot če bi prebral cd.Namreč meni ko je vsako krat ˝škrtnil˝ se je usb ključek zabliskal,čeprav je ploščica odstranjena iz radia ter radio ugasnjen.To majo Alpine radiji neko foro pa vmes Pioneer radiji tud.Če pa odklopiš usb ključek bo še radio vedno na vsake tolko ˝škrtnil˝ ampak ti ključek ne more blisnit ker je odklopljen.

l.p.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če maš 1A stalne porabe ti en povprečen akumulator sprazni v nulo v dveh dneh... kaj šele v enem tednu. Zdej razen če si mel notri 400Ah akumulator, pol pa možno.
tejtej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 118
Pridružen: Če Nov 08, 2012 9:42 pm

Js se ne sekiram, ker mam 0,6A porabe, js se sekiram, ker avto po vikendu ne vžge več. Če bi lahko kupil 500Ah akumulator in bi ga lahko noter vgradil potem se ne bi sekiral za 0,6A porabe ;)

Ok, bom poskusil vzeti ven radio, pa merit amperažo...
Vse bom probal predno grem v menjavo body computerja. Ker dvomim, da je poceni....

Hvala za vse predloge. Se priporočam za še.
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

Če bo poraba enaka kljub odklopljenemu radiu poiskusi odklopiti še ojačevalec.


lp
tejtej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 118
Pridružen: Če Nov 08, 2012 9:42 pm

Kako pa to naredim?

Ampak res dvomim, da je radio, ker prej teh težav ni bilo, pa je bil isti radio/avdio sistem..
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Ti radio dela brez kontakta?
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
alfa111
Alfist
Alfist
Prispevkov: 283
Pridružen: To Apr 13, 2010 11:23 pm
Vozilo: ex 156 2.0 selespeed
156 SW 1.9jtd
156 1.9 jtd

mi smo imeli podoben primer, radio je skoz praznu aku. dokler ga ni električar vezal na kontakt,od takrat je bil mir.
Josephe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1164
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 10:18 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ampermeter daj na mesto varovalke.
Odklapljaj porabnike po delih, ki so priklopljeni na to varovalko in boš videl kdaj tok pade. Začni pa z AR in ojačevalcem.

PS: Kateremu šalabajzerskemu električarju si to peljal. On je dal amperemeter na akumolator, varovalke ven vlekel in gledal kdaj tok pade. Ko je padel... etotiga tukaj je napaka, na tej varovalki.

LP
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

TribesMan napisal/-a:Če maš 1A stalne porabe ti en povprečen akumulator sprazni v nulo v dveh dneh... kaj šele v enem tednu. Zdej razen če si mel notri 400Ah akumulator, pol pa možno.
V začetku sem imel 2 komada PC 4000 torej 2 x 4000A zagonske moči stalno na fula nafilana.Ok morem povedat da po enem tednu je vžgal ampak se mu je slišalo da ni tako brzinsko vžgal,kot npr. če ga vsak dan vžigaš.

p.s. ojačevalec naj nebi vlekel nič toka ko je ugasnjen,ker to ni kak pri radiju,k ma spomin pa take fore.drugo je če se ojač. ne bi izklopil in bil skoz pržgan pol pa kuri štrom ja.
Ti praviš da čez vikend več ne vžge.Jaz bi pred vikendom odklopil radio in pustil čez vikend.Če bi ti vžgal maš radio za krivca.Lahko pa pomeriš,kot so svetovali.Pri varovalki daš meter in odklopiš radio pa boš takoj videl kaj dogaja.

l.p.
Odgovori
  • Informacija