Zadnje novice

Tresenje - GT, 1.9 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Tresenje - GT, 1.9 JTD

OdgovorNapisal/-a Backo » Ne Apr 07, 2013 6:40 pm

Ime mi je Bojan in prihajam iz Ljubljane.

Sem lastnik AR GT 1.9 L. 2004 220 000 km.

Sem nov na forumu in sem že napačno odprl temo (pod splošno).
Malo se lovim.
Moj problem je da začel motor tresti v prostem teku. Vedno je črno kadil vendar vsi pravijo, da preveč. Redno servisiran, očiščen egr ventil, map
senzor. Tester je pokazal dve napaki P0238 ter P1238 pred tresenjem.

Prosil bi vas za vaše nasvete, izkušnje ter predloge kot, kaj ter kje napako
iskati ter na koga se obrniti.
Hvala v naprej.
Upam da sm zdaj pravilno objavil oz. odprl temo.
LP
Backo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 11:03 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MaStr » Ne Apr 07, 2013 6:45 pm

Je bil kdaj čipan?
MaStr
Moderator
Moderator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm
 
Prispevkov: 8663
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Kraj: Assling (Jesenice)

OdgovorNapisal/-a mates » Ne Apr 07, 2013 6:47 pm

Backo ZS poglej (privatno sporocilo).

Kdaj si MAP pucal?
In odAlfala sta domov
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Kraj: Za hribom

OdgovorNapisal/-a Backo » Ne Apr 07, 2013 7:07 pm

Ni bil nikoli čipan. V moji lasti je avto tri leta in se je parkrat pokazala lučka
(oranžen motor) ter vrglo v limp ali safe mode ali kako se imenuje.
Avto ima ima drugace obe turbo cevi zamenjani, ne sika, pospeski so normali kakor tudi poraba. Lučka se pa naključno prižge.
Backo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 11:03 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Gregson007 » Ne Apr 07, 2013 7:15 pm

je že bil menjan elektroventil za pritisk turbine?
spredaj na sredini - nad hladilnikom se nahaja ter dve cevki sta gor nataknjeni
Slika
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: LaFa ...... 404
 
Prispevkov: 7576
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Kraj: Laibach

OdgovorNapisal/-a Backo » Ne Apr 07, 2013 7:33 pm

Ne mislim da ne.
Backo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 11:03 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Ne Apr 07, 2013 8:01 pm

Previsok pritisk turbine... in verjetno fuč EGR ventil. Lahko da je povezano...

Za kej več bi pa rabil testno vožnjo s priklopljeno diagnostiko da vidim kako se obnaša mašina in kakšne so številke.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9637
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a Backo » Ne Apr 07, 2013 8:18 pm

Ja res je. Težko je kar tako določiti, lahko je več stvari.
Z mehanikom sva že zmenjena samo še časovno se morava uskladiti.
Odprl sem temo, da vidim, če so kakšne "standard" stvari oz. kakšne
smernice za čem v "lov".
Backo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 11:03 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Ne Apr 07, 2013 8:20 pm

Če imaš čas lahko prideš med tednom popoldne po 15h do mene ko končam v službi pa pogledava, če računalnik kej pametnega pokaže.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9637
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a pero666 » Ne Apr 07, 2013 8:26 pm

Najbolje, da se oglasis pri Tribesmanu, zna bit precej bolj ucinkovito kot obisk pri mehaniku, kjer ponavadi samo ugibajo, tester majo pa samo za prebiranje napake...
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1391
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a Q_4 » Ne Apr 07, 2013 10:45 pm

Tribes obvlada bolj kot Harry Potter :lol:
(i's not a joke)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa GT
 
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 9:37 am
Kraj: MB-Okolica

OdgovorNapisal/-a bokson » Po Apr 08, 2013 8:19 am

Se bom se jest priklopil v tole temo... GTjka zelo kadi ko jo pohodis in pri cca 1700 obratiih pocuka in pokadi tudi pri easy voznji... Kaksna ideja?

hvala in lpb
bokson
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 18
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:15 pm

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Po Apr 08, 2013 9:09 am

Cukanje je lahko slab EGR ali pa kak injektor. Težko rečt brez diagnostike...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9637
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a Krakatoa » So Apr 13, 2013 6:15 pm

Moj ma tud "črni dim" pri fejst pospeševanju, samo v prvi prestavi. EGR je bil zamenjan pred kratkim.
Imam pa še vedno staro kodo not P1237, ampak se nikoli ne prižge check engine lučka.

Mislim da je pri mojem problem termostat, ker zelo težko , če kdaj sploh pride do 90c . Pa daje motor preveč bencina ki se ne pokuri, in je črn dim. Če sem to prav razumel :)
Krakatoa
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe Mar 22, 2013 6:57 am

OdgovorNapisal/-a TribesMan » So Apr 13, 2013 7:57 pm

Termostat nima vpliva na maksimalno količino vbrizganega goriva. Tako da to ne more bit problem.

Kajenje v prvi pa je jako čuden simptom... Ponavadi ravno v prvi ne kadi toliko kot v višjih.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9637
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

Naslednja

Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost