Zadnje čase sem pri svoji Alfi 147 1.9 JTD 16V opazil neprijetno potresavanje. Najprej sem mislil da so kriva platišča ali mogoče gume. Toda vzorec je vedno enak.. Avto začne tresti malo preden se vklopi Turbina (prbl. 2000-2500RPM) Ce pospesujem lepo penzionisticno potem je tresenje manjse kot kadar je stopalka za plin pritisnjena do dna.
In pa, a lahko kdo priporoči Serviserja na Dolenjskem in kontaktno številko. Avto je letnik 2006.
čimprej na servizzio, pregledat, ker če se boš naprej vozil in če so res začele polosi (verjetno leva) potresavat se bo to stopnjevalo in na koncu potem zbije križ in zglob.
najprej pregledat manšete, če je kakšno odprlo.
o strošku popravila pa težko govoriti, dokler se točno ne ugotovi kaj je narobe in koliko dela bo.
če je ,zbit, križ na koncu polosi in ,pobran, zglob, ki pride v menjalnik, kot v mojem primeru potem obnovljena polos ne pride v poštev, ker omenjenih dveh kosov ni zraven. Je bila opcija samo nov križ in zglob, ker tovarniško obnovljeni zglobi niso več na voljo. V Lj. na Avtotriglavu je bila na zalogi 1 leva tovarniško obnovljena polos brez križa za ceno 120 eur, cena za nov orig. križ 80 eur (bil na zalogi v Lj.) in nov orig. zglob 120 eur (v 2 dneh prispel iz It.). Edina opcija bi bila še FD avtodeli. Najprej pa je seveda treba ugotoviti, če je res to razlog za tresljaje.
Jap, in najprej je treslo malenkostno in samo v desni ovinek, nato po mesecu vedno bolj. Nazadnje ni bilo več za vozit več kot 60. Ko je dal narazen in mi pokazal, je bilo pobrano tko na uč malo, treslo pa ... tako da je šla notr nova roba in to je to
Ravno prišel iz Avtoservisa Gril v Novem mestu. Stvar je sledeča. Desna polosovina ima luft in je "suha" (kaj to pomeni v mehaničarskem žargonu nisem prepričan), Leva polosovina pa ima nekaj malega lufta ampak je precej bolj kritična tista na desni strani. O ceni se še nismo pogovarjali ker dokler ne dobim plače niti nisem pripravljen plačevati nikakršnih zneskov.
Mi pa je bilo ob koncu pregleda in po opravljeni testni vožnji serviserja, rečeno, da naj ne skrbim. Da se lahko brez problema še vozim dokler se ne odločim za popravilo. Dobesedno je zvenelo nekako tako: "Lahko se voziš še dolgo, ker nima veze ali so polosovine uničene malo ali pa zelo. Da bi pa posledično uničil še kakšno komponento pa ni mogoče"
Sedaj pa. Vsi ki imate kakršnekoli veze, kontakte ali zgolj napotke in informacije.
- Koliko pridejo nove originalne polosi (samo material)
- Kakšne alternative obstajajo?
- Izkušnje z obnavljanjem in obnovljenimi polosmi (G. Gril jih iz strokovnega vidika na podlagi izkušenj odsvetuje, ampak odločitev je moja)
Cena za 147/GT je 150-160€+ 16€ poštnine. Kakšna je pa kvaliteta teh Metelli polosovin pa ne bi vedel. Ampak glede na to, da ima ostalo robo renomiranih proizvajalcev, najbrž ni škart...
No nekakšen začetek Je, Hvala. Pod katero kodo pa se skriva tista polos katero iščem? 17-xxxx ?
Klical sem tudi na FD kjer sem dobil že nekje navedeno ponudbo- 180€ za obnovo polosi (1 kos) + 30€ demontaža (nisem prepričan če je v teh 30€ vključena tudi montaža).
Če ima kdo izkušnje z izdelki Metelli kar na plano z njimi.
Enako velja za FD Avtodele.
Še vedno pa ne najdem na googlu prbl. cene tovarniško obnovljenih in pa cene povsem novih originalnih polosi.