Mrzla ne pospešuje - AR 147 1.6 TS

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

O katerem senzorju temp. to govoriš?
jgsays
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Po Avg 13, 2012 7:00 pm

sicer nevem če ima to veze s tvojim problemom ampak, meni je moja kar naenkrat ostala brez moči, gas biu neodziven, zmanjkovalo moči ko je bla mrzla, nihou je štantgas, tester je izpisoval vse kar je povezano z potenciometrom, potem sem zamenjal svečke ker so ble tastare že zlo boge seveda z originalnimi in zdej dela bp, tko da preveri še svečke
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

un na glavi motorja daje podatke ecu-ju za računanje in vklaplanje ventilatorja
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
basi90
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Okt 31, 2013 5:55 pm

izy-g napisal/-a:Aja, to pa nisem vedel, da ti LMM ne pokaže na testerju...

Sem pa danes opazil še naslednje zadeve:
-ventilator motorja se začne laufati takoj ob zagonu (torej je res fuč senzor temparature motorja?)
-preden sem šel od doma sem par minut prej vžgal avto, pa malo prej sem bil nekje, tako da se je segrel že vsaj toliko, da je bila voda nekje na 60-70 stopinj.., po eni uri vožnje, pa se je tako ohladila, da je bila črtica popolnoma na ničli (se pravi nekje 50 stopinj).
-Alfo imam predelano na plin, ko je bila Alfa ogreta, je na plin delovala popolnoma normalno, na semaforjih je normalno speljevala... Ko pa sem izključil plin, torej se vozil zgolj na bencin, pa je mašina skoraj ugaševala, na semaforjih sem komaj speljal...

Kako pa se menja senzor temperature, kakšno delo in strošek je to?


Čau!

Da še jst povem svoje mnenje iz izkušenj. Kar se tiče upadanje temperature, in ventilator, sem ziher da je termostat. Jaz sem ga menjal pa je sedaj kak let mir. Poglej če se ti nabera kej beuga pa zelenga ukol termostata. Kupil sem ga pri I.S.T. za 40 eur se mi zdi.

Maš pa podobne simptome kot sem jih jaz imel pri lancia, ki sem jo imel predelano na plin. Takrat sem jo peljal k enemu majstru za plin in je bil elektromagnetni ventil zanič. Ga je zamenjal in je blo potem uredu. Je bil pa še ta star plinski sistem. Imaš ustrezne svečke notri? Ne vem koliko je sicer nujno met LPG svečke, sam škodvat ne more.

Upam, da se ti use uredi.

Lp
izy-g
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Apr 02, 2007 6:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

No evo, ko sem bil že ziher, da moram vsaj termostat zamenjat, se je pa Alfa začela normalno segrevati :). Včeraj, ko ni bilo tako mrzlo (3-5 stopnij), se mi je pa popolnoma normalno segrevala in ni bilo nobenega problema. Ugotovil sem, da se mi ne segreva samo, takrat ko je res mrzlo (nekaj stopnij minusa...), to pomeni da termostat deluje vredu?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ne! Če ti temp pade pod 90 ali niha med 50 in 90, potem je termostat pokvarjen.

Košir: kje točno pa je temp na glavi motorja?

Edit: Sem pogruntal, da imajo ti senzorji 3 pine in torej berejo več parametrov, tudi mrzli vžig.
Zadnjič spremenil alfa_samec, dne Ne Jan 12, 2014 8:57 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Zdaj sem se spomnil eno stvar, ki jo lahko pogledaš: odklopi oba kabla na loputi za gas in preglej, če niso slučajno kateri pini ukrivljeni.
izy-g
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Apr 02, 2007 6:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

Zdj sm zamenjou termostat, in zaenkrat deluje bolje, hitreje se segreje na 90, in vedno ostane tam...
Tako, da trenutno vse dela bolj kot ne normalno, je pa res, da so v zadnjem času temparature tako visoke, da ne vem če se bo kaj slabše obnašala Alfa, ko bodo nižje temperature...
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Temp. ti zdaj sigurno več ne bo padala pod 90, pa naj je zunaj -30C.
izy-g
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Apr 02, 2007 6:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

Danes isti problem, ko je bilo čez moč malo hladneje, in sem hotel zjutraj iti ven, z avtom nisem prišel v hrib... Preprosto, ga preveč zaduši, potem ko sem ga še enkrat na mestu vžgal, je že celo počasi na mestu ugasnil, če nisem dodajal gasa...
Mislite da je LMM, sem videl, da so nekateri napisali, da ga naj odklopim in probam... Kako naj potem probam, se lahko brez LMM, kaj peljem okoli, ali kako naj probam?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Morda pa je potrebno menjati temp. senzor na samem termostatu. Vložek je minimalen, dobiš ga v vsaki trgovini. Zna pa delat probleme pri mrzlem avtu, ker ecu ne ve kakšna je temp.
Lucky_Boy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Sep 21, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

alfa_samec napisal/-a:Ne! Če ti temp pade pod 90 ali niha med 50 in 90, potem je termostat pokvarjen.

Košir: kje točno pa je temp na glavi motorja? Vem, da ga CF1 imajo ob desni strani, moj CF2 pa ga nima oz ga ne najdem nikjer tam okoli - imam pa čep na istem mestu, kabla ni.
jas sem mel nahbau termostat not, pa je temp zabavala... sel in kupil originalnega, pa pride temperatura na 80 po stevcku, tester kaze cca 82. ce je -10 in gretje na ful tud temp pada. tribes pravi da to tak je. :mrgreen:
Fiat bravo 2.0 20V Turbo
Alfa 156 2,4 JTDm
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ja, saj delovna za TS-je je med 80 in 85 stopinj, ne 90. Če je tako, je ok. Črtica med 50 in 90 je 80 in ne 70, kot bi narekovala logika.
izy-g
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Apr 02, 2007 6:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

Ka pa glede LMM? Ga lahko izklopim in probam? Ali tega raje ne delam?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Odklopi, pelji, če je slabše kot prej ali se prižge lučka za vbrizg, potem ni problem v LMM-ju.
Odgovori
  • Informacija