tuljenje 147

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
kumr
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: To Jul 08, 2014 3:41 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: porivačev hrib

imam nekaksen problem pri AR 147..in sicer pri hitrosti vecji od 50km/h mi v vsakem malo bolj ostrem levem zavoju nekaj tuli..ko se peljem naravnost ali v desno tega ni..samo v levo!..tuli na tak nacin kot bi imel gor off road gume..ce si znate prestavljati kako tuljo po asvaltu..prvo sem mislil da je kaj z gumo na levi strani pa je use ok..mozbo da lezaj?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Eden od desnih ležajev je fuč.
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

dvign avto pa zavrt sprednje desno in zadnje desno kolo in se sliš kater je fuč.
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
kumr
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: To Jul 08, 2014 3:41 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: porivačev hrib

ja to vem ja..bom probu..hvala vama zaenkat:-)
RaceBoy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 167
Pridružen: Sr Sep 26, 2007 3:01 pm
Vozilo: Alfa GT Q2
Kraj: Brkini

tako je tudi meni zacelo pred pol leta na GT-jki. smo menjali lezaj ampak se stvar ni postimala. sedaj ze trese in tuli tudi po ravnem. cakam, da se gremo zapeljat z mehanikom. verjetno kaj z polosovino...
kumr
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: To Jul 08, 2014 3:41 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: porivačev hrib

pri meni je biu zadnji levi lezaj slab..smo menjali pa je ok
RaceBoy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 167
Pridružen: Sr Sep 26, 2007 3:01 pm
Vozilo: Alfa GT Q2
Kraj: Brkini

you lucky f... :) no super, da ste resli zadevo. upam, da mene ne caka kako vecje presenecenje :)
boom357
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 10
Pridružen: To Sep 02, 2014 7:04 am

Možnost je tudi da je disk (diski) fuč. V obeh primerih.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Raceboy, če je polosovina fuč se ropotanje sliši samo pod gasom... Če spustiš gas bi moral zvok izginiti, ali pa se vsaj bistveno spremenit.

Jaz mislim da je bolj verjetno kolesni ležaj. Včasih se zgodi da se zvok pojavlja v levih ovinkih, in je proti pričakovanjem kriv levi ležaj. Odvisno od tega kateri del ležaja je fuč, notranji ali zunanji...
Lucky_Boy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Sep 21, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

zato je pa najlepse zamenjat levega ter desnega hkrati. :mrgreen:
Fiat bravo 2.0 20V Turbo
Alfa 156 2,4 JTDm
RaceBoy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 167
Pridružen: Sr Sep 26, 2007 3:01 pm
Vozilo: Alfa GT Q2
Kraj: Brkini

aja. sm pozabu povedat ja da se to dogaja pod gasom (torej kadar avto vlece). sploh pa kak klanec je bolj ocitno.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pol je pa polosovina... leva bolj verjetno kot desna.
RaceBoy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 167
Pridružen: Sr Sep 26, 2007 3:01 pm
Vozilo: Alfa GT Q2
Kraj: Brkini

bolj imam obcutek da v desnem koncu trese. no mogoce se samo prenasa... koliko pa pride ta hec? kaj pride samo polosovina?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Obnova polosovine je kakih 200€. Nova je pa več...
Uporabniški avatar
marbu
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: So Jan 30, 2016 12:23 am
Vozilo: Alfa 147 1.6TS
Kraj: GO

Moja 147 je v preteklosti tulila, ko je hitrost avtomobila narastla nad 170 km/h, kasneje pa se je hitrost ob kateri je avtomobil začel nenormalno tuliti spustila na 150 km/h. Za tuljenje so bili krivi zadnji koloteki, ki so narejeni iz ene vrste plišaste tkanine, ki se je ob večji hitrosti deformirala in začela drsati ob pnevmatiko. Na prvih serijah so bile te notranje obloge blatnikov zelo nekvalitetne in so se zlahka deformirale tudi ob mokrem vremenu in nižjih hitrostih. Po zamenjavi kolotekov je bilo cca. 7 let mir sedaj pa so mi začeli ponovno nagajati - pri visokih hitrostih se kolotek, ki je ob pragu zataknjen z neko vrsto sponke enostavno iztakne in povzroča glasne nevšečnosti.
Odgovori
  • Informacija