Težave s pregrevanjem vode 147 m jet

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

tejcca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: To Jan 20, 2015 7:53 pm

didi napisal/-a:
tejcca napisal/-a:
didi napisal/-a:ali si ga prikopila oz so ga na servisu priklopili mogoče na tester in sprobali stopnje ventilatorja če vse delajo in če jim ubistvu sploh zazna kako napako? lahko da se pa je tudi kot so že prej omenl da je s pokrovčkom kj narobe al pa s posodo. ;) lahko je kje napokana in ne zdrži pritiska in vsakič ko je kj tazga se mu začne mešat.

lp,

d
Oprostite neumnemu vprašanju ampak če je napokana posoda je potem možno da voda uhaja tam pri ventilatorju?
ne ni ampak govorim ti možne točke, ker jst sem imel pri 166ki ravno ta probelm pa baje da jih imajo tudi 145/147 in 156ke "težave" da pokajo posode...zakaj ne vem...slab material al neki tazga. če ti pušča pri ventilatorju točno probej locerat kje al ti na cevi pušča, ali ti na hladilniku. objemke maš na ceveh zgori in spodi? dobr držita?
Objemke so spodaj, če pa dobro držijo pa ne vem, meni na oko in otip se zdijo kar tesne.. Bomo pogledali še to.
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

dejansko ti potem zmankuje opcija kaj bi lahko bilo, oz samo par stvari maš na razpolago:
- pregled kompletnih cevi če je kje kj napokano
- lahko da je kaj narobe s hladilnikom
- lahko da je vodna pumpa oz. propelorček šou rakom žvižgat
- lahko da je tudi kaj z glavo narobe

si mogoče opazila če imaš notri antifriz ali je zadeva čist brez madežev ali opaziš kake sledi olja?

lp,

d
tejcca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: To Jan 20, 2015 7:53 pm

Sledi olja ni videt..
Tudi v motornem olju ni sledi vode, kar smo gledali že neštetokrat, da so se zasigurali.
Čeprav se meni zdi najbolj možna tista s cevmi...ker najprej je počil sp. manikot lahko da so potem popokale še kakšne druge cevi. Sej nekako bi blo logično glede na to da je avto star 11 let in da ima že preko 250000km. Ali pa ventilator..
Bomo vidli :) Uglavnem je že malo bolj razjasnjeno vse skupaj v moji glavi :D
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

tejcca napisal/-a:Sledi olja ni videt..
Tudi v motornem olju ni sledi vode, kar smo gledali že neštetokrat, da so se zasigurali.
Čeprav se meni zdi najbolj možna tista s cevmi...ker najprej je počil sp. manikot lahko da so potem popokale še kakšne druge cevi. Sej nekako bi blo logično glede na to da je avto star 11 let in da ima že preko 250000km. Ali pa ventilator..
Bomo vidli :) Uglavnem je že malo bolj razjasnjeno vse skupaj v moji glavi :D
mogoče bi blo še najbolše da pobereš cevi dol in se jih detaljno pregleda, ker nekji ti mora uhajat zrak in zaradi tega pride potem do nesorazmerja in nekje mora tud vn udart. problem je če ti raznese cev med vožnjo pa tega ne opaziš ker ni enakomernega pritiska. ker ko se hladilna tekočina segreje je zadevo pod pritiskom=) ventilator pa itak slišiš če se prižge k pride avto na cca 90 stopinj delovne temperature. edina stvari ti še ostane da se pregleda avto tudi preko diagnostike in mogoče se ti izpiše kaka napaka! ker drugače use povrsti jt menjat je brca v temo. sevada pa tudi poglej oz. kamor ga boš peljala nej pogledajo v kakem stanju je hladilnik. lahko da je tudi on možni krivec za tvoje težave. avto ma lahko tudi 100.000 prevoženih pa se to zgodi, kilometrina ni ravno vedno vzrok za vse stvari, odvisno je tudi od tega kako se je avto vzdrževal in s čim se je in če ti lahko to prejšnji lastnik tudi dokaže oz je dokazal/pokazal oz. priložil ;) no sam da ti se svita =)

lp,

d

Drugič uporabi funkcijo Uredi prispevek!
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Za vsak slučaj samo opozorim, da je treba sistem pregledovati pri delovanju in ko je avto normalno segret na obratovalno temperaturo. Marsikatera luknja se pokaže šele ko je sistem pod pritiskom in je termostat odprt.
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

@didi
Tester ne bo pokazal nič - zakaj, ker ECU beleži samo temperaturo hladilne tekočine.
Zrak/izpušni plini bodo prišli v sistem samo skozi tesnilo ali razpoko v glavi/bloku.
Nesorazmerje, enakomeren pritisk?

Če se v hladilni sistem spušča mehurčke, le ti preprečujejo delovanje črpalke - kavitacija, se nabirajo v zgornjih delih sistema in preprečujejo hlajenje - izrivajo tekočino.
Vse to zvišuje tlak v sistemu - tlak višajo sami mehurčki in uparjanje hladilne tekočine na delih, ki so se premalo hladili. Ventil za sprostitev previsokega tlaka je pa v pokrovčku ekspanzijske, ki posledično zmeče hladilno iz ekspanzijske ali pa raznese kak ror/ekspanzijsko zaradi previsokega tlaka. Seveda to pomeni tudi to da je ogrevanje kabine klaverno, prav tako tudi odvajanje toplote skozi hladilnik, ker je v njih zrak/izpušni plini.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
tejcca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: To Jan 20, 2015 7:53 pm

El Barto napisal/-a:@didi
Tester ne bo pokazal nič - zakaj, ker ECU beleži samo temperaturo hladilne tekočine.
Zrak/izpušni plini bodo prišli v sistem samo skozi tesnilo ali razpoko v glavi/bloku.
Nesorazmerje, enakomeren pritisk?

Če se v hladilni sistem spušča mehurčke, le ti preprečujejo delovanje črpalke - kavitacija, se nabirajo v zgornjih delih sistema in preprečujejo hlajenje - izrivajo tekočino.
Vse to zvišuje tlak v sistemu - tlak višajo sami mehurčki in uparjanje hladilne tekočine na delih, ki so se premalo hladili. Ventil za sprostitev previsokega tlaka je pa v pokrovčku ekspanzijske, ki posledično zmeče hladilno iz ekspanzijske ali pa raznese kak ror/ekspanzijsko zaradi previsokega tlaka. Seveda to pomeni tudi to da je ogrevanje kabine klaverno, prav tako tudi odvajanje toplote skozi hladilnik, ker je v njih zrak/izpušni plini.
Kateri problem si ti tukaj opisal? Počena glava, da take simptome?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Počena glava ali fuč tesnilo med glavo in blokom.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Pri moji bivši 166ki je bil podoben problem...voda je držala 90°C, potem je skočila na 130°C pa potem padla na 70-80°C....posodica je bila prej polna potem prazna.

To se mi je naredilo 2x. Prvič je bila problem majhna luknjica v cevi, drugič pa luknjica v hladilniku. Se je pa to vsakič zgodilo ko je odprlo termostat in v tistem trenutku je potem potegnilo vodo iz posodice v del sistema ki se je med vožnjo spraznil. Prvič zamenjal cev in je bilo nekaj časa ok nato je spustil hladilnik ki je bil že dobro razpaden. Potem je bilo ok - je pa res, da se praktično nisem vozil dokler se ni odkrilo problema.

V tvojem primeru lahko samo upaš da je hladilnik ali kakšna cev...če se nisi že predolgo vozila s sistemom v takem stanju pa da je odletela že tudi dihtnga na glavi oz. je lahko problem s samo glavo motorja.

LP.
Če je ravno, ni zabavno.
tejcca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: To Jan 20, 2015 7:53 pm

Evo postavljena nova diagnoza: fuč hladilnik (je bil že ko žoga, verjetno je spustil po tisti menjavi manikota) + fuč dihtunga na glavi. Tako, da se bo kmalu spet lahko vozila :)
Hvala vsem še enkrat za pomoč in srečno :)
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7743
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

tejcca napisal/-a:+ fuč dihtunga na glavi.
misliš; pod glavo. tesnilo glave

zaradi pregrevanja zvita in/ali počena glava motorja

no kakorkoli dobro porihtaj
Slika
tejcca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: To Jan 20, 2015 7:53 pm

Gregson007 napisal/-a:
tejcca napisal/-a:+ fuč dihtunga na glavi.
misliš; pod glavo. tesnilo glave

zaradi pregrevanja zvita in/ali počena glava motorja

no kakorkoli dobro porihtaj
Tesnilo ja.
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7743
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

..pod glavo..
Slika
tejcca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: To Jan 20, 2015 7:53 pm

Gregson007 napisal/-a:..pod glavo..
Ja no tako...ampk hvala za opombo da ne bom še kdaj tak antitalent izpadla :P
tejcca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 56
Pridružen: To Jan 20, 2015 7:53 pm

Po temeljitem pregledu se je izkazalo da je dihtunga pod glavo in sam motor v dobrem stanju.. Zanimivo glede na to koliko časa sem se vozila s problemom... :)
Odgovori
  • Informacija