Napaka/Error P1320 in P0335 - AR 147 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
KikiTron
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 182
Pridružen: To Sep 04, 2007 6:27 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Pozdravljeni,

Pojavili sta se dve napaki:
- P1320 - Timing/revs synchronisation
- P0335 - RPM sensor

Avto je zelo težko zagnati, skoraj nemogoče ko je topel.
Sedaj me zanima kje se nahaja RPM senzor, je to mogoče za blokom pri zaganjaču?
Kiki
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Verjetno je crknil senzor obratov motorja.

Ta se nahaja na zadnji strani motorja.
KikiTron
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 182
Pridružen: To Sep 04, 2007 6:27 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Hvala za odgovor, se mi je zdelo da je ta zadaj pri zaganjaču.
Kiki
KikiTron
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 182
Pridružen: To Sep 04, 2007 6:27 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Zamenjal sem zadnji senzor obratov in avto ne vžge samo vergla v prazno. Včasih pa se zgodi kot da bi hotel vžgati ampak ne :(
Pri verglanju mi takoj izpiše napako P1320 in čez čas še P0335.
Je možno da je kriv senzor na odmični gredi, ker če ga izklopim (konektor) se isto dogaja?
Ga je mogoče preveriti, izmeriti, da se sigurno prepričam preden gre jermen dol?
Kiki
Uporabniški avatar
123
Alfist
Alfist
Prispevkov: 368
Pridružen: Pe Avg 12, 2005 1:09 pm
Vozilo: Lancia Lybra 2.4jtd, 2004

Da ne odpiram nove teme bom kar tu vprašal,
spet se mi občasno izpiše napaka p1320 in avto takrat samo vergla. Potem pa spet normalno vžge, med vožnjo nikoli ne ugasne, torej je verjetno senzor obratov v redu in je težava v senzorju odmične gredi? Zanima me če je to lahko kaj povezano če je vztrajnik slab ima zračnost, ali to nima veze s to napako in je za to kriv slab signal senzorja odmične?? Ta napaka se mi je že pojavljala včasih med vožnjo pri nizkih obratih, ampak avto ni ugasnil, potem pa je bilo spet dolgo časa dobro, sedaj pa občasno ne vžge v prvo in javi to napako. Se je pa to začelo dogajati po tem ko je bil senzor zamenjan, lahko tudi da je sedaj notri kak ponaredek :-k
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Senzor odmične gredi je na odmični in ne na vztrajniku, tako da to ti ne igra vloge.
Jaz s ponaredkom nimam dobrih izkušenj. Zaradi njega smo motor razdirali. En teden je delal, pa pol spet ni avto vžigal. Če sem ga premaknil, je spet avto vžgal. Tako je bilo z dvema senzorjema. Mislili smo, da je problem že na jermenici, s katere dobiva signal. Na koncu, ko se je dalo original senzor, ni nobenih problemov več bilo. Je pa tudi cena konkretno višja.
Uporabniški avatar
123
Alfist
Alfist
Prispevkov: 368
Pridružen: Pe Avg 12, 2005 1:09 pm
Vozilo: Lancia Lybra 2.4jtd, 2004

To vem da je na odmični gredi, samo mislil sem če cpu primerja z pozicijo senzorja obratov (ali je slučajno ta na vztrajniku?? oz. kje ta meri) in da bi zato zaznal kakšen napačen položaj. Ampak verjetno bo tako kot si rekel, ker se napaka pojavlja v različnih intervalih, odkar je bil senzor odmične zamenjan, je pa mehanik takrat rekel, da je bil cca.60€, tako da sklepam da ni original.
Pa sem sedaj gledal da cena bosch-ovega je okrog 60€, samo vprašanje kaj imam vgrajeno. Za menjavo senzorja pri 2,4 jtd ,110kW je verjetno treba odstraniti jermenico odmične?
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Kje ima 2,4 10V vgrajen senzor žal ne vem. Za 2,4 20V ni potrebno jermenice vijačit stran, je senzor na pokrov odmične pritrjen, z enim vijakom, 1 min dela.
Cen žal ne vem, vem pa, da za mojo ponaredek je bil okoli 20/30€, original pa okoli 160€.
Uporabniški avatar
123
Alfist
Alfist
Prispevkov: 368
Pridružen: Pe Avg 12, 2005 1:09 pm
Vozilo: Lancia Lybra 2.4jtd, 2004

Kdo ve kako je z menjavo senzorja pri 2.4 jtd 10V ?
Odgovori
  • Informacija