Praznjenje akumulatorja

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

SonoR
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne Jan 03, 2016 12:35 pm

Avto mi ni vžigal in sem zato menjaval akumulatorje, ki sem jih imel pač doma, ker pa sem mislil da so vsi že tako stari in da se zaradi tega hitro spraznijo sem kupil novega. Avto mi je po menjavi akumulatorja 4-5 dni vžigal s prve, brez problema, potem pa mi je stal 3 dni in sedaj tema. Niti odklenit ga nisem mogel daljinsko. Ko sem dal v kontakt ne zasveti nobena lučka. Sem dal potem noter star akumulator, da probam vžgat, pa je šlo.
Alternator ni, ker bi mi potem že med vožnjo crknil oz. bi vsaj pri lučeh opazil da slabo svetijo.

Kaj je taki odžiralec? Sem zmeril tok v mirovanju, pa kaže 1.33A
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

1,3A preveč ...
Lahko poskusiš odstranjevat varovalke, obenem pa meriš tok, dokler ne pade na kaj bolj normalnega.
Ko boš imel varovaklo, pa poglej kaj je najo priklopljeno.

Mimogrede pa poglej, če ti kakšna lučka konstantno ne sveti v prtlažniku, predalu, ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ko si priklopil ampermeter med akumulator in napeljavo. Koliko časa si počakal?

Namreč tok je na začetku, takoj ko priklopiš akumulator, višji, ker se vsi računalniki zbudijo, v tej fazi je normalna poraba 1A ali malo več.
Potem čez kako minuto gredo nazaj v spanje in takrat tok pade na "mili ampere".
SonoR
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne Jan 03, 2016 12:35 pm

TribesMan imas prav, ko se je vse pognalo je tok padel na 0.55A. Ampak to je se vedno prevec ali ne?

Lucke v predalu, v prtlazniku, v kabini, vse so ugasjene..
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ja, pol ampera je preveč, normalno je vsaj 10-20 krat manj kot to...
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kaj pa lučka v senčniku? Če je senčnik dol, potem lučka sveti ... Pa v predalu je ena, če ni ok zaprt.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Na second hand avtu sem zamenjal akumulator, ker avto ni več vžgal.
po menjavi je avto takoj kresnil.
Sedaj se pa po vžigu, ko se lučke ugasnejo po 5 sekundah zopet prižge lučka za akumulator.
Ali lahko kar potegnem črto in je alternator fuč ali je lahko kaj drugega.
Pred menjavo akumulatorja, lučka ni svetila.
Hvala
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Lahko je tudi masa na alternatorju.
SonoR
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne Jan 03, 2016 12:35 pm

lučke so sigurno vse na off. Sem malo premeril še napetost in ima akumulator pri prižganem avtu 13.8v, takoj ko sem ga ugasnil je padlo na 12.3v, po petih minutah pa na 12.2v in pač čisto počasi pada.

Sem klical servis Petrovčič v MB in sem rekel, da mi nekaj žere tok pri akumulatorju in bi želel, da mi premerijo, pa mi je rekla samo 9€? Je to mogoče, ali je slučajno mislila, da mi premerijo samo akumulator, ker to sem naredil že sam... :?:
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Kaj ti Petrovčič naredi za 9€ pa ve samo on ;)
SonoR
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne Jan 03, 2016 12:35 pm

Če je neki pooblaščen serviser za alfe, bi že moral kot se spodobi.
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Petrovčič spodoben servis hmm bi se dalo razglablat. Sam imam slabo izkusnjo, pa se racuna nisem dobil - zakaj da ce je kaj narobe niso nic krivi. Za el zadeve imas v mb znanega in dobrega serviserja tam na grinviču saso horvat. Sam bi raje avto tja peljel, glede na to da se gre za elektriko.
Zadnjič spremenil xalfist, dne Sr Jan 13, 2016 12:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Petrovčič pa elektrika :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nevem kaj je taka umetnost...

Vzameš ampermeter, ga priklopiš, in potem postopoma odstranjuješ varovalke...

Dokler ne najdeš kaj dela težave.
SonoR
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne Jan 03, 2016 12:35 pm

kakorkoli jutri bom najprej peljal avto k petrovčiču, če mi bo naredil pregled, ki ga želim za 9€ ok, če ne, pa grem k Horvatu.
Varovalke lahko odklapljam na akumulatorju, samo kaj pa potem ko najdem katera je? Na tisto isto so vezani vsaj še trije drugi porabniki. Celega avta pa nimam namena razdret, ker avto rabim.
Odgovori
  • Informacija