Živ, ok, mal sm bil melodramatičen v naslovu posta - ampak z razlogom.
Izkušnja:
Na kratko ... sklopka mi je šla(spet) po 3/4 letih(verjetno cca 50-60k km), že to mi ni všeč. No, se odločim zamenjati še vzrajnik, da bo kao vse novo (poleg tega sem menjal še hladilnik, vse 4 roke, vse filtre, olje, eno svečko, čep karterja, ... v glavnem, z delom vred sem pljunil slabih 1100 ojrotov - bemti mast!!! 835 vsi deli, 250 mehankar, ki je dal še svoje olje, ker sem jaz svojega pozabil doma na polici. Za info: sklopka in vztr. sta od Valeo komplet, 4 roke FortuneLine, Frigair hladilnik in Coopersfiam(al kaj že) filtri, olje je dal 5W-40 Castrol se mi zdi(bom kmalu menjal za Motul 8100). Moram pa še zamenjat rebrasto cev iz filtra v turbo, verjetno termostat, ker mi že dalj časa drži bolj na 75 kot pa 90, hladilnik pa JE rešil problem pregrevanja pri hitrejši vožnji v klanc. Želim pa še EGR premostit, pregledat senzorej in lambda sondo in še bi se našlo.
Dobim avto nazaj od mehanika ... in ... pritisk na pedalo je odl 5, motor vžge ok, laufa ok, mogoče za nianso bolj ostro brnenje 1.9jdt 85kw pogonskega agregata ampak vseeno recimo ok ... potem pritisnem sklopko, prestavim in speljem ... kot prvo se mi zdi, kot da sklopka malo bolj grobo grabi(trese), kot da moram dodat malo več plina in mogoče malo bolj, kot ponavadi, nadzorovati spust sklopke in gre nekako lepše v pogon, tudi ko malenkost hitreje spustim sklopko, kot ponavadi.
Kot drugo, kar me bolj skrbi, je brnenje, čutim vrtenje motorja/osi/nečesa v frekvenci rpm motorja v pedalu, ne intezivno tresenje ampak brnenje obratov motorja, ki tudi ni čisto linearno konstantno ampak nekako malo bolj ali malo manj brni, skoraj skozi celoten hod sklopke, najmanj se čuti na začetku in na koncu, ampak to je mogoče le zaradi same fizike vožnje, mogoče ... torej tudi, ko med vožnjo rahlo pritisnem na sklopko, se zelo hitro začuti brnenje v tonu rpm motorja, kot bi nastavil brivnik na podplat, malo močneje ... ob tem, pri višji hitrosti, to začutim minimalno tudi v gas pedalu in malo v prestavni ročici. Ampak glavno je to v brnenje v pedalu sklopke.
Ali ima kdo kako izkušnjo s čem podobnim?
Koliko verjetna je napaka materiala in koliko napaka mehanika? Čeprav je do sedaj vedno vse zrihtal in po kar v redu ceni in nikoli nategoval, vsaj ne da bi zvedel , mehanik predlaga tudi možnost napake materiala ali gumica pri glavnem cilindru sklopke.
Kakšna ideja kako se lotiti iskanja vzroka brnenja? Čim ceneje seveda.
Ima kdo slabe izkušnje s kakimi določenimi brendi proizvajalcev?
Kaj bi še lahko bil razlog? ... pa so moja vprašanja za zdaj.
Upam, da sem dovolj jasno opisal simptome, če ne, kar na dan z vprašanji ... v osnovi sem si želel le porihtat lubico, da bi še naaljnih recimo 5 let, vsaj, ne imela podobnih problemov ... pa nimam tega občutka, bi ga pa rad imel.
Tolk za zdej, sporočim, če se kej premakne.
Po pamet, po desn in po cest!