Tresenje / Brnenje pedala sklopke - 1.9 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Živ, ok, mal sm bil melodramatičen v naslovu posta - ampak z razlogom.

Izkušnja:

Na kratko ... sklopka mi je šla(spet) po 3/4 letih(verjetno cca 50-60k km), že to mi ni všeč. No, se odločim zamenjati še vzrajnik, da bo kao vse novo (poleg tega sem menjal še hladilnik, vse 4 roke, vse filtre, olje, eno svečko, čep karterja, ... v glavnem, z delom vred sem pljunil slabih 1100 ojrotov - bemti mast!!! ](*,) 835 vsi deli, 250 mehankar, ki je dal še svoje olje, ker sem jaz svojega pozabil doma na polici. Za info: sklopka in vztr. sta od Valeo komplet, 4 roke FortuneLine, Frigair hladilnik in Coopersfiam(al kaj že) filtri, olje je dal 5W-40 Castrol se mi zdi(bom kmalu menjal za Motul 8100). Moram pa še zamenjat rebrasto cev iz filtra v turbo, verjetno termostat, ker mi že dalj časa drži bolj na 75 kot pa 90, hladilnik pa JE rešil problem pregrevanja pri hitrejši vožnji v klanc. Želim pa še EGR premostit, pregledat senzorej in lambda sondo in še bi se našlo.

Dobim avto nazaj od mehanika ... in ... pritisk na pedalo je odl 5, motor vžge ok, laufa ok, mogoče za nianso bolj ostro brnenje 1.9jdt 85kw pogonskega agregata ampak vseeno recimo ok ... potem pritisnem sklopko, prestavim in speljem ... kot prvo se mi zdi, kot da sklopka malo bolj grobo grabi(trese), kot da moram dodat malo več plina in mogoče malo bolj, kot ponavadi, nadzorovati spust sklopke in gre nekako lepše v pogon, tudi ko malenkost hitreje spustim sklopko, kot ponavadi.
Kot drugo, kar me bolj skrbi, je brnenje, čutim vrtenje motorja/osi/nečesa v frekvenci rpm motorja v pedalu, ne intezivno tresenje ampak brnenje obratov motorja, ki tudi ni čisto linearno konstantno ampak nekako malo bolj ali malo manj brni, skoraj skozi celoten hod sklopke, najmanj se čuti na začetku in na koncu, ampak to je mogoče le zaradi same fizike vožnje, mogoče ... torej tudi, ko med vožnjo rahlo pritisnem na sklopko, se zelo hitro začuti brnenje v tonu rpm motorja, kot bi nastavil brivnik na podplat, malo močneje ... ob tem, pri višji hitrosti, to začutim minimalno tudi v gas pedalu in malo v prestavni ročici. Ampak glavno je to v brnenje v pedalu sklopke.

Ali ima kdo kako izkušnjo s čem podobnim?
Koliko verjetna je napaka materiala in koliko napaka mehanika? Čeprav je do sedaj vedno vse zrihtal in po kar v redu ceni in nikoli nategoval, vsaj ne da bi zvedel 8) , mehanik predlaga tudi možnost napake materiala ali gumica pri glavnem cilindru sklopke.
Kakšna ideja kako se lotiti iskanja vzroka brnenja? Čim ceneje seveda.
Ima kdo slabe izkušnje s kakimi določenimi brendi proizvajalcev?
Kaj bi še lahko bil razlog? ... pa so moja vprašanja za zdaj.

Upam, da sem dovolj jasno opisal simptome, če ne, kar na dan z vprašanji ... v osnovi sem si želel le porihtat lubico, da bi še naaljnih recimo 5 let, vsaj, ne imela podobnih problemov ... pa nimam tega občutka, bi ga pa rad imel.

Tolk za zdej, sporočim, če se kej premakne.

Po pamet, po desn in po cest!
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Tole ni ok, dons se mi zdi kot, da se je brnenje celo malo pojačalo, mogoče je celo malo treslo ... "between a rock and a hard place", ne vem kaj nej naredim.
[-o<

Če slučajno kdo ve kako se tega efektivno lotiti, častim pijačo, kosilo, če je potrebno. Nimam osnove za mehaniku težit, če pa hočem prijaviti napako materiala sem pa par mesecev brez avta in brez garancije, da se bo res kaj zgodilo ... morm nehat pisat, ker mi vse bolj jasno ratuje kako brezupna je tale situacija.
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Tole nej pa kar lepo mehanik raziskuje, ker ti je tak avto dal. Ponavadi se vsaj par kilometrov peljejo preden kaj od sebe dajo. In nekaj je moralo biti slabo sestavljeno skupaj na prenosu 100%. Pedal sklopke bi moral biti kot putr sedaj ko je vse novo.
Slika
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Kot kaže bo morel ... zdaj sem opazil, da mi tudi olje pušča nekje ... #-o
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ok, tekočina, ki je kapljala ven se je izkazalo, da ni olje ali karkoli drugega ... je nafta, ki je pritekala iz ene ali dveh preperelih cevk za distribucijo goriva ... zamenjano. Seveda se to zgodi ravno, ko se je popravljalo ostalo.

Za ostalo bo treba še malo počakati. Javim.
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

Jaz sicer zvokov ne slišim ampak imam enak problem z vibracijo pedala sklopke. Ta teden ali naslednji imam namen menjat vztrajnik/sklopko/potisni..javim kako bo po menjavi. Jaz bi rekel kar vztrajnik, če bi me kdo vprašal.
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

Kot sem predvideval, v mojem primeru je bil vztrajnik.
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ja ce je tako, potem je moj novi vzrrajnik defekten? A bi se kje dobila, da gres en krog in vidis, ce je podoben obcutek na mojem pedalu?
Odgovori
  • Informacija