Imam vprasanje kako preveriš če delajo releji prvi in druge stopnje ventilatorja. Pojavlo se je da slisim ventilator v avto prej ga nisem , in ko sem preverjal zadevo vidim da se vklopi samo na polno. Zato sumim da ne dela prva stopnja. Pa me zanima predem kupim drugega kako preverit ce je res zanic rele ali je kaj drugega.
Gre za 147 1.9 16v
Pa druga stopnja tuli kot avion, ko se vklopi, pa še to mora voda imeti čez 105°C če se ne motim. Je možno, da se samo zaradi slabega upora vklaplja kar druga namesto prve stopnje?
http://www.rezervniavtodeli24.si/7641666-frigair" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupil sem tega. Takrat je bil 20% dol hehe.
Vklaplja se druga stopnja če maš prižgano klimo, drugače pa pri 105 ja. Sem parkrat prisilno hladil z gretjem v kabino hehe.
Ja saj se. Glih ob 22 ko sem sel iz sluzbe se tut pri hladnem motorju ob prizgani klimi vklaplja na polno, takoj ko sem zastartal motor po parih sekundah. Ce izklopim klimo se ne.
Ja mogla bi se prva za klimo ker pa ne dela pa vklopi drugo. Sigurno je upor. Vzemi ga ven pa ga prebrikaj pa boš videl če ti bo brez klime pri 90 na polno zalaufal. Jaz sem za silo sicer uštukal kar mi je na uporu odletelo, da sem imel dokler nisem novega dobil. Preveri mogoče ti je šla samo varovalka na uporu. Tisti termočlen pod uporom.
Upor lahko zmeriš z ohmmetrom. Če ga nimaš ga sigurno ima nekdo v bližini (žlahtnik, sosed, kozolčar...).
Pa tudi če ga nimaš, se da improvizirat z žarnico in par kosi žic, na akumulator.
Lahko tudi namesto upora priklopiš žarnico na malo daljše žice, pa ko bi moralo vklopit 1. bi morala žarnica zasvetit, če je vse ostalo ok.
Same releje se pa da test vklopit preko MultiEcuScan.
Vse je odvisno od (pred)znanja, iznajdljivosti... če poznaš vsaj osnove.