Na svoji pfl 156 2.0 ts, sm zdej ko je malo topleje in sem parkrat prižgal klimo opazil eno težavo.
Ko se avto malo ogreje in pri prižgani klimi obrati v prostem teku ostanejo na nekje 1600-1700 obrati. Enako je med vožnjo ko stisneš sklopko.
Obrati padejo na normalno če ročno izklopim klimo.
Aja, pa to se ne dogaja vsakič ko stisneš sklopko...parkrat ja, potem parkrat normalno padejo, potem parkrat spet ostanejo visoki...
Zdaj kolikor vem naj bi bili ob prižgani klimi obrati za nekih 100-200 višji, nikakor pa ne 1700 obratov. Motorček prostega teka je vrjetno na loputi in ga uravnava ecu. Je možno da serje elektronika na loputi?
Je imel kdo podoben problem oz. se mu sanja kje iskat napako?
@Banny, klima hladi normalno in se vklaplja normalno, saj kolikor sem uspel vidt, niso še dovolj visoke temp. da bi pretirano klimo uporabljal. Bi pa prej kot da je kaj s klimo narobe rekel da je narobe z uravnavanjem prostega teka ob prižgani klimi, katerega pa uravnava ecu. Avto je s cf3 motorjem z elektronsko loputo.
@alfa_samec, normalno, zato tudi sprašujem...tudi druga 1.8TS cf3 ki je doma funkcionira normalno. Tole 2.0 sem kupil nekje 2 meseca nazaj, s tem da se avto ni pretirano vozil, pa še ko se je se je z ugasnjeno klimo. Zdaj se malo več in dalj vozim pa sem opazil in zadeva je zelo nerodna, ker pri dovolj nizkih vrtljajih brez gasa avto sam vleče naprej.
@Binji, bom najprej poskusil nrdit ecu in throttle reset pa da vidimo kaj bo.
Opazil sem, da najbolj heca potem ko je avto ogret, pri mrzlem motorju in dokler ne odpre termostat se to ne dogaja oz. nisem opazil, tako da je možno da je kaj v zvezi z senzorjem temperature.
Ni nobenih čudnih zvokov, vizualno je z jermeni, kompresorjem itd. vse ok, tut klimo lepo ugasneš/prižgeš bp. Avto je pred mojim nakupom stal več kot leto dni, zato še najbolj sumim da je problem nekje na elektroniki oz. v regulaciji prostega teka pod obremenitvijo...lahko da je vlaga prišla v kakšen konektor, slabi stiki ipd.
Najprej bom naredil ecu in throttle reset, potem preverim temp. senzor, mam opcijo tut maf zamenjat ker mam enega rabljenega delujočega doma...potem bom pa videl kaj in kako.
Je avto stal brez priklopljenega akuja? Ker če je, potem je ECU že avtomatsko bil resetiran, ko ste ga prvič priklopili in zdaj dela v prednastavljenem modusu.
Naredi še enkrat reset, potem pa na dolgo in dinamično vožnjo.
No stvar je taka...na avtu je bil že ko sm ga kupil športni filter. Najprej sem tega odstranil in namestil orignal škatlo in cevi. Potem sem zamenjal MAF z drugim ki sem ga imel doma. Sproti sem očistil še loputo in potem narejen ecu & throttle reset. Cevi za zrak so brezhibne.
Nobene spremembe...mogoče je avto malo bolj odziven to je pa to.
Sem pa opazil da tudi brez prižgane klime obrati komaj opazno "zataknejo" tam okrog 1600rpm in potem padejo na normalno, na prosti tek.
Tekom tedna zamenjam še temp. senzor, potem sem pa počasi brez ideje.
Gas loputo zamenjaj (ce mas se eno) lahko je problem potenciometru ki je v njej. Ce bo potem ok pa odpri problematicno in jo probaj ocistit (tisti stranski pokrov kjer je mehanizem in konektor)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;