Pozdravljeni Alfisti!
Na forumu sem žal le občasno. Časovna kriza!!!
Pa vseeno nekaj odgovorov na vaša vprašanja.
Pritisk v kompresorju je omejen s prestavnim razmerjem jermenic za pogon. Pri 7000 rpm imam 0,5 bara. Več goriva je zaradi večjih injektorjev, elektronika ni nič predelana. Bati originalni, sistem pa dimenzioniran tako, da batov zaradi prerevne mešanice ne topi. Avto lahko hitro in enostavno predelate nazaj v prvotno stanje.
Avto sedaj bolj stoji in čaka na novega lastnika. Mogoče pa ga bom prodal brez kompresorja, kompresor pa bo na prodaj posebej. Imam več variant
Sedaj se že vozim z GTA, zaenkrat še brez kompresorja.
Tisti, ki vas še kaj več zanima mi pišite na naslov mg.@siol.net
Bom sigurno odgovoril.
Lp
Alfa 2.5 V6 Kompresor je bolj divja v nizjih prestavah, še posebno ker nima sistema proti zdrsavanju. V višji prestavi sta približno enaki.
Načeloma bi tudi šla vgradnja obstoječega kompresorja od 2,5 ampak stvari optimirat brez, da slučajno ne uničiš motor pa bi bilo malo težje.
Se ni za igrat, predrago. Bom počakal, da Z-Engineering to naredi namesto mene.
GTA je lepa rdeča.
Lp
Alfist RG napisal/-a:Pozdravljeni Alfisti!
Avto sedaj bolj stoji in čaka na novega lastnika. Mogoče pa ga bom prodal brez kompresorja, kompresor pa bo na prodaj posebej. Imam več variant
Sedaj se že vozim z GTA, zaenkrat še brez kompresorja.
Lp
tak avto ne sme stati. lahko bi ga dal komu od nas da ga mal na sprehod pelje. mogoče na kakšno avtocesto