Original 222€ (vrjetno obnovljena- nisem 100%) Je pa za menjavo predviden čas sedmih ur! Baje da je potrebno clo most dol spustit.andrejk napisal/-a:Okvirna cena sklopke za JTDjko?
Moderator: Tehnika moderatorji
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Originalne sklopke so obnovljene... tako, da ne vem, kaj hočeš povedati.SHadowX napisal/-a:Majhen nasvet, če vam je škoda stran metat denar za menjavo sklopke se raje izogibajte obnovljenih lamel. Sam sem moral zaradi le te menjat sklopko po 30k km.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Ne, original sklopke niso obnovljene, lahko pa kupiš obnovljeno sklopko v "Ricambi originali" škatli. Kakšna je njihova kvaliteta ne vem, pa mi niti ni do ugibanja.bass napisal/-a:Originalne sklopke so obnovljene... tako, da ne vem, kaj hočeš povedati.
Vse lepo in prav, če je material pravi in pa seveda debelina.bass napisal/-a:Jaz bi nabavil le sinter karbonsko lamelo (uravnoteženo na 12.000rpm), ostalo pa original, novo. Jtd pa v sanjah ne vidi 12k rpm, tako, da je to bolj kot ne overkill.
Je moglo bit že dolgo nazaj, al pa se vidva nista dobro razumela.brundo napisal/-a: Enkrat mi je en mehanik, sicer original sevis dejal, da sklopka z delom okrog 50000 SIT ali 208 EUR.
1 ura na 156 JTD? Ker boxer ni najbolj primerljiv po konstrukciji.stuntz napisal/-a:Kaj pa majmun dela 7 ur ??? a novo sklopko nardi ? Če sem jest neznalac to anredu v 1 uri in sm delal to prvič pol nevem res marajo met mehaniki čist gola jajca od vsega praskanja po njih.
Pol si pa res hiter, ker tovarniška norma za golfa sdi je okoli 3 ure. Za 156 JTD pa bližje 8. Je pa vsekakor res da veliko mehanikov nateguje ravno pri delu za menjavo sklopke.stuntz napisal/-a:na jtd ne na boxerju mi je dalal kolega sem bil odsoten pa nisem mogel na linjicu (golf SDI) sem delal
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov