Auu upam da ne... sklopka je bla menjana pred 5000 km... vztrajnik pa ni imel nic lufta. Sem menjal olje v celotnem zavornem sistemu (seveda tudi od sklopke) olje je bilo res dobesedno črno in se na sklopki kar pozna. Je bila en dan čisto vredu zdaj pa me spet malo heca. Tako da je pomojem kr glavni cilinder sklopke..??
Od GTjke mam doma pomožni cilinder, ker sem kupil novega preden sem menjal sklopko + vztrajnik v upanju, da je cilinder fuc. Lahko dam za test.
Se je pa pri meni potisni ležaj sklopke ukrivil. Pa z par 100km nisem mogel vec prestavljati; pred tem mi je pa treslo pri prestavljanju navzdol + pri speljevanju.
Pri tebi bi rekel prej glavni ali pomožni cilinder oz. zrak v sistemu.
Če si menjal samo sklopko in vztrajnik pustil star, je lahko tudi vztrajnik sedaj spustil dušo, čeprav je bil takrat ok. Baje se hitro lahko zgodi, da star crkne z novo sklopko, zato večina menja vedno komplet za ziher. Vse novo in je mir.
Po menjavi olja je sklopka obcutno boljša. Jas prisegam na cilinder ker se cutijo rasli tresljaji med tem ko sklopko spuščaš. Če med spuščanjem približno na sredini sklopke torej ko sklopka že malo grabi nehaš spuščati tresljajev ni torej predvidevam da vstrajnik ni?? Je kdo menjaval glavni cilinder sklopke, je zahtevno? Hvala za ponudbo mam kolega ki ima tudi cilinder doma in mi bo on posodo.
Cilindri samo odmikaja in spuščajo sklopko. Nimajo nobene veze s tresljali. Ali dela ali ne dela. Ko ne dela, ne boš mogel sklopke več odmaknit. Če dela na pol bi kvečjemu lahko med spuščanjem prehitro spustil in bi avto cuknil ali premalo odmaknil in bi bilo težko šaltat.
Trese verjetno najbolj ker vztrajnik opleta ko se mu lamela približuje in ko spustiš ga verjetno bolj umiri in več ne trese toliko.
Skratka cilindri nimajo nobene veze s tresljali. Oni samo odmikajo sklopko in potem spuščajo nazaj.
Vem ja ampak mi ne gre v račun ker vem kaki so tresljaji ko je vstrajnik švoh in to niso taki tresljaji. Danes sem se v zadevo malo poglobil. Sicer nevem zakaj nisem tega že prej naredil ampak dobro. Probal sem stiskati sklopko pri ugašenem motorju in se čutijo enaki '' treslajij'' pravzaprav se pa na pedalko prenaša neko škripanje. Nekaj pri sklopki škripa in to zadnje tri cm torej ko sklopko stisneš skoraj do konca. In to se čuti na pedali. Kaj bi blo to je mogoče da škripa koš? Jutri bom še malo bolj pogledal kaj bi škripalo upam da bom ugotovil. Tisto ko je pa sklopka primla samo pri dveh cm je pa bilo krivo olje ker je bilo reees slabo.
Pozdravljeni. Nekako sem ugotovil da je vrjetno res vstranjik fuč. Zanima me koliko bi še lahko zdržal če ima zdaj, zgleda, kar malo zraka. Pač pri speljevanju se čuti rahle tresljaje na pedalki. Speljevanje je normalno na zunaj se ga pa tudi ne čuje? Kaj izkušenj?
Samo mi ne da mira. Oz rad bi razumev zakaj je zjutraj in prvih 30 km sklopka cisto normalna. Ne trese in nic...ko zacnem pa skozi mesto bol kuplat s epa zacne malo poznat. Ko avto stoji dve tri urice je spet super sklopka...kak je to mogoce. Ce je vstrajnik fuc je fuc tudi v prvem kilometru... al kak?
Saj to mi negre skup.. skozi mesto je sklopka katastrofa.. ko se vozim relacijo je super...res je pa da ko sem menjav sklopko sem biv nerodn oz ne previden in sem lamelo narobe obrnil. In sem mogo se enkrat snet menjalnik. In ker ima pac alfica sistem da moras potisni lezaj naknadno stisnit skupaj... sem ga moral potem dobesedno raztrgat iz potisne plosce. Videti je bilo vse vredu in nisem kaj poskodoval. Lahko pa da bi se kaksna poskodba zacela videti zdaj po par tisoc km? Skratka malo bom se prestudiral pa pocakal da bom videl ali gre na slabse da bom videl ali je vstrajnik ali ne.
Daj preveri, če imaš na hidravličnem sistemu razbremenilec (damper). Ponavadi se nahaja tik pre hidravličnim cilindom na menjalniku. (lepo vidno na sliki, rjava okrogla jeba tik nad hidravličnim cilindrom)
Zna biti, da ti je ta jajc crknil, kot meni. Enostavno ga obideš. Cev, ki iz notranjosti pride priklpljena na ta damper, jo priklopiš direkt na hidravlični cilinder.
Kaj si naredil s potisno ploščo in ležajem ko si ju "raztrgal narazen" (čeprav se da v 15 sekundah brez poškodb) itak niti sam bog ne ve.
Puše vilic pa tudi 99% nisi spucal in podmazal...
Razbremenilca moj avto nima. Čemu pa služi? Neupam rečti ali je karkoli crknilo ko sem trgal narazen. Zgledalo je vse ok. Vilce in vse kar je potrebno sem vredu podmazal z mastjo ki sem jo dobo zraven sklopke. Mogoce kdo ve ali se kaj zagreje olje pri sklopki?