Sklopka - AR 156, 1.9 JTD(m)....(8V in 16V)

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
marjanvogrinc
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Po Mar 31, 2014 3:43 pm

Pozdravljeni!
Imam AR 156,1.9jtd 77kw,sportwagon,letnik 2000,prevozenih 235000,mislim da gre sklopka proti koncu,saj zagrabi cisto na vrhu,pedal je kr trd,ce pri speljevanju ne dam dovolj gasa,se avto zelo strese,trese pa tudi v prostem teku,in vcasih ko pohodim gas mi do 3000rpm vredu vlece,pol pa ko da mu pobere moc,nevem ka bi to blo,mogoc kaj z sklopko povezano.. zj slisal sem tud da tresenje povzrocajo nosilci motorja,ampak ta zgornji na motorju je se dober.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

glede na simptome in kilometre bi jaz rekel tudi vztrajnik.
menjaj komplet sklopka, ležaj, vztrajnik.
za tale motor boš dobil zelo ugodno, malo pobrskaj po netu in po forumu.
cena menjave pa bo tudi od 80-150 € odvisno od mehanika.
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

A nimajo ti motorji še enomasni vstrajnik in naj bi bili zelo trpežni? Drugače pa je to znak slabilh nosilcev ali pa vstrajnika. Če bi bila sklopka bi ti drsela okrok 2000-3000obratov.

To da ti ne vleče nad 3000 obrati nima veze s sklopko, preveri luftmesser (odklopi ga pa se pejd pelat z odklopljenim) če ti ne bo več morilo pol je to to in menjaj luftmesser. Drugače pa poglej mal cevi okrog turbine in IC
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Trese zaradi nosilcev motorja ali vztrajnika (tudi tukaj je dvomasni).

Trd pedal sklopke pomeni da je lamela sklopke že fajn obrabljena... tako da menjava vsekakor.

Vztrajnik najlažje "slišiš" tako da avto v prostem teku daš v ler. Spustiš sklopko, potem pa ugasneš avto in poslušaš. Če slišiš kakšno "rožljanje" (oziroma šklopotajoč zvok) med ugašanjem avta, je to znak da ima vztrajnik že luft in je zrel za menjavo.

Če izgublja moč v višjih obratih je lahko LMM ali pa tudi svinjarija v sesalnem kolektorju.
marjanvogrinc
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Po Mar 31, 2014 3:43 pm

Pozna kdo koga iz celja ki bi se dobro spoznal na alfe da bi mi to pogledal,ker trenutno obnavljam hiso in se mi ne splaca dajat denarja da menjam pol avta,pa se kar nebi blo nic bols.
Uporabniški avatar
TheRealDeal
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 724
Pridružen: To Jul 03, 2012 9:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Zagorje ob Savi

Da ne odpiram nove teme si bom kar tolo sposodil.

Že nekaj časa mi avto potresuje pri rahlem speljevanju in je že kar moteče. Speljujem kot kak začetnik :mrgreen: Ob prebiranju forumov sem prišel do spoznanja, da je lahko kriv vztrajnik. Avto ima 216.600 km in sklopka je bila nazadnje menjana pri cca 145.000km (po računih prejšnjega lastnika).

Sedaj imam nekaj vprašanj glede tega. Ali imajo 1.6 TS motorji enomasni vztrajnik (za JTD vem, da je dvomasni). V ePER-ju nič ne piše oz. nisem našel nobene informacije o tipu vztrajnika).

Slika

Na ebayu nisem našel nobenega vztrajnika za moj avto, sem pa na tej strani našel in se mi zdi, da je cenovno ugoden (glede na to, da so nekateri vztrajniki 400€+). Koliko je kaj poštnine, če naročaš s te strani ?

http://ricambi.alfisti.net/product_info ... pider.html

Morda kdo ve, kje dobiti vztrajnik v SLO?

Če bom menjal vztrajnik, potem je najbolje še menjat komplet sklopke.

http://www.avtocona.si/versiune/15529/t ... html#focus

Sachs, LuK, Valeo ---> to naj bi bilo eno in isto kolikor sem zasledil na forumu ?

Ali je še kaj pametno menjati poleg teh naštetih stvari ?
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

TS nima 2 masnega vztrajnika...

čudno se mi zdi da bi vztrajnik odbilo, razen če bi zelo zelo sklopka drsela kdaj...

se pomoje bolj splača dat brusit (ravnat) vztrajnik če je le ta zvit..
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Evo danes na božič je alfa ratala nepremičnina:( Probem je bil že nekaj časa, ker mi je pedal od sklopke občasno lezel not, nato sem ga z nogo potegnil ven in je blo spet en čas ok, sedaj mi je pa pedal ostal not in ostal na tleh. Sklopka je pa tudi že slaba, saj mi občasno zdrsava. Je za pedal kriv glavni cilinder sklopke in se da kaj na hitro rešit, brez nekih velikih stroškov, da bi bilo še za kak mesec? V avto nimam namena več vlagat, ker kupujem 159.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Cilinder sklopke glavni ali pomožni na menjalniku. Za pomožnega se za par € dobi set za obnovo. Za glavnega pa ne.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
sebastijan1982
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: Če Feb 18, 2016 8:35 pm
Vozilo: 156 1.9jtd mjet

Jaz prodam sklopko novo od valeota... zapakirano... potisni lezaj... lamela... kos... 110eur 040 819 617
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Alfa spet v pogonu, spustil je pomožni cilinder sklopke in tudi ves ta čas ko mi je pedal ostajal not je bil verjetno to problem, pa še zaenkrat mi sklopna ne drsi več(bom videl jutri ko se bo motor segrel), tako da je bil tudi to lahko vzrok.
Vglavmnem alfa se spet premika, z minimalnim stroškom :D
miki007
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Po Jul 01, 2013 1:28 am

Pozdravljeni! Pred kakimi tremi mesci (9000 km nazaj) sem menjal sklopko. Prvih nekaj tisoč kilometrvo je bila sklooka super. Zdaj je pa postala malo trša. To me pravzaprav ne moti kaj dost. Me pa moti to da sklopka ne prijema postopoma...torej ko stisnem dam v brzino in začnem počasi spuščati pa sklopka kr ne in ne zagrabi potem pa nekje vmes v 1 ali 2 cm sklopka zagrabi. To je zelo moteče pri speljevanju v breg, ker moram nabulati obrate da avto ne vgasne in se počutim ko kakšen penzjonist za volanom. :-k Vglavnem občutek je kot bi bila sklopka že na koncu. Kaj bi lahko blo to? Je mogoče povezano z oljem? Bi moral menjati olje? Hvala za odgovore. :D
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Preglej raje oba hidravlična cilindra...
miki007
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Po Jul 01, 2013 1:28 am

Bom pogledal ja. Samo druga ko pa če masti tak nemorem videt? Po mojem olje ne slini kje ven ker imam skos maximalno količino zavornega olja.
miki007
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Po Jul 01, 2013 1:28 am

Pregledal sem oba cilindra. Zgledata mi normalno. Opažam da je zjutraj ko avto prižgem se odpeljem in dam iz prve v drugo in tak dalje je sklopka normalna pač pedalka je zelo fajna :D Ko pa parkrat kuplam rata pa sklopka bol trda...prime samo na zadnjih dveh cm...ko speljujem celi avto nekako trese vglavnem katastrofa. Ko se po mestu vozim ko je pač treba veliko kuplat...se mi zdi da je še slabše. Plus tega se mi zdi ko kuplongo pritisnem da je ne čisto do konca odmakne od vstrajnika ker imam občutek na menjalniku kot da bi malo grobo šlo šaltat...kot da sklopke nebi pritisno čist do konca...je že imel kdo kakšne take težave? Malo imam občutek da na začetku pedelka malo ''fraj hodi'' tak da bom jutri probal eintliftat sistem pa upam da bo kaj bolš ampak vem da to ni edini razlog... :O
Odgovori
  • Informacija