Podvozje: Škripanje/ Pokanje/ Drgnjenje... - AR 147/ 156/ GT

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Puše že imam kuplene eno leto sam nisem se se lotil menjave. Sem kupo original 8e. Sam ne razumem kaj si porezal? Kak si puso porezal, če ke cela v pesti?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Guma in sredinski cilinder sta padla ven, preostali zunanji kovinski cilinder pa sem potem z žagico porezal, ga zvil malo in potem počasi izbil. Je bil kar fejst zarjavel na površino, pa ni želel kar tak ven, da bi ga potisnil.
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Aha zaj pa razumem. Ja meni je mehanik rekel da bo vse narazen vzel In ven sprešal. Sam da bo zaradi teh dveh puš pol avta zadi razkopal, razmislam da bi pusto kak je je. Tak hudo lufta tut ni.
Sem mislo če je kaka zadevica da je dolg vijak daš skozi pušo,na obeh konjih nastavek in da vijačiš in puso ven potegne. In dobis pušo ven a avtu , ne da vse narazen šravfas. Ker da oba kraka dol jemle ma kr dela pomoje.
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

xalfist napisal/-a:Aha zaj pa razumem. Ja meni je mehanik rekel da bo vse narazen vzel In ven sprešal. Sam da bo zaradi teh dveh puš pol avta zadi razkopal, razmislam da bi pusto kak je je. Tak hudo lufta tut ni.
Sem mislo če je kaka zadevica da je dolg vijak daš skozi pušo,na obeh konjih nastavek in da vijačiš in puso ven potegne. In dobis pušo ven a avtu , ne da vse narazen šravfas. Ker da oba kraka dol jemle ma kr dela pomoje.
meni je moj mehanik isto razlagal, da je treba vse stran pobrat za zamenat te puše. Če imaš zadaj vse že pomenjano bi se jaz spustil še v tole. Enostavno jebeš ostalo podvozje, če ima nekaj luft. Sila se nekam prenese. Tako sem jaz na obnovljeni volanski letvi moral menjati po enem letu notranji končnik, ker zgornje roke niso več opravljale svojega dela.
Slika
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Jaz sem moral dati dol še kolesni ležaj, ker je bil vijak kontra in ga ni šlo vzet drugače ven, ker ni šel mimo #-o (ne vem pa ali je bil original tako dolg vijak ali so že kdaj menjali to ...)

Tale tukaj KLIK je prav obnjen in gre potegnit ven, moj pa je bil kontra privijačen, se pravi je šel ven proti disku in je bilo treba vzet vse narazen. Saj če bi vedel pred menjavo to, bi ne šel menjavat, samo ko sem že imel napol razmetano ...

Pa pazi na ABS senzor, ker je zelo krhek ...
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Ja saj če bi menjaval na avtu bi raje prerezal vijak pa dal novega not, kot pa lezaj dol jemal, se mi zdi hitrejsa rešitev. Ja vse ostalo je zadaj ok. Ker v teh nihalnih rokah sem menjal pušo, ostala mi je se samo ta pusa v tem kraku. Pa spredaj menja spodnje roke plus stabilizator gumice in nima nikjer lufta vec.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Je originalno orodje narejeno tako, da ni potrebna nikakršna demontaža ostalih delov!

Dela pa je za kako uro mogoče z originalnim oordjem.

Vprašaj na pooblaščencu, če imajo orodje za to. Ker univerzalno orodje ni ustrezno. Vedno je potrebna demontaža ležaja in zaščite diska. Zaradi starosti pa lahko z demontažo uničiš še dober ležaj, če je zarjaveno in imaš dodatnih 200€/stran stroška.
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Saj za to se mi gre da se ne razstela cel zadni del, od lezajev, abs senzorjev itd. Bom vprašal na petrovčiču z čem delajo, pa če imajo to orodje bom dal to menjat njim.

Še ena opcija pa je ki vzame več časa da si orodje naredim doma. Oz z forom, še ni dela na avtu da ga nebi snela tut če sma delala home orodje, sam vzame pač dost časa.
Imam v mislih kako bi zgledalo sam nevem če je dovolj prostora.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

In v primeru, da se ti razsipa ležaj in izgubiš krogle, je zelo velika verjetnost, da ti v trgovini prodajo napačnega (in seveda dražjega), ki ne paše na prve modele :roll:
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Na 156 se brez problema zbije to pušo ven ko je vse namontirano. Samo vzodolžno roko odšravfaš, da dobiš stran vijak, ki gre preko puše.

Potem sem pa jz malenkost zvil zaščito diska, da sem lahko zvil vn pušo. Notri pa po sistemu dolgega vijaka, pa par narejenih podložk, itd. Samo zateguješ in jo vbistvu naprešaš notri :)


EDIT: Kot je pa omenil alfa samec. Pri 147 sem imel ne dolgo nazaj problem s tem z eno stranko. Dobi se bolj kot ne samo ena vrsta zadnjega ležaja. Ki ima premer 35mm če se ne motim. So pa nekatere 147 (mislim, da starejše) s 30mm notranjim premerom. In potem ker se sploh ni moglo dobit nikjer 30mm, sem jih moral žal usmerit na original servis.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Sicer zadnji ležaj se ze menjaval in dobil tut pravega mislim da od skf oz snr se ne spomnim več cena vem da je bila 120 z popustom 90.
Razmislam da bi naredil tak profil [ skoz zvrtal luknjo, skozi dolg vijak na drugi strani matico enake velikosti kot puša oz mm tanša in ko bi vijačil bi pušo vleklo ven, pušo pa bi potegnilo v ta [ profil. Sam nevem če je dovolj placa da se nasloni ta profil na pesto.
Ker sila bi kr bla ta da bi moglo vredu sedet.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Originalno orodje je narejeno tako, da se pušo iztiska ven stran od diska, vtiskuje pa k disku.
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

To imam v mislih
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Tako zadevo bi naredil-podobno hehe
Slika
Chuck
Alfist
Alfist
Prispevkov: 331
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 1:22 pm
Vozilo: 2002 Alfa Romeo 1.9JTD
Kraj: Sevnica-Krško

http://www.buycarparts.co.uk/fortune-line/7877130

Je kdo že naročeval te dele za svojo alfo? Sumljivo poceni je ta zadeva, tako da me zanima kako se obnese.

LP
D'oh!

2000 Alfa Romeo 156 1.9JTD wracked
2004 Alfa Romeo GT 2.0 JTS sold
2002 Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD daily driver
Odgovori
  • Informacija