Motor Control System Failure (M.C.S.F.) - AR 147 / 156, TS

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
simnov
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 780
Pridružen: Po Avg 23, 2010 9:50 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Ts 1.6 Distinctive
2006 120KM

alfa_samec napisal/-a:Pri varovalkah je priklop pod volanom. Če ne veš kje je priklop, kako boš pa vedel kako poiskati napako v programu?
Ja to sem pa siguren da bom znal.
simnov
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 780
Pridružen: Po Avg 23, 2010 9:50 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Ts 1.6 Distinctive
2006 120KM

Tole mi je pokazalo kateri je to na avtu pa ne vem če mi vi poveste pa katerega naj naročim na ebay (original)

Slika

Slika
Zadnjič spremenil simnov, dne Po Feb 24, 2014 11:39 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kako je s porabo olja? Če je visoka, boš menjaval lambde po tekočem traku, najprej tisto potem porihtaj in šele nato lambdo. Senzor 1 je verjetno zgornja lambda, ne vem pa ali leva ali desna. Preglej kako so priklopi, če ni kaj odklopljeno, prekinjeno, uničeno. Mogoče se vidi na oko.
simnov
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 780
Pridružen: Po Avg 23, 2010 9:50 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Ts 1.6 Distinctive
2006 120KM

alfa_samec napisal/-a:Kako je s porabo olja? Če je visoka, boš menjaval lambde po tekočem traku, najprej tisto potem porihtaj in šele nato lambdo. Senzor 1 je verjetno zgornja lambda, ne vem pa ali leva ali desna. Preglej kako so priklopi, če ni kaj odklopljeno, prekinjeno, uničeno. Mogoče se vidi na oko.
Ja točno to me muči levi ali desni.
Poraba olja recimo 1l ga dolijem na 10.000KM.
simnov
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 780
Pridružen: Po Avg 23, 2010 9:50 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Ts 1.6 Distinctive
2006 120KM

Evo tako zdaj vem kateri je zanič izklopil sem onega pri akumulatorju in mi je pokazalo , da sta zanič oba,ko sem ga priklopil nazaj mi je pa samo enega pokazalo.Tako , da zdaj vem , da je zanič on pri jermenu oz klimi.
simnov
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 780
Pridružen: Po Avg 23, 2010 9:50 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Ts 1.6 Distinctive
2006 120KM

Jo tole ti pa , da mislit drži kot hudič segrevamo in se odtrga zdaj so pa navoji not ostal.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ste porihtali? Nekaj me še zanima: koliko km ima motor? Ker te zgornje lambde imajo življenjsko dobo 160.000 km, potem pa jih je potrebno menjati (tako pišejo pri Boschu). Lahko se namreč zgodi, da bo kmalu potrebno menjati še desno.
simnov
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 780
Pridružen: Po Avg 23, 2010 9:50 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Ts 1.6 Distinctive
2006 120KM

evo danes sem pogledal povprečno porabo pred menjavo je bila okoli 7.2L zdaj pa kar 8.6L zakaj to ali mi samo pravo porabo zdaj kaže ker sem resetiral računalnik.
Uporabniški avatar
TheRealDeal
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 724
Pridružen: To Jul 03, 2012 9:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Zagorje ob Savi

Tudi sam imam težave z MCSF. Po narejenem velikem servisu in menjavi izpušnega kolektorja + sprednjega katalizatorja, dobivam opozorilo MCSF.

Danes em peljal avto na diagnostiko in izpisale so se te 2 napaki:

Slika

Na hitro sem pogooglal te napake, vendar sem našel več različnih odgovorov.

1. Jermen (Cambelt) ni našponan (nekaj v tem smislu)
2. Zanič MAF
3. Zanič Lambda sonda/e

Mi zna kdo od vas bolj natančno povedat kaj bi to lahko bilo ? Je že kdo izkusil to napako ?

Gre se za AR 147 1.6 TS 88kW let. 2001.

Jama brez dna :evil:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Zamaknjen jermen?

P1177 - Synchronization Fault

Torej napaka sinhronizacije.

Če ste kaj jermen tikali, potem tu začni iskati rešitve.
Uporabniški avatar
TheRealDeal
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 724
Pridružen: To Jul 03, 2012 9:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Zagorje ob Savi

alfa_samec napisal/-a:Zamaknjen jermen?

P1177 - Synchronization Fault

Torej napaka sinhronizacije.

Če ste kaj jermen tikali, potem tu začni iskati rešitve.
Nekateri so imeli težave z MAF-om, ko so imeli te napake. Sedaj berem tole:
if the maf is knacker the result should be:

rough idle, great acceleartion.
Pri meni, ko vžgem avto mrzel, je idle cca 1100-1200rpm, v petih minutah v leru oz. krajši vožnji pade (kot mora biti) na 880 rpm.

Lahko pa je tudi nekaj v zvezi z long term fuel trims (multiplicative), za to pa nimam pojma, kaj bi lahko bilo.

Jermen je pa bil menjan februarja. Narejen komplet veliki servis. Avto lepo teče, jermen nič ne cvili.
Uporabniški avatar
TheRealDeal
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 724
Pridružen: To Jul 03, 2012 9:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Zagorje ob Savi

Še en odgovor s tujih forumov, ki zna biti v mojem primeru pravi:
No, no, no and no.........

Be very careful when googling manufacturer specific fault codes.......P1XXX. They are different for different manufactures.

As far as I remember P1177 and P1178 indicate that the multipicative fuel trims have maxed out. That means that the ECU has adjusted the injector timings until they have limited. That could mean that there is an airleak between the MAF and the lambda sensors. The fact that both banks are showing the same fault eliminates a hole in either exhaust pipe before the lambda sensors (2001 TS.......is it a CF3 engine with two lambda sensors before the final cat).

So it's a fault that affects both banks. That could be a leak between the MAF and throttle body or else the MAF itself.

Check for an airleak between the MAF and the throttle body (split in the duct)......sorry I don't know if the codes indicate that the fuel trims are adding or subtracting fuel.

Otherwise change the MAF.
Kaj nisem kupil nemca :lol:
Zadnjič spremenil TheRealDeal, dne Po Apr 14, 2014 11:06 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Pri meni, ko vžgem avto mrzel, je idle cca 1100-1200rpm, v petih minutah v leru oz. krajši vožnji pade (kot mora biti) na 880 rpm.
To je čist ok.

Jaz bi najprej šel, da preverijo jermen, ker to je edino kar pade pod termin sinhronizacija. In če se je po menjavi jermena prižgala lučka ...

Edit: aha, vi ste potem še varili nekaj izpušni kolektor, morda je tam kje kakšna luknjica in piha mimo. Ali pa cev za zrak.
Uporabniški avatar
TheRealDeal
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 724
Pridružen: To Jul 03, 2012 9:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Zagorje ob Savi

Da, katalizator je bil pošvasan, ker je bil odrezan.

Slika
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Katalizatorja sta tisti dve bunki spredaj. En katalizator je pa še za flexi cevjo, tako postrani je obrnjen, tam je tudi tretja sonda, ki preverja delovanje katov.

Witboy ima na zalogi komplet izpuh za 1.6 TS :wink:
Odgovori
  • Informacija