Možno ja... Ker je na kolenu... Pa mi je mehanik štukal-nevem kako in nevem z čim... Zdaj se tri dni vozim z štukano cevjo... No upam da ni nič večjega... Me pa zanima če se lahko z avtom peljem v službo v nedeljo in ponedeljek, ter nato direkt k mehaniku... Cca.17-km imam do službe... Se pravi skupaj cca.68-km... Ni mi vseeno, ampak mi drugega ne preostane kot da se peljem...
moofdi napisal/-a:
Rabi računalnik po menjavi MAP in overboost senzorja reset/kalibracijo?
Ker včeraj ni bilo ne duha ne sluha o tej napaki, pa je bla avtocesta, pospeševanje v 4-5 prestavi, parkrat je šla do 4krpm+ pa je vse fukcioniralo kot mora...dokler ni pač senzor mrtve točke rekel da se ne gre več.
Kaj si ugotovil kaj glede tega, jaz sem imel isto tezavo oz jo imam, pa je bil zamenjan overboost ventil in ko sem ga dobil jaz v roke in ga spravu nad 3200 rpm je takoj odrezalo moč. Več al manj se to dogaja v 4, 5, 6..
2,3 lahko tudi do 4.000+ spravim brez napake..
TribesMan, ko sem ti reku da je bla ugotovljena napaka sem se ocitno motil
moofdi napisal/-a:
Rabi računalnik po menjavi MAP in overboost senzorja reset/kalibracijo?
Ker včeraj ni bilo ne duha ne sluha o tej napaki, pa je bla avtocesta, pospeševanje v 4-5 prestavi, parkrat je šla do 4krpm+ pa je vse fukcioniralo kot mora...dokler ni pač senzor mrtve točke rekel da se ne gre več.
Kaj si ugotovil kaj glede tega, jaz sem imel isto tezavo oz jo imam, pa je bil zamenjan overboost ventil in ko sem ga dobil jaz v roke in ga spravu nad 3200 rpm je takoj odrezalo moč. Več al manj se to dogaja v 4, 5, 6..
2,3 lahko tudi do 4.000+ spravim brez napake..
TribesMan, ko sem ti reku da je bla ugotovljena napaka sem se ocitno motil
Pri meni je bil očitno problem obnova turbine...ko so nazaj sestavljali turbino so narobe nastavili štangico wastegate-a. Ko sem sam malenkost podaljšal dolžino štangice je bilo vse ok, pa po občutku je tudi avto šel bolje.
Pri meni je bil očiščen EGR in MAF ter obnovljen turbo, vse v roku 2eh dni pa je potem začelo vn metat napako. Potem je bil zamenjan overboost ventil in MAP senzor. Bilo je boljše vendar je včasih v 5i prestavi še vedno vn vrglo napako. Ko je bil nastavljen wastegate je blo vse ok.
moofdi napisal/-a:
Pri meni je bil očitno problem obnova turbine...ko so nazaj sestavljali turbino so narobe nastavili štangico wastegate-a. Ko sem sam malenkost podaljšal dolžino štangice je bilo vse ok, pa po občutku je tudi avto šel bolje.
Pri meni je bil očiščen EGR in MAF ter obnovljen turbo, vse v roku 2eh dni pa je potem začelo vn metat napako. Potem je bil zamenjan overboost ventil in MAP senzor. Bilo je boljše vendar je včasih v 5i prestavi še vedno vn vrglo napako. Ko je bil nastavljen wastegate je blo vse ok.
Ja, saj to sem opazu, ko sem poskusil drugi overboost ventil ne naredi vedno. Samo ocitno je razlog v turbini. Sicer ni bila se obnovljena.
EGR je bil zamenjan marca, od takrat se je zacela pojavljat napaka, sprva zelo redko, nato vedno bolj pogosto. MAF sem tudi ze menjal sicer 2 leti nazaj ma je bil zamenjan.
Je mozno da se wastegate kaj rastela oz da ga je potrebno kaj scistit?
Wastegate (oziroma VNT, ker te turbine majo VNT, ne wastegatea) se zelo težko razštela. Možno je recimo da se je na samem mehanizmu VNT znotraj turbine nabrala svinjarija, in se lopatice ne premikajo lepo. To bi recimo lahko bil problem.
Drug problem pa bi lahko bil sam MAP senzor. Včasih se zgodi da začne MAP senzor kazat napačne vrednosti (previsoke).
Najlažje preveriš tako da priklopiš na diagnostiko, in pogledaš parameter "boost pressure" ko je motor izklopljen. V takem primeru moraš videti cifro pod 1000mbar (tipično okoli 980mbar - mal več če si ob morju, mal manj če si kje visoko v hribih). Če vidiš cifre nad 1000mbar je to znak da nekaj ni čist OK. Samo ponavadi mora kazat vsaj 1050 ali več da to povzroča težave.
Jah pol pa raje ne bom jaz odpiral..bom dal dol pa poslal na obnovitev ce se bo to izkazalo. Komu je najboljse poslat, vem da je nekaj ljudi ki se s tem ukvarja samo bi rad enega da je garantirano kvaliteten.
Ce ne vpliva ciscenje bom pa samo preveril pritisk. Tolko boljse manj dela
Crazy Alfista napisal/-a:Ce je map res zabasan z sajami, potem lahko probas ocistit
Glede turbine pa kolk si vesc v sraufdanju?ce je kaj znanja, potem se da doma resit
Bom pogledal za vikend..glede na to da imam res prekratke razdalje z dizlom se mi dosti krat prevec zapaca..zato tudi razmisljam o prehodu nazaj na bencinarja
Drugace v sraufanju sem precej vesc..samo malo skepticen glete tega da bi to probal
evo pa se preveril sem parametre pod kontaktom..TribesMan kaj pravis?
Lepa novica da je ok.. samo to pomeni da ce ni MAP in ce ni overboost in cevkice za vakum..se tezava skriva v turbini..ali VNT zapacan al pa mogoce kaksno krilo veternice..vsekakor..juhu spet se bo sraufalo