Obnova 3.0 V6

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Ma ja jaz sem te klical :D
Alan te pokličem enkrat ta teden. Rabim strokovni nasvet.
Pepo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 142
Pridružen: To Sep 09, 2003 11:38 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Tole me zanima, kajti takega primera na temle forumu menda še nismo obravnavali. Razpad bata v šestaku :( ?? Po moje tudi v okolju, kjer je bilo Alf bistveno več, redek primer.

Je zgodovina avta kaj bolj znana? Je zadeva preterana, so se kakšne težave pojavljale že prej? So bili servisi redni in katero olje je uporabljal Mitjaz? Kaj pravi mehanik, kako se je to lahko zgodilo?

Glede na prve prognoze o utrganem jermenu in posledično sesutih vseh ventilih, ojnici in kakšni odmični gredi utegne biti zamenjava uničenega bata (torej zamenjava bata oz. cilindra in pripadajočih delov) morda cenejša? Imam prav?
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

tuki sigurn ni za zamenjat sam bat pa cilinder..sigurno je nastradala tut glavna gred, kam vse so odleteli koščki razletenega bata in kje so nardili še kakšno škodo je tut vprašanje..ta spodnja glava je tut vrjetn zanč, ko je razleten bat po njej in ventilih udarjal..

bo pa vrjetn mitjaz sam več lahk povedal, ker je le vido kak vse skupaj zgleda :)
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Dräger
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2421
Pridružen: To Jun 06, 2006 9:40 pm

Robi prodaja 3.0 V6
viewtopic.php?t=23345
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Lep pozdrav vsem skupaj :)
Ker na našem trgu ni pametnih 166 3.0 V6 sem se po temeljitem razmisleku odločil da bom sam v lastni režiji poskusil obnoviti razpadel motor. Aktivnosti se izvajajo že od novega leta dalje, obenem se bo naredil tudi rahel tunning.
Pa začnimo :

Prvi korak je bil predelava obstoječega sesalnega kolektorja. Temu se zgladil notranje stene pri loputi za gas, povečal premer intake dela iz 43,5mm na 48 mm po odprtini. Po obdelavi sem ga pobarval z primerjem za aluminij ter rdečo barvo in danes izgleda takole:
Slika

Še slikica povečanih 48mm inteakov:
Slika

Pobarvana loputa za gas :
Slika

Zglajena stena na vhodni strani :
Slika

Očiščena gas loputa z ultrazvokom:
Slika

Seveda je bil barvanja deležen tudi pokrov ventilov:
Slika

Krom rorčeke sem spoliral, ko bo motor delal jih bodo čez čas nadomestili novi premera 48mm iz poliranega rostfraja:
Slika

Obdelal sem tudi injekotrski del. Z sten sem pobral okoli 2,5mm mesa, tako da je zgornji premer povečan iz 43mm na 48mm, spodnji pa iz 40mm x 47mm na 44mm x 51mm. Injektorje mi je sčistil in pretestiral pretok uporabnik Fish. Prilagojena so tudi tesnila da ustrezajo novim meram.

Slika

Slika

Slika


O obdelavi glav pa naslednjič 8)
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

INHO je vse skupaj ...

... kako naj se izrazim ...

... nagravžno pofarbano ...

... pa pretiravanje s tanšanjem, saj ti skorajda nič materiala ni ostalo na priklučkih na kolektorju.

Pa sam en nasvet, da lopute ne premikaj, dokler ne snameš pogona. :wink:


Kakorkoli že, naj ti čim bolje uspe, kar si si pač zadal.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Bomba =D> Samo ne obupaj :mrgreen:
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

El Barto napisal/-a:INHO je vse skupaj ...

... kako naj se izrazim ...

... nagravžno pofarbano ...

... pa pretiravanje s tanšanjem, saj ti skorajda nič materiala ni ostalo na priklučkih na kolektorju.

Pa sam en nasvet, da lopute ne premikaj, dokler ne snameš pogona. :wink:


Kakorkoli že, naj ti čim bolje uspe, kar si si pač zadal.
Obrazložitev prosim?
Berem to povsod, pa noben ne napiše zakaj, sam sem jo že dostikrat premikal pa ni nič drugače.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Če je temu tako, potem OK in pač spreglejte napisano.

Sem pa večkrat na angleškem forumu bral o menjavah pogona po ročnem premikanju lopute - nespretnost, pretiravanje ... ne vem.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Ja glede barvanja se strinjam, bi lahko izpadlo veliko boljše če bi dal zadevo prašno lakirat. :)
Kar se tiče tanšanja ni panike stena na kolektorju je še vedno 1.5mm.
To o loputi pa prvič slišim...
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Ne vem zakaj, ampak katerikoli Arese V6 pobarvan na rdeče mi zgleda grdo, kaka chrome ali celo dark chrome barva bi mi izpadla precej lepše.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Tema malce očiščena, sedaj pa prosim, da pišete kulturno.

Pred oddajo posta pa globok vdih in predogled posta!

Vsa nesnaga od sedaj naprej bo seveda brisana, najbolj vztrajni pa boste prejeli lepe nagrade.
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Alan napisal/-a:
El Barto napisal/-a:INHO je vse skupaj ...

... kako naj se izrazim ...

... nagravžno pofarbano ...

... pa pretiravanje s tanšanjem, saj ti skorajda nič materiala ni ostalo na priklučkih na kolektorju.

Pa sam en nasvet, da lopute ne premikaj, dokler ne snameš pogona. :wink:


Kakorkoli že, naj ti čim bolje uspe, kar si si pač zadal.
Obrazložitev prosim?
Berem to povsod, pa noben ne napiše zakaj, sam sem jo že dostikrat premikal pa ni nič drugače.
to loputo se dejasnko da premaknit na roko, ce je pogon gor?

pri vseh drugih se ne premakne nikamor, in ce silis, seveda zvijes akse na pogonu

cudno to
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Zadeva ni nič drugega kot koračni motor in par zobnikov, mam doma mojo razdrto in na avtu ta veliko od maseratija in je vse isto. Komot se jo odpre saj se s tem pač zavrti motorček in ko se jo spusti se nazaj zapre in to je to.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Najbrž že nestrpno čakate drugi del dokaznega gradiva :)

Brez generalne in malo tunninga na glavah ni šlo.
Prilagodil sesalne kanale na nove mere ter zgladil vse stene na sesalni in izpušni strani. Nižane so tudi za 0.8mm (alanov recept) na šmirgl mašino. Stebla sesalnih ventilov so stanjšana iz 7mm na 5.85mm, izpušne ventile sem pustil na miru. Tefloni so vsi novi, vsak ventil je ''požlajfan'' na svoje sedišče.
Še fotkice


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Komora v kateri je razneslo bat je hvala bogu brez resnih poškodb. Zvilo mi je le tri ventile. Očitno imamo alfisti srečo...

Slika

Še slikica odmičnih gredi po 217 k prevoženih kilometrov. Kot nove :)

Slika

Obnovljene sestrice na kupu :D

Slika
Odgovori
  • Informacija