Problemi z Alfo 164 QV

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Amortizer sem resil, hvala Ray-u. =D>

Hja, tezavice so vedno, v mojem primeru se grehi prejsnjega lastnika, avto pa 164 3.0 V6 12V QV.
Z motorjem imam zelo cudne probleme, ne vem ce je to ravno povezano ampak vseeno. Odkar imam avto se mi je dogajalo, da so obrati zaceli obcasno nihato tja nekje do 2000 obratov, tudi ko je bil avto ogret(takrat se posebaj rado), v zadnjem casu pa se mi je zacelo dogajato, da avto ne vzge. Recimo zjutraj moram verglat po par minutk in se zrawen se poigravat s pedalom za gas, da po pokasljevanju in pokanju dvignem obrate nad 1500 in jih tam drzim kako minutko, da potem motor ne crkne, dokler se ne ogreje je vidno upadanje moci in potem je ze samo spelevanje tezavno zaradi tega. Potem pa se cez noc nekaj "premakne" in avto kresne iz prve, zal le da to veselje drzi le par dni. Sicer se mi samo dozdeva, ampak, ko avto vziga normalno, se mi zdi da obrati nihajo, ko pa se trudim z vziganjem pa ne. Razmisljal sem ce bi bilo kaj narobe s temperaturnim senzorjem hladilne tekocine ECU-ja, pa ne vem kaksne upornosti, bi moral imeti pri kateri temperaturi. Ce imate se kaksne ideje z njimi kar na plan.

Druga tezavica, pa je malo drugacna, zgubljam olje. :cry: Motor je imel generalko pred okol 10-15 tisoc km. Zaradi pretegovanja mehanika, ki je to pocel je sicer bilo strto tesnilo pokrova ventilo, vendar sem to zamenjal. Se vedno pa zgubim priblizno liter sintetike na 500km in to ne skozi izpuh tako, da mi je uganka kam zgine ta liter olja v tako kratkem casu. Bi mi kdo lahko priporocal kaj pogledat oz kje bi mi lahko za neko zmerno ceno to pregledali?:wink:

Za vse odgovore in ideje se vnaprej zahvaljujem :D
Emperor of The Dark Realm
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

SHadowX napisal/-a:Amortizer sem resil, hvala Ray-u. =D>

Hja, tezavice so vedno, v mojem primeru se grehi prejsnjega lastnika, avto pa 164 3.0 V6 12V QV.
Z motorjem imam zelo cudne probleme, ne vem ce je to ravno povezano ampak vseeno. Odkar imam avto se mi je dogajalo, da so obrati zaceli obcasno nihato tja nekje do 2000 obratov, tudi ko je bil avto ogret(takrat se posebaj rado), v zadnjem casu pa se mi je zacelo dogajato, da avto ne vzge. Recimo zjutraj moram verglat po par minutk in se zrawen se poigravat s pedalom za gas, da po pokasljevanju in pokanju dvignem obrate nad 1500 in jih tam drzim kako minutko, da potem motor ne crkne, dokler se ne ogreje je vidno upadanje moci in potem je ze samo spelevanje tezavno zaradi tega. Potem pa se cez noc nekaj "premakne" in avto kresne iz prve, zal le da to veselje drzi le par dni. Sicer se mi samo dozdeva, ampak, ko avto vziga normalno, se mi zdi da obrati nihajo, ko pa se trudim z vziganjem pa ne. Razmisljal sem ce bi bilo kaj narobe s temperaturnim senzorjem hladilne tekocine ECU-ja, pa ne vem kaksne upornosti, bi moral imeti pri kateri temperaturi. Ce imate se kaksne ideje z njimi kar na plan.

Druga tezavica, pa je malo drugacna, zgubljam olje. :cry: Motor je imel generalko pred okol 10-15 tisoc km. Zaradi pretegovanja mehanika, ki je to pocel je sicer bilo strto tesnilo pokrova ventilo, vendar sem to zamenjal. Se vedno pa zgubim priblizno liter sintetike na 500km in to ne skozi izpuh tako, da mi je uganka kam zgine ta liter olja v tako kratkem casu. Bi mi kdo lahko priporocal kaj pogledat oz kje bi mi lahko za neko zmerno ceno to pregledali?:wink:

Za vse odgovore in ideje se vnaprej zahvaljujem :D
Kar se tiče ne vžiganja, pokanja ko je mrzu, ti jaz predlagam da odklopiš debimeter(merilec pretoka zraka) oz. sondo lambda! Če je karkoli na teh dveh rečeh bi moral avto boljše delat če imaš odklopljeno! Seveda ne bo delalo kot če bi dal gor nove dele, a to je samo za testirat brez testerja! :roll:

Kar se pa tiče puščanja olja, hmmm, mislim da če bi ti ga 1l na 500km steklo ven bi imel doma pod avtom vsak dan lužo!!!
Po mojem ti ga tolko spije "skozi" auspuh! A si prepričan da je bila generalka narejena RES :?: :?: :?: ??? Če bi bila pred 10-15kkm nebi smelo piti tolko olja, seveda če je bila narejena KOT JE TREBA :x !

Ciao Alfista :D
Slika
ginek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 399
Pridružen: Po Dec 15, 2003 11:25 pm
Član Alfa Kluba: 0

Jaz sem imel podoben problem (ne isti avto - ampak se to lahko vsakemu zgodi), naenkrat ni hotel vzgal niti pod razno, ce pa mi je ze uspelo pa je tekel precej nad vrtljaji prostega teka.

Tester ni pokazal nic.

Na koncu smo ugotovili, da je senzor za temp. vstopnega zraka se pokvaril in to tako, da je vcasih se delal cisto normalno, ce pa si ga malo potolkel je zacel delovati tako da je "kazal" fiksno nekje -20° celzija - posledicno je ECU zaradi tega motor "zalival" z gorivom.

Okvara je bil taka, ce si ga malo "potolkel" je spet zacel normalno delati. V glavnem grozno. Po zamenjavi senzorja (okol 5000SIT) je stvar delala spet kakor mora.

Poglej svecke, ce so "zalite".
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Alfista napisal/-a: Kar se tiče ne vžiganja, pokanja ko je mrzu, ti jaz predlagam da odklopiš debimeter(merilec pretoka zraka) oz. sondo lambda! Če je karkoli na teh dveh rečeh bi moral avto boljše delat če imaš odklopljeno! Seveda ne bo delalo kot če bi dal gor nove dele, a to je samo za testirat brez testerja! :roll:

Kar se pa tiče puščanja olja, hmmm, mislim da če bi ti ga 1l na 500km steklo ven bi imel doma pod avtom vsak dan lužo!!!
Po mojem ti ga tolko spije "skozi" auspuh! A si prepričan da je bila generalka narejena RES :?: :?: :?: ??? Če bi bila pred 10-15kkm nebi smelo piti tolko olja, seveda če je bila narejena KOT JE TREBA :x !

Ciao Alfista :D
Bom se probal odklopiti LMM ko me bo zajebavalo, pa tudi lambda sondo ce bom spravil avto do dvigala v kratkem, drugace pa mi verjetno preostane edino tester?

Glave so sigurno nove, pa tudi par drugih delov motorja. Olje sigurno ne gre skozi auspuh, saj sem vozil 164 3.0 V6 ki je spila 1l na 1000km pa tocno vem kaksen oblak naredi tak avto ko ga pritisnes, in kako smrdi iz ispuha(da o sajah ne govorimo). Moj za razliko od tistega iz auspuha v obliki oblaka spusca samo vodo dokler se izpuh ne ogreje. Avto imam sicer na parkiriscu in je res da ne opazim luz olja, saj ga nimam vedno na istem mestu. Mozno pa bi bilo, da pusca samo kadar je pod pritiskom - torej motor laufa.

Ce pa je bila geenralka narejena kot je treba pa ne vem, baje jo je delal eden od zaposlenih pri Strajnarju v prostem casu, torej nek privat dogovor, sem pa opazil par amlenkosti, ki so mi sle v nos(zdrobljeno tesnilo glave, nepravilni vijaki na kolektorju in termostatu, pocene cevke, cevi in kabli nametani po motornem prostoru) tako, da o strokovnosti le te ne morem trditi. Seveda je pa tudi res da sem kar se teh stvari tice relativno pedanten in me motijo "malenkosti". :roll:
ginek napisal/-a:Jaz sem imel podoben problem (ne isti avto - ampak se to lahko vsakemu zgodi), naenkrat ni hotel vzgal niti pod razno, ce pa mi je ze uspelo pa je tekel precej nad vrtljaji prostega teka.

Tester ni pokazal nic.

Na koncu smo ugotovili, da je senzor za temp. vstopnega zraka se pokvaril in to tako, da je vcasih se delal cisto normalno, ce pa si ga malo potolkel je zacel delovati tako da je "kazal" fiksno nekje -20° celzija - posledicno je ECU zaradi tega motor "zalival" z gorivom.

Okvara je bil taka, ce si ga malo "potolkel" je spet zacel normalno delati. V glavnem grozno. Po zamenjavi senzorja (okol 5000SIT) je stvar delala spet kakor mora.

Poglej svecke, ce so "zalite".
Kje pa naj bi bil ta senzor temperature vstopnega zraka? Jaz namrec ne najdem nic podobnega, edini senzor, ki je med zracnim filtrom in loputo plina je LMM oz merilec zracnega pretoka. Sam imam bolj obcutek kot da bencina ni dovolj, ampak to je samo obcutek. :?
Emperor of The Dark Realm
ginek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 399
Pridružen: Po Dec 15, 2003 11:25 pm
Član Alfa Kluba: 0

Senzor mora biti nekje na sesalnem delu, ponavadi je nekje na vhodnem kolektorju, samo pri tvojem avtu res ne bi vedel natancno.
Uporabniški avatar
Ray
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 199
Pridružen: Če Okt 30, 2003 7:51 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

...
Kar se pa tiče vžiganja zjutraj,je lahko zanič senzor temperature motorja,ki pa je v spodnjem delu ohišja termostata.(ko gledaš v motor,na levi strani pod vodno cevjo,ki gre od hladilnika na termostat.
Če pa poka,ko vžigaš,je pa lahko tudi sama razdelilna kapa vlažna ali pa celo prebita.
Za enkrat toliko
Lp Andrej

https://www.cassettedeck-service.com

Električne naprave delujejo na dim ... ko dim iz njih uide ... ne delujejo več!
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Ray napisal/-a:...
Kar se pa tiče vžiganja zjutraj,je lahko zanič senzor temperature motorja,ki pa je v spodnjem delu ohišja termostata.(ko gledaš v motor,na levi strani pod vodno cevjo,ki gre od hladilnika na termostat.
Če pa poka,ko vžigaš,je pa lahko tudi sama razdelilna kapa vlažna ali pa celo prebita.
Za enkrat toliko
Senzor temperature sem sumil tudi sam. Danes je sicer vzigal vzorno tako, da bom moral malo pocakat preden preverim se to. Mogoce ves kaksno upornost mora imeti pri kateri temperaturi in kaksen je(NTK/PTK).

Kar se pa tice razdelilne kape, sem menjal in kapo in rotor z novimi pred parimi meseci, ker je bila stara tako dotrajana, da je ostala brez enga jezicka. :roll:
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
Ray
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 199
Pridružen: Če Okt 30, 2003 7:51 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Kot si napisal,si iz Podutika...pojdi do Igorja pa ti naj da en rabljen senzor
pa ga zamenjaj
Lp Andrej

https://www.cassettedeck-service.com

Električne naprave delujejo na dim ... ko dim iz njih uide ... ne delujejo več!
Lancia
Alfist
Alfist
Prispevkov: 408
Pridružen: Pe Jan 02, 2004 11:02 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Ko sem vse to prebral, sem dobil občutek, da je bila, če je bila na tem motorju narejena generalka, totalno zafušana. Od primera prijateljev vem, da ko so narwedil generalko na Toyoti Landcruiser je po (očitno slabo) narejeni generalki žrla več olja kot pred njo. Pri honanju je treba bit zelo natančen, če tam za*** je boljš, da se sploh ne lotiš generalke.
Kar pa se vžiganja tiče pa gre za nek manjši elektronski problem.

Upam, da boš zadevo porihtal, ker 3.0 motorji so drgač zelo OK.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Razlog za izgubo olja se nisem odkril, se mi pa zdi, da za tezave z vziganjem lahko mirno obdolzim LMM oz. Air-flow meter.

Nekako, ko se mi je spet zacelo dogajat, da ni hotel vzgat sem snel konektor in avto je kresnu iz prve, predvidevam da na backup program. Ce sem konektor staknil nazaj je zacel pokasljevat in laufat mal bolj iregularno vsaj dokler se ni za odtenek ogrel. Opisan postopek sem probal parkrat in zato se mi zdi, da bi to res lahko bil problem. Zdej pa a bi mi na testerju sploh lahko ugotovili ali je to res to, preden zacnem iskat drug LMM?

Pa se nekaj LMM v moje avtu je drugacen kot v normalnih 3.0 V6 ima Boschevo serijsko stevilko 0280203035 in je v alfinem katalogu zaveden pod stevilko 60550042, zanima pa me po kaksnem principu deluje in ali ga je moc npr ocistiti, kot je to z merilci z grelno zico?
Emperor of The Dark Realm
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

SHadowX napisal/-a:Razlog za izgubo olja se nisem odkril, se mi pa zdi, da za tezave z vziganjem lahko mirno obdolzim LMM oz. Air-flow meter.

Nekako, ko se mi je spet zacelo dogajat, da ni hotel vzgat sem snel konektor in avto je kresnu iz prve, predvidevam da na backup program. Ce sem konektor staknil nazaj je zacel pokasljevat in laufat mal bolj iregularno vsaj dokler se ni za odtenek ogrel. Opisan postopek sem probal parkrat in zato se mi zdi, da bi to res lahko bil problem. Zdej pa a bi mi na testerju sploh lahko ugotovili ali je to res to, preden zacnem iskat drug LMM?

Pa se nekaj LMM v moje avtu je drugacen kot v normalnih 3.0 V6 ima Boschevo serijsko stevilko 0280203035 in je v alfinem katalogu zaveden pod stevilko 60550042, zanima pa me po kaksnem principu deluje in ali ga je moc npr ocistiti, kot je to z merilci z grelno zico?
Baje se da stvar lepo očistiti, celo nekateri uporabniki it forumov priporočajo da ga očistiš vsake 50kkm! Ti na hitro opišem postopek:
Zmontiraš ga dol z cevi, nato imaš dva (vsaj pri meni) čudna šraufa, ki nista ne zvezda ne za "šraufnciger"! Odviješ in nato to stvar potegneš iz te plastične škatle! Potem pa z sprejem za čiščenje el. kontaktov našpricaš ter za posušit ali počakaš, ali pa OD DALEČ z kompresorjem, ne sme pa pihat bolj močno kot bi ti pihnil z tvojo sapo!
Ko vse to narediš, ponoviš ostali postopek nazajgrede! :mrgreen:
Če misliš da ti bo v pomoč, ti prilagam še link (v italjanščini)!!
http://www.debimetro.netfirms.com/pulizia.htm

Kar se tiče testerja, ti pa skor sigurno NE bojo ugotovili, da je debimeter, ker se le ta umaže in samo v skrajnih primerih komplet odpove!

Upam da sem ti bil v pomoč!

Ciao Alfista :D
Slika
Uporabniški avatar
alfa6
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: Po Jan 12, 2004 8:25 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Primorska

Za "nemirno delovanje" prostega teka in ugašanje motorja je največkrat kriv potenciometer. To je majhen el. motorček z osovinico, ki premika loputo za gas. Je zraven lopute za gas in je viden kot črna ploščata škatlica. Ta del ni problem dobiti. Je isti tudi za 4 valjne motorje. S pomikanjem te "škatlice" gor in dol, se nastavlja prosti tek. Tipišen simprom okvare tega dela je tudi to, da obrasti v prostem teku obstanejo "nekje visoko" npr. na 2000 rpm-1.
Kar se tiče testerja, najprej poskusi zamenjati še vžigalne kable.
Tester najprej preveri zaporedje detonacij v posameznih cilindrih. ČE je že tu napaka - če prebija kabel - posledično ni detonacije v enem izdmed cilindrov, javi napako in niti ne preverja več labde sonde in ostalih senzorjev. Vžigalne kable se splača zamenjati v vsakem primeru.
[/img]
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Hm tkole,

Airflow meter sem ocistil, samo ni bilo razlike, je pa drugacen kot vecina novejsih, torej nima grelne zicke ampak ima loputo in senzor temperature zraka, pa ni nic spremenilo situacije.
Potenciometer lopute za gas sem tud ze probu zamenjat in je bil moj cisto ispraven, tako da tudi to ni.
Kot mi je omenil darko bi lahko bil kabel do temperaturnega senzorja za hladilno tekocina(senzor sam je OK ker sem ga zmeril), vendar mi se ni uspelo podrobno pregledat zice upam, da mi bo uspelo do jutri, drugace pa me zanima ce kdo ve kje bi uspel dobit konektor za ta senzor(enak kot konektorji za injektorje ampak modre barve), saj mi ga se ni uspeli najdet.

Kar se pa tice olja, me zanima kje najlazji koga prepricam da mi temeljito opere motor, saj sam te moznosti nazalost nimam(parking delavnica :D).
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
edis
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: So Feb 07, 2004 3:04 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

če slučajno še nisi resil problema probej nekako preverit delovanje zavga(čok). K pr moji 33 k je mrzla in ce ga tocno ne nastavim pac se ugasne oziroma parkrat poci, ko pa enkrat pride na 1000rpm je dobr.
AR164procar
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Hja ni ventil prostega teka, to sem ze enkrat gledal. Sem pa ugotovil da je res problem s konektorjem, saj je en od obeh kablov odtrgan. Zdej pa me zanima ce kdo ve kje bi najdu sledece konektorje:
Slika
Emperor of The Dark Realm
Odgovori
  • Informacija