Pozdrav,
imam sledeči problem, dokler nisem avta peljal k mehaniku - je avto vseskozi delal OK - u nulo, kot bi se reklo. K mehaniku sem ga peljal da mi zamenja sklopko, mehanik to zamenja, vse OK okoli tega, potem pa se začnejo čisto drugi problemi, ki sicer nimajo nikakršne veze in povezave z menjavo sklopke.
Takoj po zamenjavi hočjo na probno vožnjo, ampak avto nikakor ne vžge (men se to popreje, odkar imam ta avto ni zgodil - 1. leto in pol ). Zamenjajo neke releje al kaj že tam pri akumulatorju, ker naj bi bili oksidirani (valda takoj 20€ več na računu). Avto končno vžgejo, .... proba sklopke = OK, pojavijo pa se dodatni problemi, ki me mučijo in živcirajo še danes.
Od kar imam ta avto so mi bili takoj po vžigu obrati - avtomatski zaug - tam okol 1300 rpm in so v roku 2-3 minut, ali prevoženih 1-3 km popustil in se postavili na tiste normalne obrate okol 900-950 rpm. Od kar pa je mel mehanik avto v svojih rokah, mi obrati - zaug, takoj ob vžigu narastejo na 1600-1700 rpm, in potem traja celih 10 minut ali celo več, same vožnje v mestu 5km ali več - da se zaug "odklop" in se obrati spustijo na normalne tam okol 900-950 rpm. Drugače mi obrati ne nihajo in so konstantni.
Sprašujem izkušene alfiste, če mi lahko kdo pojasni in pove, kaj je razlog tako visokega "zauga" in zakaj je vklopljen tako dolgo !? Kaj naj bi privil, odvil, spucal, zamenjal, .... da odpravim to napako !????
Hvala za vaša mnenja in pojasnila.